Vad är det för jävla tattare som blir så överlycklig att hon kysser sedlarna när hon bara kommer över 2000 kr när de lagt ner en hel kväll på att råna honom?
Det var skönt att få veta att gärningssignalementet på rånaren i Malmö i senaste avsnittet var pursvenskt. Han slog ner och tog ett kraftigt struptag den stackars kvinnan som var ute på nattpromenad bara för att ta hennes mobiltelefon. Dessutom så pratade han svenska utan brytning och hade faktiskt råd med en Canada Goose jacka så det är ju märkligt.
Tog dom upp ranet mot 3-butiken i stockholm,23e januari?
Jag sag pa aftonbladets Brottcentralen tog dom upp det och visade bra bilder pa ranarna.
Det roliga ar att en av ranarna ar javligt lik Kent Ekeroth fran Sverige Demokraterna.
Tog dom upp ranet mot 3-butiken i stockholm,23e januari?
Jag sag pa aftonbladets Brottcentralen tog dom upp det och visade bra bilder pa ranarna.
Det roliga ar att en av ranarna ar javligt lik Kent Ekeroth fran Sverige Demokraterna.
Rasmus Rasmus.....jag undrar just vad du har för bakgrund!!! Har du inget brottsligt så är det jävligt tragiskt det som hänt dig, men har du själv vart ute och spöat folk i grupp så har du bara fått bekänna färg hur det känns när man ligger på backen och alla sparkar och du är hjälplös.....