Verkar vara ett program för inbördes beundran, är väl bättre dom tar upp aktuella fall, istället för att "slå sig för bröstet" över hur duktiga dom är..
Negern i kioskrånet lär väl snabbt vara gripen tycker man ju..
Lite märkligt uttalande om misshandeln av pappan i Malmö som blev kastad över ett broräcke i Kroksbäck. Linda Pleym från Malmöpolisen tackade Efterlysts tittare och hon medverkade i inslaget som handlade om alla brott som Efterlyst hade klarat upp, och för icke insatta verkade som om brottet var löst osv. Men det har väl inte hänt ett skit vad jag vet!
Aro har ju haft sina duster med GW genom åren gällande mörkläggningen av gärningsmännens ursprung och signalement,där GW sagt vad alla redan vet för övrigt.
Men nu har väl Aro kommit på att han inte kan ljuga och skydda dom längre så han flyr i stället för att erkänna sina fel.
Läste Facebook inläggen på AB och det var ett flertal som ville se Aschberg ta över efter Aro. Har inte sett en minut efter att GW slutade men vad är det med folk. Ashberg, stenrik kommunist och en dryg jävla skitstövel. Jag röstar på Patrik Sjöberg som har skaplig kontakt med branchen då de flesta skjutningar handlar om revir om droghandel.
Läste Facebook inläggen på AB och det var ett flertal som ville se Aschberg ta över efter Aro. Har inte sett en minut efter att GW slutade men vad är det med folk. Ashberg, stenrik kommunist och en dryg jävla skitstövel. Jag röstar på Patrik Sjöberg som har skaplig kontakt med branchen då de flesta skjutningar handlar om revir om droghandel.
Ifall den kommunisten blir programledare har jag sett mitt sista Efterlyst, dåren skulle garanterat bara välja ut brott utförda av etniska svenskar alternativt vitpixla samtliga kamerabilder och vägra ge signalement efter etnicitet.
Har inte Tomas Bodström blivit sjukligt grovhuggen i ansiktet? Jag tycker det ser ut som han har nån muskelsjukdom. Blå i kinderna, läspar mer och har liksom växt storleksmässigt i ansiktet.
Har inte Tomas Bodström blivit sjukligt grovhuggen i ansiktet? Jag tycker det ser ut som han har nån muskelsjukdom. Blå i kinderna, läspar mer och har liksom växt storleksmässigt i ansiktet.