Citat:
Ursprungligen postat av
Givvvee
Men ärligt talat, hur många oskulder eller sexuellt oerfarna personer håller till i den här tråden? När en tjej väljer att gå hem med dig från krogen så gör hon det inte för din kuk, hon gillar dig, vad mer kräver du?
Frågan är om hon vill träffa killen igen om det visade sig att hans kuk var för liten. Och liten betyder oftast normalstor.
Kukstorlek betyder otroligt mycket tror jag för de flesta men inte så mycket på det rent mekaniska planet. En normalstor kuk är tillräckligt skön för de flesta tjejer tror jag. Det handlar mer om att en stor balle ser så mycket mäktigare ut än en liten stump och att det har en stor psykologisk effekt.
Och att det i sin tur ger ett otroligt självförtroende hos de storkukade.
Män respekterar andra män med stor kuk betydligt mer än män med mindre kuk. Jag har själv märkt hur personer har blivit betydligt kaxigare mot mig så fort de har sett att de har större kuk än mig och att folk som gillar mig blir liksom lite ledsna och besvikna när de har sett att jag har liten kuk.
Tjejer har blivit lite tysta när de ser den på bild, för de kan ju inte skriva "åhh wooow vilken stor!" får en känsla av att de blir besvikna. Ändå är min kuk ganska normalstor i eregerat tillstånd.
En kille med stor kuk kan slänga fram den i tid och otid och hela omgivningen blir imponerad, en kille med liten kuk måste liksom alltid vara lite mer försiktig. Visst han skulle väl också kunna slänga fram sin minipitt och vara stolt men folk skulle ju bara garva åt honom. Jag har flera storkukade vänner som har en hel del intressant att berätta. På datingsidor brukar de bara behöva visa bild på kuken och de får kvinnor att köra x antal mil för att träffas. En kille har blivit avsugen flera gånger i offentliga miljöer och fester. Med mera med mera. Det rimmar ju ganska illa med att storleken inte har betydelse, eller att storleken visserligen har viss betydelse men inte så mycket. Storleken har tydligen ENORM betydelse.