2014-01-05, 06:45
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Vem fan är denna människa? Ser nu att hon ska leda melodifestival???? Har det brunnit i huvudena på SVT? Tur att man inte sett skiten på över 10 år...
Citera
2014-01-05, 07:54
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
Vem fan är denna människa? Ser nu att hon ska leda melodifestival???? Har det brunnit i huvudena på SVT? Tur att man inte sett skiten på över 10 år...

Om du inte sett programmet på 10 år så hur kan du anta att det "brunnit i huvudena på SVT"? Det kanske är ett ypperligt val av programledare med tanke på de 10 åren som programmet gått? Du har ingen aning däremot, du tittar ju inte ens på programmet.

Jag tror Nour kan vara en bra programledare. Däremot så verkar hon vara en ragata. Hon fräste mot Filip Hammar på någon fest för några veckor sedan och verkade lagom aggressiv, enligt Hammar själv då.
Citera
2014-01-05, 09:40
Medlem
LojtnantWerners avatar
typisk en bitsk feminist som blivit känd på att hon är invandrare precis som t ex den där "Shabbe" som är Aschbergs bisitare (eller var)
vad har hon gjort förutom att vara med i ett skriptat och dåligt program som "Ballar av stål"? pratar lite i P3, sen får hon vara med på alla möjliga galor och leda program med sin hemska röst och sitt arga revanchlystna "jag är kvinna OCH invandrare och dubbelt förtryckt"
blir så jävla trött på det
Citera
2014-01-05, 12:17
Medlem
Kan inte du då berätta vad man måste göra för att få vara med på dessa galor? Du som tycker så jävla bra.
Citera
2014-01-05, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WardenMcClusky
Jag tror Nour kan vara en bra programledare. Däremot så verkar hon vara en ragata. Hon fräste mot Filip Hammar på någon fest för några veckor sedan och verkade lagom aggressiv, enligt Hammar själv då.

Berätta mer, vad hände? vad var anledningen och vad hade hon sagt?
Citera
2014-01-05, 16:17
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WardenMcClusky
Om du inte sett programmet på 10 år så hur kan du anta att det "brunnit i huvudena på SVT"? Det kanske är ett ypperligt val av programledare med tanke på de 10 åren som programmet gått? Du har ingen aning däremot, du tittar ju inte ens på programmet.

Nour el Refai personifierar den aggresiva och otrevliga förortsbitchen på ett förnämligt sätt.

Hennes familj fick en fristad i Sverige när hon och familjen tvingades fly från Libanon. Och det åtgäldar hon genom att spy galla över det svenska folket.

Mitt recept för denna typ av människor är en enkelbiljett tillbaks till Beirut!
Citera
2014-01-05, 16:33
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Nour el Refai personifierar den aggresiva och otrevliga förortsbitchen på ett förnämligt sätt.
Hennes familj fick en fristad i Sverige när hon och familjen tvingades fly från Libanon. Och det åtgäldar hon genom att spy galla över det svenska folket.

Mitt recept för denna typ av människor är en enkelbiljett tillbaks till Beirut!

Wow snacka om feltolkning, hon har inte mycket gemensamt med "förortsbitches" utan är en klockren söderfeministbitch eller vad man nu vill kalla det. Bitter och charmlös......en modern kvinna helt enkelt
Citera
2014-01-05, 18:37
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drunknar
Wow snacka om feltolkning, hon har inte mycket gemensamt med "förortsbitches" utan är en klockren söderfeministbitch eller vad man nu vill kalla det. Bitter och charmlös......en modern kvinna helt enkelt

Låt vara att hon bor på Slöddermalm eller annat ställe i Stockholms innerstad.

Hon spelar likt förbannat rollen av en förortsbitch.....men det är inte helt ovanligt i hennes kretsar.

Ungefär som alla dessa arbetarklassens vapendragare som själva bor i exklusiva innerstadskvarter och har en gedigen medelklassbakgrund.
Citera
2014-01-05, 20:08
Medlem
drunknars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Låt vara att hon bor på Slöddermalm eller annat ställe i Stockholms innerstad.

Hon spelar likt förbannat rollen av en förortsbitch.....men det är inte helt ovanligt i hennes kretsar.

Ungefär som alla dessa arbetarklassens vapendragare som själva bor i exklusiva innerstadskvarter och har en gedigen medelklassbakgrund.

Tror du har låst dig vid att hon faktiskt har utländskt utseende och att hon svär rätt ofta. Skulle du sätta henne i ett rum med riktiga "förortsbitches" skulle de käka upp henne på 30 sekunder. Hon skulle aldrig kunna/vilja umgås med dessa.
Citera
2014-01-05, 20:12
Medlem
Salfords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eventuelltettnamn
Berätta mer, vad hände? vad var anledningen och vad hade hon sagt?
I Filip & Fredriks podcast berättade Filip om en middag han gick på. Bakgrunden är ju att Nour hatar dem båda eftersom de har för lite kvinnor i sina program. De har hon uttryckt ofta i media.

I alla fall, så var Filip hemma i Sverige och skulle på en middag i Stockholm. Runt 10 personer var det, hemma hos en kompis till han och Nour var där också. Då föreslog någon att de skulle skåla för Filip då han nyss blivit pappa, alla skålar utom Nour som vägrar. Sen så frågar någon Filip om bokem han släppt. Då (utan att vara med i diskussionen) fräser Nour "Du är väl ingen författare, det är inte vad du är känd för" och så verkade ha fortsatt under middagen.

Verkar lagom labil den människan.
Citera
2014-01-05, 20:18
Medlem
DIdes avatar
Nour är en idiot och inkvoterad på svt med våra pengar i sin löneficka.
Helt utan självkritik och inget intellekt. Som de flesta "offer för rasism och mäns kvinnofientlighet" så anser hon sig vara jättesmart och jätteintellektuell. När ingen fattar hennes humor så är det för att alla är för dumma. Hehe ja, tjenna!
Citera
2014-01-05, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus
svd.se 29 december

Där befinner jag mig redan. Som homofob, kvinnohatare, rasist etc.
Alla namn som sätts på en om man har en annan åsikt än det PK.
Men jag kommer aldrig att tycka att en snopp i prutten är OK.
Eller det som lesbiska gillar hålla på med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in