Citat:
Ursprungligen postat av
Titiana
Jag sa inte att det var sällsynt med främmande hår i sängar. Vissa kan säkerligen ha en uppsjö av dem ,vissa andra har inga främmande besök i sina sängar och kan därmed inte heller ha så mycket strån där.
Du missar den väldigt väsentliga poängen med roten. Om det skulle varit alt gm:s hår skulle detta i så fall slitigts ut av M och då troligtvis hittat på eller kring hennes händer, så vida inte gm slitigt sitt eget hår i vånda
Jag skulle tro att de togs tillvara för att låg där, helt enligt protokoll och dessutom är det ju undersökta, kanske inte tillräckligt enligt er mening, men undersökta så därmed tycker jag att saken är klar. Irrelevant för fallet helt enkelt. Troligtvis M:s eget hår.
Du gissar att det är Marinas hår. Eftersom vem som helst kan ha varit inblandad i en situation där det gick vilt till kan det ha varit vem som helst som tappat det.
Polisen försökte göra DNA-analys och misslyckades. Varför gjorde den det utan att fortsätta? För att de kunde bara göra uteslutande analyser, förstås, och det kunde ha uteslutit FS.