Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-02-02, 20:35
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans
Läste på Tibia-ibot forumet att även om man inte bottar main accountet, finns det en risk att även det blir borta. Om de har samma registration data. Så kanske lika bra att botta main ändå!
skitsnack såvida det inte kom från en mod eller någon väldigt trusty. otroligt många fittidioter som hänger på ibot som tror på minsta lilla rykte. du kan gå in o skriva med 1 post att "IF YOU KILL MORE THAN 5 RATS AT A SPECIFIC TIME IN THAIS SEWER ORSHA WILL SPAWN IN THAIS AND GIVE YOU 3 WISHES!" och folk kommer tro på det.
Citera
2014-02-02, 20:56
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
skitsnack såvida det inte kom från en mod eller någon väldigt trusty. otroligt många fittidioter som hänger på ibot som tror på minsta lilla rykte. du kan gå in o skriva med 1 post att "IF YOU KILL MORE THAN 5 RATS AT A SPECIFIC TIME IN THAIS SEWER ORSHA WILL SPAWN IN THAIS AND GIVE YOU 3 WISHES!" och folk kommer tro på det.

lol ofta han spawnar när man dödar 5 st? vilken tid är det då?
Citera
2014-02-02, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
om du bara ska spela lite då o då, så e d roligare för dig om du kör preview, eftersom de e 2x exp/skills...

kör pally om du ändå kmr spela mkt sj, man kan hunta roliga mobs + drar oftast in profit!

Jo men när man inte kör non pvp så måste man respektera folks hunting places o skit, om jag bara loggar in för att döda lite mobs är det mer fördelaktigt med non pvp för då kan man kuta rätt in i någons spawn o börja döda lite utan att bli hunted
Citera
2014-02-02, 21:02
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supercalle
Jo men när man inte kör non pvp så måste man respektera folks hunting places o skit, om jag bara loggar in för att döda lite mobs är det mer fördelaktigt med non pvp för då kan man kuta rätt in i någons spawn o börja döda lite utan att bli hunted
Med dagens PvP Worlds så är ju dom som en non-pvp hursom, på tok för mkt skullhunters & kostar i princip inget att dö av PvP nu för tiden så bara låta dom dra unjusts om dom mot förmodan skulle göra det!
Citera
2014-02-02, 21:06
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supercalle

haha, jojo, så vare förut.. nu e d så många som bara sätter på botten o går afk ändå, o med twist of fate så även om du skulle dö nångång så loosar du typ nada.. kör 2x serven o spåra bara
Citera
2014-02-02, 21:19
Medlem
Treants avatar
Citat:

Jag tänker såhär. Bottar du 5 karaktärer på samma konto så måste de ju fatta att något är på gång när man är inne 24/7? Antingen så delar man kontot eller så bottar man. Deras "detection tool" måste väl fatta det?
Citera
2014-02-02, 21:51
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
lol ofta han spawnar när man dödar 5 st? vilken tid är det då?
23:59:59, men du måste hitta rätt ställe med, wont spoil! ;]

Citat:
Ursprungligen postat av Treant
Jag tänker såhär. Bottar du 5 karaktärer på samma konto så måste de ju fatta att något är på gång när man är inne 24/7? Antingen så delar man kontot eller så bottar man. Deras "detection tool" måste väl fatta det?
klart dem gör, men som många redan sagt så om cip tar bort alla botters så går de under. enda anledningen till att de går ut med att de fixar anti bots osv är för att de vill inte heller förlora den delen som spelar manuellt.

ganska uppenbart att någon bottar om en char går flera h i samma cave med samma waypoints med. det är inte så svårt att se om någon bottar som folk tror. + det finns spawns som t.e.x sea serps som folk bara bottar haha

men självklart är det som du säger, det blir mer uppenbart om man bottar 5 chars, men tror inte cip bryr sig om det... de bannar väldigt random tbh haha
Citera
2014-02-03, 03:45
Medlem
Topppis avatar
börjat köra lite lätt på aurora nu, jäkla kul med extra expen =P...
att man väntat så länge med att röra sig dit alltså.

hur är spawnen på högre lvls då? äre inte överpackat överallt? eller funkar de ändå?

kunde inte ens hitta en ledig spot i yalahar dp! står ju folk överallt kmr inte åt depoten good old days
Citera
2014-02-03, 12:00
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
börjat köra lite lätt på aurora nu, jäkla kul med extra expen =P...
att man väntat så länge med att röra sig dit alltså.

hur är spawnen på högre lvls då? äre inte överpackat överallt? eller funkar de ändå?

kunde inte ens hitta en ledig spot i yalahar dp! står ju folk överallt kmr inte åt depoten good old days
det är campat på alla ställen, men man drar ändå in xp. körde mycket goroma serps och medusas med typ 8 pers i spawnen samtidigt, no problemz
Citera
2014-02-03, 12:01
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:

Det var en Moderator på Ibot-forumet som skrev det. Han heter "Gryllz" där. Men jag vet inte, det är väll ingen direkt mer än Cip som fattar hur det fungerar.
Citera
2014-02-03, 12:15
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Hans
Det var en Moderator på Ibot-forumet som skrev det. Han heter "Gryllz" där. Men jag vet inte, det är väll ingen direkt mer än Cip som fattar hur det fungerar.
om jag inte minns helt fel så har jag sneat på gryllz flertalet gånger för att han postar så helt efterblivna saker som moderator haha. näe exakt, endast cip vet exakt vad som bannas, alla andra spekulerar bara och bör tas med en nypa salt
Citera
2014-02-03, 12:24
Medlem
Herr.Hanss avatar
Citat:
om jag inte minns helt fel så har jag sneat på gryllz flertalet gånger för att han postar så helt efterblivna saker som moderator haha. näe exakt, endast cip vet exakt vad som bannas, alla andra spekulerar bara och bör tas med en nypa salt

Haha, okej. Ja du har nog rätt i det du säger, att ta dessa spekulationer med en nypa salt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in