2014-02-10, 21:34
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big_Cohones
Han hade tydligen hotat några i produktionen och gjort några heil också, fast de senare låter dock tveksamt.

Det enda jag har läst angående detta var att han hade sagt någonting postivit om Breivik i något sammanhang. Jag undrar varifrån ryktet om heilandet kommer?
Citera
2014-02-10, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Det enda jag har läst angående detta var att han hade sagt någonting postivit om Breivik i något sammanhang. Jag undrar varifrån ryktet om heilandet kommer?

En person här i tråden säger sig ha insyn i produktionen. Denna medlem menade att Joppe åkte ut pga hans dåliga beteende, i samma veva sa han att han betett sig grisigt tidigare under produktionen och b.la yttrat en kommentar om Breivik under något sammanhang. Varken positiv/negativ benämning utmärktes mer än att det skulle vart ett skämt.
Citera
2014-02-10, 22:41
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEAN-PIERRE
En person här i tråden säger sig ha insyn i produktionen. Denna medlem menade att Joppe åkte ut pga hans dåliga beteende, i samma veva sa han att han betett sig grisigt tidigare under produktionen och b.la yttrat en kommentar om Breivik under något sammanhang. Varken positiv/negativ benämning utmärktes mer än att det skulle vart ett skämt.

Precis, det är väl samma jag har läst. Om det är ett skämt borde det vara positivt på något vis, ingen åker ur en produktion för att man skämtar om att Breivik är dum i huvudet. Det måsta ha varit rejält smaklöst om det ska ha inverkat på en utskickning. Dåliga skämt klipper man bort annars helt enkelt.

Det jag funderar över är om detta namn, Breivik, kan vara källan till ryktet att han stod och heilade? Det är ganska illa i så fall och jag har inte sett nån skreiva något om det med trovärdighet.

Det gynnar ingen om han skulle få en felaktig stämpel pga ett dåligt skämt. Fifan vad stämplar jag skulle ha i så fall. Dåliga skämt är min livsluft.
Citera
2014-02-11, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Precis, det är väl samma jag har läst. Om det är ett skämt borde det vara positivt på något vis, ingen åker ur en produktion för att man skämtar om att Breivik är dum i huvudet. Det måsta ha varit rejält smaklöst om det ska ha inverkat på en utskickning. Dåliga skämt klipper man bort annars helt enkelt.

Det jag funderar över är om detta namn, Breivik, kan vara källan till ryktet att han stod och heilade? Det är ganska illa i så fall och jag har inte sett nån skreiva något om det med trovärdighet.

Det gynnar ingen om han skulle få en felaktig stämpel pga ett dåligt skämt. Fifan vad stämplar jag skulle ha i så fall. Dåliga skämt är min livsluft.

Nej, det var ingen utlösande anledning till att han åkte ur så tycker vi skippar det här.
Citera
2014-02-11, 08:35
Medlem
Åh fyfan, vaknade och mådde lite konstigt. Gick någon timme och nu plötsligt gick det upp för mig, hade en dröm, eller snarare mardröm, där jag hånglade med Tobias...
Citera
2014-02-11, 10:49
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEAN-PIERRE
Nej, det var ingen utlösande anledning till att han åkte ur så tycker vi skippar det här.

Jag vet inte om du missar min poäng lite? Det går ju ett parallellt rykte om att han heilade och jag funderade på om det var Breivikincidenten som gav upphov till det ryktet. Det är ganska illa i så fall.

Men men, det är väl rätt överspelat ändå.
Citera
2014-02-11, 11:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lendita
Åh fyfan, vaknade och mådde lite konstigt. Gick någon timme och nu plötsligt gick det upp för mig, hade en dröm, eller snarare mardröm, där jag hånglade med Tobias...

Undra vad han tänker om han läser detta? Du får se upp.
Citera
2014-02-11, 15:48
Medlem
pixiegnoms avatar
gah bra säsong!! Även om jag avskyr Jeppe skapade han absolut bästa slutet, som sagt skulle det inte vara paradise hotel om man som aina uttryckte det "delat på pengarna och alla varit glada"... haha. Hejade på Niklas hela tiden dock. Sjukt gullig när han försökte prata "vuxet" i intervjuerna men det lät mest ganska bortkommet.... tror han var därinne hela tiden fram tills han åkte ut precis innan finalen? Inte ens Jeppe klarade ju det.

Sen tycker jag Mia var fantastiskt ovärdig att halka in på ett bananskal i finalen, Samir var väldigt gullig och lite fumlig men verkade vilja väl, TH var väldigt söt men kanske inte passande för programidén och Joppe, wtf??
Citera
2014-02-11, 20:07
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pixiegnom
gah bra säsong!! Även om jag avskyr Jeppe skapade han absolut bästa slutet, som sagt skulle det inte vara paradise hotel om man som aina uttryckte det "delat på pengarna och alla varit glada"... haha.
Om man tittar över alla säsonger (och även inkluderar danska och norska) hur vanligt är det att man delar lika på pengarna? Får för mig att det är kring hälften av gångerna. Någon med input?
Citera
2014-02-11, 21:32
Medlem
flashgrenades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Om man tittar över alla säsonger (och även inkluderar danska och norska) hur vanligt är det att man delar lika på pengarna? Får för mig att det är kring hälften av gångerna. Någon med input?

Måste vara betydligt lägre än hälften av gångerna!? Detta var iallafall första gången jag såg det.
Citera
2014-02-12, 04:14
Medlem
Niklas är ju den enda? som verkar plocka lite högskolepoäng, någon flashbackdetektiv som vet vad han studerar?
Citera
2014-02-13, 10:39
Medlem
dualwields avatar
Helt rätt att Jeppe vann! Han är en äkta Paradise-profil. Aina är bara korkad om hon tror att hon kan lita på honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in