2014-01-08, 21:36
Medlem
Kenty-59s avatar
Verkar vara ett program för inbördes beundran, är väl bättre dom tar upp aktuella fall, istället för att "slå sig för bröstet" över hur duktiga dom är..

Negern i kioskrånet lär väl snabbt vara gripen tycker man ju..
Citera
2014-01-08, 22:27
Medlem
Sorcars avatar
Lite märkligt uttalande om misshandeln av pappan i Malmö som blev kastad över ett broräcke i Kroksbäck. Linda Pleym från Malmöpolisen tackade Efterlysts tittare och hon medverkade i inslaget som handlade om alla brott som Efterlyst hade klarat upp, och för icke insatta verkade som om brottet var löst osv. Men det har väl inte hänt ett skit vad jag vet!
Citera
2014-01-14, 08:37
Medlem
Quarrels avatar
Expressen: Hasse Aro slutar på "Efterlyst"
Citat:
TV3 har redan börjat arbetet med att hitta en efterträdare till Efterlyst, som kommer att fortsätta som vanligt efter att Hasse Aro slutat.
Citera
2014-01-14, 12:33
Medlem
Aro har ju haft sina duster med GW genom åren gällande mörkläggningen av gärningsmännens ursprung och signalement,där GW sagt vad alla redan vet för övrigt.

Men nu har väl Aro kommit på att han inte kan ljuga och skydda dom längre så han flyr i stället för att erkänna sina fel.
Citera
2014-01-14, 19:53
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Expressen: Hasse Aro slutar på "Efterlyst"
Läste Facebook inläggen på AB och det var ett flertal som ville se Aschberg ta över efter Aro. Har inte sett en minut efter att GW slutade men vad är det med folk. Ashberg, stenrik kommunist och en dryg jävla skitstövel. Jag röstar på Patrik Sjöberg som har skaplig kontakt med branchen då de flesta skjutningar handlar om revir om droghandel.
Citera
2014-01-14, 20:06
Medlem
Lost-Souls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Läste Facebook inläggen på AB och det var ett flertal som ville se Aschberg ta över efter Aro. Har inte sett en minut efter att GW slutade men vad är det med folk. Ashberg, stenrik kommunist och en dryg jävla skitstövel. Jag röstar på Patrik Sjöberg som har skaplig kontakt med branchen då de flesta skjutningar handlar om revir om droghandel.

Ifall den kommunisten blir programledare har jag sett mitt sista Efterlyst, dåren skulle garanterat bara välja ut brott utförda av etniska svenskar alternativt vitpixla samtliga kamerabilder och vägra ge signalement efter etnicitet.

Ryser av bara tanken
Citera
2014-01-15, 23:12
Medlem
Har inte Tomas Bodström blivit sjukligt grovhuggen i ansiktet? Jag tycker det ser ut som han har nån muskelsjukdom. Blå i kinderna, läspar mer och har liksom växt storleksmässigt i ansiktet.
Citera
2014-01-16, 06:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snyta
Har inte Tomas Bodström blivit sjukligt grovhuggen i ansiktet? Jag tycker det ser ut som han har nån muskelsjukdom. Blå i kinderna, läspar mer och har liksom växt storleksmässigt i ansiktet.

Kallas att bli äldre.
Citera
2014-01-16, 19:05
Medlem
Hasse får inte sluta!!
Citera
2014-01-22, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granddanoise
Kommer det inte fram snart, så kommer ändå fuppen läggas upp här, med hans namn och adressuppgifter...
Då är tiden inne för det då! Åtalet mot 24-åringen för grov misshandel är väckt:
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2253401-slog-offer-med-champagneflaska
Citera
2014-01-22, 19:49
Medlem
Hadolfitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Då är tiden inne för det då! Åtalet mot 24-åringen för grov misshandel är väckt:
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.2253401-slog-offer-med-champagneflaska

Härligt

edit: fint nick!
Senast redigerad av Hadolfitler 2014-01-22 kl. 19:51.
Citera
2014-01-22, 21:28
Medlem
Hunden007s avatar
älskar detta program..!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in