2014-02-03, 20:52
Medlem
infens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesusofrave
Jag kan i stort sett 0 inom detta ämnet. Jag har väl tränat lite halvseriöst i ett par år, men hade gärna tagit steget längre. Vart kan jag läsa på om vad som skulle vara lämpligt för mig att ta, samt vad man behöver hålla koll på före, under samt efter kuren?

Vad brukar en komplett nybörjarkur kosta? (Sorry för ev. opassande ordval)

finns flera bra trådar om just detta ! har du sökt ?

https://www.flashback.org/t1284514
Citera
2014-02-03, 21:04
Medlem
Citat:
Jag kan i stort sett 0 inom detta ämnet. Jag har väl tränat lite halvseriöst i ett par år, men hade gärna tagit steget längre. Vart kan jag läsa på om vad som skulle vara lämpligt för mig att ta, samt vad man behöver hålla koll på före, under samt efter kuren?

Denna samlingstråd finns mycket bra info. https://www.flashback.org/t1773975

Beroende på vad du kör kan priset på första kuren variera. mellan 500-3000 kr brukar det bli beroende på vad du kör som sagt.

Mvh
Citera
2014-02-03, 21:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
Denna samlingstråd finns mycket bra info. https://www.flashback.org/t1773975

Beroende på vad du kör kan priset på första kuren variera. mellan 500-3000 kr brukar det bli beroende på vad du kör som sagt.

Mvh
Tack! Hade tänkt mig Oral Turinabol 20mg 2x om dagen i 50 dagar. Sedan efter det trappa ut med PCT. Men vart och hur får man tag i PCT?
Senast redigerad av jesusofrave 2014-02-03 kl. 21:25.
Citera
2014-02-03, 21:46
Medlem
Citat:
Tack! Hade tänkt mig Oral Turinabol 20mg 2x om dagen i 50 dagar. Sedan efter det trappa ut med PCT. Men vart och hur får man tag i PCT?

https://www.flashback.org/t1773975
Citera
2014-02-03, 21:59
Medlem
Citat:

Varför inte träna seriöst ett år minst först? Du kommer få fina resultat då och ta träningen till "nästa nivå"
Sen börja kika på steroider.
Att du kör på seriöst och sköter allt, istället för att träna halvseriöst...

Med vänlig hälsning,
Citera
2014-02-03, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GlennyQ
Varför inte träna seriöst ett år minst först? Du kommer få fina resultat då och ta träningen till "nästa nivå"
Sen börja kika på steroider.
Att du kör på seriöst och sköter allt, istället för att träna halvseriöst...

Med vänlig hälsning,
Du har nog rätt, får kanske bli att verkligen gå in 100% för träningen först, och bygga på mer legit.
Citera
2014-02-03, 23:08
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Du har nog rätt, får kanske bli att verkligen gå in 100% för träningen först, och bygga på mer legit.

Se till att ta åt dig av hans råd, för det är ingen lek med AAS. Det kan få allvarliga konsekvenser om man inte vet vad man gör. Träna, är rätt och läs på. Tids nog är även din tid kommen och då tar vi emot dig på andra sida

/ Leif
Citera
2014-02-03, 23:44
Medlem
har inte skjutit på ett år och satte 2 ml testo i axeln idag. Fattar inte hur jag ska kunna aspirerar, går inte att dra tillbaks kolven tan att dra ut hela sprutan så bara chansar och sprutar in, kännt mig "sjuk" nu i ungefär en timme efter, känner ett tryck i halsen och har en jävla ångest.

Någon som vet vad som kan ha hänt, nojja lr? Jag antar att jag borde märkt det fort och kanske inte suttut här om det varit allvarligt.
Citera
2014-02-03, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cooler85
Vad är tanken med längden på PCT Nolva? Standard verkar som sagt vara att ligga på kring 27 dagar där första 7 är större doser. Detta verkar vara måttet att gå på oavsett hur ens AAS har varit. Jag som legat på en låg dos oral (40 mg/dag) undrar därför om jag verkligen behöver 27 dagar under PCT för att få snabbare återhämtning av min naturliga produktion? Eller krävs verkligen just 27 dagar för att effekten ska vara kännbar?

bump
Citera
2014-02-04, 02:03
Medlem
Behöver lite råd ang hCG.

Jag har legat på Dianabol 30mg sen 22 December(slutade iförrgår) och Testo E 250mg e4d sedan 2 Januari. Kommer att köra totalt 17v on.

Mina bollar har krympt märkbart och ömmar till och från.

Jag har hCG liggandes hemma men är osäker, har läst en hel del men finns tonvis med olika upplägg.

Utifrån vad jag har läst så jag har kommit fram till att jag borde sticka 1000 - 1500ie direkt, följt utav 250ie e3d fram tills sista Testo E inject.

Vad tycker ni, hur hade ni lagt upp det utifrån min situation?
Citera
2014-02-04, 09:11
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
har inte skjutit på ett år och satte 2 ml testo i axeln idag. Fattar inte hur jag ska kunna aspirerar, går inte att dra tillbaks kolven tan att dra ut hela sprutan så bara chansar och sprutar in, kännt mig "sjuk" nu i ungefär en timme efter, känner ett tryck i halsen och har en jävla ångest.

Någon som vet vad som kan ha hänt, nojja lr? Jag antar att jag borde märkt det fort och kanske inte suttut här om det varit allvarligt.

Tro mig, du märker om du har dragit in det i ett kärl. Du nojar. Håll sprutan inne i handen, tryck in tills du får stöd av handkanten mot huden på axeln och aspirera med tummen. Du ska inte aspirera hårt, bara dra lite lätt i kolven. Om du är i ett kärl kommer blodet mycket lätt, annars är det ok att trycka in det.
Citera
2014-02-04, 10:33
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Tro mig, du märker om du har dragit in det i ett kärl. Du nojar. Håll sprutan inne i handen, tryck in tills du får stöd av handkanten mot huden på axeln och aspirera med tummen. Du ska inte aspirera hårt, bara dra lite lätt i kolven. Om du är i ett kärl kommer blodet mycket lätt, annars är det ok att trycka in det.

Om du verkligen inte lyckas aspirera så kan du trycka ut lite av testot och vänta 30 sekunder. Har du satt det i ett blodkärl så känner du smaken tydligt. Om det smakar som vanligt i truten så är det bara att trycka in resten. (Är vad jag fått lära mig av de som preppar hårt å måste sätta i glutten på sig själva å är för stora för att kunna komma åt att aspirera där).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in