2014-01-05, 21:05
Medlem
drunknars avatar
Har dålig koll på vad Nour faktiskt har gjort så kollade lite på youtube. Hennes radarpartner i programmet "Raj Raj" Cecilia Forss är ju riktigt underhållande!
Senast redigerad av drunknar 2014-01-05 kl. 21:08.
Citera
2014-01-05, 22:27
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Discolampan
Där befinner jag mig redan. Som homofob, kvinnohatare, rasist etc.
Alla namn som sätts på en om man har en annan åsikt än det PK.
Men jag kommer aldrig att tycka att en snopp i prutten är OK.
Eller det som lesbiska gillar hålla på med.

Det där har ju inget med PK att göra utan visar bara att du är korkad.

Nour är visserligen en nolla som alla andra i media-Sverige, men knappast för att hon är bi.
Citera
2014-01-06, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salford
I Filip & Fredriks podcast berättade Filip om en middag han gick på. Bakgrunden är ju att Nour hatar dem båda eftersom de har för lite kvinnor i sina program. De har hon uttryckt ofta i media.

I alla fall, så var Filip hemma i Sverige och skulle på en middag i Stockholm. Runt 10 personer var det, hemma hos en kompis till han och Nour var där också. Då föreslog någon att de skulle skåla för Filip då han nyss blivit pappa, alla skålar utom Nour som vägrar. Sen så frågar någon Filip om bokem han släppt. Då (utan att vara med i diskussionen) fräser Nour "Du är väl ingen författare, det är inte vad du är känd för" och så verkade ha fortsatt under middagen.

Verkar lagom labil den människan.

"Skomakare bliv vid din läst"

Lagom missunnsamt där, karln har ju släppt ett flertal böcker, visst det är väl rätt lätttuggade historier där men vad är hennes problem egentligen?

Snacka om att framstå som småsint om denna historien är som han berättat den, iofs vet man ju inte heller om det var riktigt så det gick till men.
Citera
2014-01-08, 18:38
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WardenMcClusky
Om du inte sett programmet på 10 år så hur kan du anta att det "brunnit i huvudena på SVT"? Det kanske är ett ypperligt val av programledare med tanke på de 10 åren som programmet gått? Du har ingen aning däremot, du tittar ju inte ens på programmet.

Jag har inte sett men om man bott i Sverige så är det ofrånkomligt att man ser vilka som leder skiten eller råkar höra nåt från melodifestivalen.

edit: Hon verkar vara en riktigt jävla hora och förtjänar att dö.
Citera
2014-01-08, 18:49
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Tror du har låst dig vid att hon faktiskt har utländskt utseende och att hon svär rätt ofta. Skulle du sätta henne i ett rum med riktiga "förortsbitches" skulle de käka upp henne på 30 sekunder. Hon skulle aldrig kunna/vilja umgås med dessa.
Du har nog sett för mycket på Cops, kvinnor från svenska förorter är inte värre än någon annan.
Kriminella pundare finns det gott om i små och stora städer såväl som förort och till och med i innerstaden.
Sen att lite blattemusiker och wannabes tror att de är hårda är något annat.
Citera
2014-01-08, 19:54
Medlem
I Ballar av stål var hon rätt kul. Hennes "karaktär" kallades Bitterfittan, men hon spelade sig själv kanske? Hon var ju något slags intervjuare under melodifestivalen för några år sedan, där hon skulle intervjua artisterna efter deras framträdande. Då fick hon mycket skit. Men hon klar sig säkert bra tillsammans med hipp hipp Anders.
Citera
2014-01-18, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIde
Nour är en idiot och inkvoterad på svt med våra pengar i sin löneficka.
Helt utan självkritik och inget intellekt. Som de flesta "offer för rasism och mäns kvinnofientlighet" så anser hon sig vara jättesmart och jätteintellektuell. När ingen fattar hennes humor så är det för att alla är för dumma. Hehe ja, tjenna!

Hennes sommarprat för några år sedan tyder på annat. Gav ett intelligent intryck. Att jag sen inte gillar hennes humor är en annan sak.
Citera
2014-01-18, 23:04
Medlem
Shuyins avatar
Hyfsad sågning av henne av Filip Hammar i hans podcast, var nog något avsnitt sedan. Hon verkar vara rätt rabiat?
Citera
2014-01-28, 16:35
Medlem
Tycker hon liknar den rabiata afa-muslimen Nabila Abdulla Fatta, men Nour e fan så mycket sötare.
Citera
2014-02-02, 23:17
Medlem
Nour har fettsugit överarmarna.
Citera
2014-02-03, 00:31
Moderator
Oddballs avatar
Vad är det egentligen för statement hon vill göra med sina håriga armhålor? Jag kommer liksom inte på poängen oavsett hur mycket jag tänker.
Citera
2014-02-03, 12:29
Medlem
Formsvackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Vad är det egentligen för statement hon vill göra med sina håriga armhålor? Jag kommer liksom inte på poängen oavsett hur mycket jag tänker.

Kanske inte är nå't statement överhuvudtaget. Hon kanske bara har skitit i att raka armhålor? Inget mer med det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in