Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-03-01, 23:02
Medlem
obexs avatar
Då har man börjat med tibia igen (nostalgi) lirar på 2x servern aurora, några tips på låglevelingställen? Där det inte brukar vara så crowded av bottar o annat folk, är prem.
Citera
2014-03-01, 23:23
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obex
Då har man börjat med tibia igen (nostalgi) lirar på 2x servern aurora, några tips på låglevelingställen? Där det inte brukar vara så crowded av bottar o annat folk, är prem.

den är crowded överallt dygnet runt iprincip men 2x på spawnsen så de funkar ju okej på de flesta ställen
Citera
2014-03-01, 23:50
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
jag som hade hoppas på mer "forumfights"
har inte tid ffs, är o super ahehaeauheh UHEAUHEhAUHEa uh + mina argument stämmer alltid. anti nazi bots har inget och komma med.

de kan komma med argument vs bots i pvp, men OM du förlorar i pvp mot en bot så är din leader så jävla sämst.''och detta kommer tydligen från en charlover som aldrig kört magebot.
Citera
2014-03-02, 06:40
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, hoppas du hade d kul! ;D
Citera
2014-03-02, 09:42
Medlem
Sheddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll
Du är ju fan trög. I det Tibia som gäller nu kan man inte ens sola någon om man inte är hundra levlar högre, så klart som in i helvete det finns en problematik i det och försämrar spelet. Alla som lirat både förr (<7.9) och nyligen vet att spelet har förändrats brutalt mycket, där främst PK:andet har blivit mycket mycket svårare.

På min druid är jag level 109 och har dödat tonvis av lvl 200+ som bottar, inte särkskilt svårt precis om man vet hur man ska göra, speciellt lätt om de använder Ibot då det finns en speciel låda de inte går på
Citera
2014-03-02, 12:26
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Veaselll
Du är ju fan trög. I det Tibia som gäller nu kan man inte ens sola någon om man inte är hundra levlar högre, så klart som in i helvete det finns en problematik i det och försämrar spelet. Alla som lirat både förr (<7.9) och nyligen vet att spelet har förändrats brutalt mycket, där främst PK:andet har blivit mycket mycket svårare.

Håller med, den med mest supplies/tålamod vinner nuförtiden. Förr kunde man ju i alla fall trycka in en schysst combo.
Citera
2014-03-02, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sheddan
På min druid är jag level 109 och har dödat tonvis av lvl 200+ som bottar, inte särkskilt svårt precis om man vet hur man ska göra, speciellt lätt om de använder Ibot då det finns en speciel låda de inte går på
Att döda en bottare som har slut på supplies är inte direkt samma sak som att dräpa någon med en fet UE som man gjorde förr..
Citera
2014-03-02, 13:33
Medlem
Sheddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseK0ngo
Att döda en bottare som har slut på supplies är inte direkt samma sak som att dräpa någon med en fet UE som man gjorde förr..
Gör man ju fortfarande, spring in o dra en ue combo när de huntar så loosar de full bless
Citera
2014-03-02, 13:46
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sheddan
Gör man ju fortfarande, spring in o dra en ue combo när de huntar så loosar de full bless
problemet är ju att folk kommer hellre med ursäkter och skyller på att allt är så jävla dåligt. ändå kan de inte sluta spela...
Citera
2014-03-02, 15:29
Medlem
Topppis avatar
noobfråga men springer mages snabbare än ek/rps? eller är de bara placebo från min sida?

har aldrig läst de nånstans men känns så..
Citera
2014-03-02, 17:47
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
noobfråga men springer mages snabbare än ek/rps? eller är de bara placebo från min sida?

Samma, men mages har utani gran hur istället för utani hur
Citera
2014-03-02, 18:14
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi

har jag inte fel är eks snabbast med utani tempo hur, sen rps med swift och sen mages med utani gran hur
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in