2014-02-04, 00:04
Medlem
Så jävla rätt gjort av Jeppe! Han har lurat alla i huset någon gång, han är en människokall player som bara har sig själv i tankarna. Kortfattat en perfekt castad person till paradise hotel. Tyckte det var klockrent att wt-paow åkte ut. Nu hoppas man bara att Anja åker ut och att Jeppe o Aina hamnar som finalister där jeppe snuvar henne på hela prispotten.

Stör mig oerhört mycket på att folket inne i huset varit så emotionella, det är paradise hotel förfan, ett stort spel. Nä, Hatten av för Jeppe, värdig vinnare!
Citera
2014-02-04, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dressc
Mina tankar angående kvällens avsnitt:

För det första tyckte jag synd om Paow, och det var lite oväntat att han skulle skicka ut henne sådär. Men jag antar det tyder på att han verkligen spelade med henne och inte brydde sig så värst mycket om henne. Men det jag inte kan förstå är varför Paow fortfarande träffade Jeppe utanför huset. Jag förstår att hon inte var sur över vinsten då hon redan har massor av pengar, men det är ju ändå ett svek mot henne att han säger att han är kär i henne och sedan bara kör ut henne för spelets skull. Låter inte så kärleksfullt precis.

Jeppe har jag ogillat sen dag 1, och jag har inte brytt mig så mycket om han och Paows "förhållande", men tyckte verkligen synd om Paow när hon fick syn på sin bild däruppe. Men jag tycker ändå hon hanterade situationen mycket bra och inte gjorde en stor sak av det för kamerorna, så att hon hade sett ännu värre ut efteråt.

Jag hoppas verkligen Anja och Samir vinner hela skiten. Jag vill inte att Jeppe några prispengar alls.

Det är ett vanligt beteende hos vissa tjejer. När en sån tjej blir kär så kan killen behandla henne som skit gång på gång och varje gång säger hon "jag kommer aldrig ta tillbaka honom" men det räcker med några fina ord så faller hon tillbaka igen. Sett det flera gånger och har själv varit likadan när det gällde mitt ex
Citera
2014-02-04, 00:06
Avstängd
Horrorgrams avatar
Finns inte en möjlighet att Samir åker. Tobbe skulle vinna så hårt över Jeppe och de vet han. Därför åker Tobias imorgon garanterat.
Citera
2014-02-04, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robdylan
Så jävla rätt gjort av Jeppe! Han har lurat alla i huset någon gång, han är en människokall player som bara har sig själv i tankarna. Kortfattat en perfekt castad person till paradise hotel. Tyckte det var klockrent att wt-paow åkte ut. Nu hoppas man bara att Anja åker ut och att Jeppe o Aina hamnar som finalister där jeppe snuvar henne på hela prispotten.

Stör mig oerhört mycket på att folket inne i huset varit så emotionella, det är paradise hotel förfan, ett stort spel. Nä, Hatten av för Jeppe, värdig vinnare!
Håller med om allt.
Citera
2014-02-04, 00:07
Bannlyst
Ni är så dumma som tror att eventuellt Jeppe-Aina och Samir-Anja kommer att duellera i final. Det kommer att hända bra mycket imorgon som kommer att vända hela skiten. Var så säkra.
Citera
2014-02-04, 00:08
Avstängd
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Ce
Ni är så dumma som tror att eventuellt Jeppe-Aina och Samir-Anja kommer att duellera i final. Det kommer att hända bra mycket imorgon som kommer att vända hela skiten. Var så säkra.

Vad fan vet du om det?
Citera
2014-02-04, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sjabeka
^^^
Vill ni fortsätta ifrågasätta mig? Helt plötsligt står Jeppe i finalen, nu har han möjligheten att röra om rejält i grytan. Vad gör han? Följande:

Men ni kan fortsätta med era teorier tills det inträffar, jag finner det rätt intressant, även om ni har fel!

Delvis rätt men han står inte mot Anja och Samir...
Citera
2014-02-04, 00:16
Medlem
Grabbjaevels avatar
Jeppe är kung. Sjukt bra när han sitter i baren och snackar med bartendern på taskig spanska. Kasta Anja och hennes försök att vara helylle. Hon är vidrigast där inne, helt klart. Tyvärr är det bara Jeppe som insett det.
Citera
2014-02-04, 00:24
Medlem
Ymir1s avatar
Är det nu såhär i nästsista avsnittet den mystiska Samanhta kommer in?
Citera
2014-02-04, 00:29
Medlem
Lägger det i en spoiler för att..

Citera
2014-02-04, 00:34
Medlem
Jeppe är ju ett riktigt svin och som person tycker jag att han förtjänar pengarna minst, men jag hoppas ändå på honom för att han är otroligt underhållande. Samir är ju den kille som känns "bäst", men han är ingen spelare (nåja, Paradise är inget "spel" utan handlar mest om tur). Dessutom vore det otroligt tråkigt om Samir + Anja vann. De skulle garanterat dela på pengarna.

Hoppas på att Jeppe snuvar Aina på vinstpengarna. Hon är väl naiv nog att gå på hans snack. Tror dock inte att Jeppe kommer att vänta till 500 000 utan nöja sig med 300 000 eller dylikt innan han släpper glaskulan (eller vad det nu är)
Citera
2014-02-04, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av porrladda
Lägger det i en spoiler för att..

som jag förstått det delas inte pengarna ut förrän efter finalen sänts dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto