Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-03, 15:44
Medlem
Topppis avatar
älskar att nån kille på tibia.com forumet skrev att han hittat midnight panther 2ggr när han varit stealth så nu ser man folk springa runt i port hope med stealth rings å hoppas hitta panthern........
Citera
2014-02-03, 15:57
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
älskar att nån kille på tibia.com forumet skrev att han hittat midnight panther 2ggr när han varit stealth så nu ser man folk springa runt i port hope med stealth rings å hoppas hitta panthern........
jag sprang själv runt i stealth när jag letade, men endast för att slippa bli targetad av 100000 monster xd
Citera
2014-02-03, 20:36
Medlem
PhilMorriss avatar
Fan, det vore jäkligt kul att lira på en server där det fanns lite community. Sitter och funderar på att förlänga premet, men jag menar Premia är knappast kul.
Citera
2014-02-03, 21:01
Medlem
Är det värt att botta på Aurora?
Är låg level och jag orkar inte levla eftersom de låga levlarna är dom tråkiga..
Min följdfråga på detta är: Vilket bot ska jag då satsa på att köpa?
Citera
2014-02-03, 21:18
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeakz
Är det värt att botta på Aurora?
Är låg level och jag orkar inte levla eftersom de låga levlarna är dom tråkiga..
Min följdfråga på detta är: Vilket bot ska jag då satsa på att köpa?
varför skulle de inte vara värt det? ibot + xeno finns crackat
Citera
2014-02-03, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
varför skulle de inte vara värt det? ibot + xeno finns crackat
Tänkte på fulla spawns osv, men det lär ju inte vara något problem?
Är det säkert och botta med ett crackat bot då och isåfall vart kan man få tag på ibot eller xeno crackat?
Citera
2014-02-03, 21:49
Medlem
Är det flera som laggar galet? Bara i tibia jag laggar ;p
Citera
2014-02-03, 22:02
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freeakz
Tänkte på fulla spawns osv, men det lär ju inte vara något problem?
Är det säkert och botta med ett crackat bot då och isåfall vart kan man få tag på ibot eller xeno crackat?
det är inga problem, goroma ss medusa är en full spawn och jag körde där me 8 pers och hade ändå runt 1kk/h utan bonus :P handlar bara om settings i bottet och speed. så länge du inte snear ur på att andra är där och låter botten sköta sitt så spelar det ingen roll. det kommer vara smockat ibland men de kommer dra före dig.

kolla någon sida bakåt så hittar du sidan till cracket, har inte kvar det på datorn. det är helt säkert inget du behöver oroa dig för.

MEN en varning, allt kan ändras i en crack, bara för att det är säkert nu behöver det inte vara säkert om typ 2 mån. så lita inte blint på det
Citera
2014-02-04, 13:19
Medlem
Är det någon mening om man startar en "Tibia Bot" tråd där man endast pratar bot, och här pratar man endast game-play osv? Det är jävligt irriterande för en som inte bottar (jag) att varje inlägg handlar om just bot. Eller kommer alla strunta i detta och fortsätta snacka bot här?
Citera
2014-02-04, 13:22
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrefan
Är det någon mening om man startar en "Tibia Bot" tråd där man endast pratar bot, och här pratar man endast game-play osv? Det är jävligt irriterande för en som inte bottar (jag) att varje inlägg handlar om just bot. Eller kommer alla strunta i detta och fortsätta snacka bot här?
finns redan en tråd om bots, men ingen bryr sig eftersom 90% i tråden bottar, så du kommer sitta här med 1 inlägg om året med den attityden. får jag leva med whineinlägg får du fan leva med bottinlägg.
Citera
2014-02-04, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
finns redan en tråd om bots, men ingen bryr sig eftersom 90% i tråden bottar, så du kommer sitta här med 1 inlägg om året med den attityden. får jag leva med whineinlägg får du fan leva med bottinlägg.

Visste inte att det fanns en bot-tråd... Ska börja posta non-bot posts där

Edit : Finns inga vettiga trådar där bot diskuteras
Senast redigerad av Skrefan 2014-02-04 kl. 13:28.
Citera
2014-02-04, 13:31
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrefan
Visste inte att det fanns en bot-tråd... Ska börja posta non-bot posts där

Edit : Finns inga vettiga trådar där bot diskuteras
tog mig 1 sök för att få fram den :P

(FB) Tibia - Stora tråden om guilds, servrar och bots

kör på, den handlar om lite mer än 1 sak så du kan nog lyckas dra igång den!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in