2014-01-26, 10:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Asså kan nån hjälpa mig med dessa hack terminals, jag har aldrig lyckats välja rätt lösenord, inte ens råkat välja rätt. Finns det nåt knep?

Sen finns det nån bra mod som nån kan rekommendera.

Har bara spelat lite en så länge men finns det bilar eller nåt som man kan åka i? Vill inte använda fast travel men gubben springer så långsamt.

Här kan du läsa om terminaler och hur man hackar dem: http://fallout.wikia.com/wiki/Terminal

Här har du en mod som gör det busenkelt att hacka terminaler genom att det bara finns ett ord som du behöver klicka på: http://www.nexusmods.com/newvegas/mods/41580/?

Finns tyvärr inga bilar (mig veterligen) i New Vegas.
Citera
2014-01-29, 10:11
Medlem
Medves avatar
Tackar. Det har gåt bättre med terminals nu. Det som frustrerar mig nu är quest som inte dycker upp i quest loggen.finns några som hamnar i misc. Tänke är detta e quest eller bara en random lapp jag hittade.
Citera
2014-02-01, 13:41
Medlem
Finns det nått nytt spel som liknar Fallout? Springa omkring och loota grejer i en öppen värld, måste utspelas år2000 eller senare typ.
Citera
2014-02-01, 14:02
Medlem
MartinStLouiss avatar
Vilket tycker ni är bäst av Fallout 3 och Fallout New Vegas? Har lirat Fallout 3 rätt mycket och gillade det.
Citera
2014-02-01, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Vilket tycker ni är bäst av Fallout 3 och Fallout New Vegas? Har lirat Fallout 3 rätt mycket och gillade det.

Jag gillar F3 bättre än NV, främst för att F3 känns mer postapokalyptiskt. NV är för ljust och obefolkat lixom.
Citera
2014-02-01, 17:49
Medlem
Cholsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis

New Vegas, mycket bättre än Fallout 3.
Senast redigerad av Cholsa 2014-02-01 kl. 18:20.
Citera
2014-02-01, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cholsa
New Vegas, mycket bättre än Fallout 3. Runkade sönder till det.
Pervo.
Citera
2014-02-01, 19:43
Medlem
Hirvis avatar
New Vegas är så mycket friare, älskar den känslan.
Är inte så sugen på att spela om F3 mer när det är så inrutat, i NV kan man tamefan välja väg på alla sätt och vis helt själv. Och vara helt olika karaktärer som gör helt olika saker.

Visst kan du välja "sida" i trean, men det är liksom svart eller vitt ungefär. I NV får man verkligen lägga alternativen mot varandra, försöka hitta en röd tråd i sitt agerande och viktigast av allt : TA KONSEKVENSERNA av det man gör.
Citera
2014-02-02, 12:57
Medlem
Donatello1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
Finns det nått nytt spel som liknar Fallout? Springa omkring och loota grejer i en öppen värld, måste utspelas år2000 eller senare typ.

undrar samma sak bra fråga!
Citera
2014-03-26, 14:35
Medlem
Draedons avatar
Nu behöver jag lite teknisk support... Har installerat om datorn, operativsystem på C: och steam-mappen på D:. Steam hittar FO:NV, men när jag ska starta spelet så kommer launchern upp och sen händer det ingenting. Verifierade installationen, steam klagade på en fil som skulle laddas ner igen. Går fortfarande inte att starta spelet...

Är det bara att ladda ner hela skiten igen som gäller eller?
Citera
2014-03-26, 15:29
Moderator
Arne.Ankas avatar
Försöker du starta spelet genom steams applikation eller via spelets egna exe filer?
Citera
2014-03-26, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Draedon
Nu behöver jag lite teknisk support... Har installerat om datorn, operativsystem på C: och steam-mappen på D:. Steam hittar FO:NV, men när jag ska starta spelet så kommer launchern upp och sen händer det ingenting. Verifierade installationen, steam klagade på en fil som skulle laddas ner igen. Går fortfarande inte att starta spelet...

Är det bara att ladda ner hela skiten igen som gäller eller?

Kör en "Repair" på spelet om det går i STEAM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in