2014-01-26, 22:32
Medlem
challiss avatar
Broner skämmer ut sig i denna intervjun: http://www.terezowens.com/adrien-broner-talks-loss-to-maidana/

Kolla hela, fan snackar han om i slutet? Han är ju besatt av Floyd.
Citera
2014-01-26, 23:16
Medlem
tom-joness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av challis
Broner skämmer ut sig i denna intervjun: http://www.terezowens.com/adrien-broner-talks-loss-to-maidana/

Kolla hela, fan snackar han om i slutet? Han är ju besatt av Floyd.

Undrar om han har fått nån diagnos på att han är utvecklingstörd? Han har ju nån mental funktionsnedsättning helt klart. Kolla på mongot, sitter i en TV-intervju och snurrar på stolen och snaskar på ett bubblegum, är han 11 år i huvudet? Han måste ju vara det? Och som du påpekar challis, vafan säger han? Menar han att vi boxningsfans känner det som att Floyd har torskat en fight eftersom han själv fick däng av Maidana? Vilken obehaglig fixering han har vid Floyd. Undrar om han brukar tänka på Floyd när han drar i struten?

Angulo verkar vara en skön tjomme. Kolla klippet, vilket jäkla långt hår snubben har! Och kolla frisörskan som klipper honom, tits & ass så det räcker till nästa vecka...
http://www.youtube.com/watch?v=89Kk352cjdc
Citera
2014-01-27, 17:19
Medlem
Godzilla3s avatar
Bryant Jennings imponerade stort på mig igen mot Artur Szpilka. Hans stil faller mig precis i smaken. Smart, tålmodig och bra på alla aspekter i ringen, ganska sällsynt hos tungviktare. Vill inte dissa många av de här up and comers i tungviktsdivisionen, men låt oss vara ärliga många har en del onödigt hull på sig. Inte för att det nödvändigtvis betyder att man är en sämre fighter men Jennings är en atletisk fighter och det ger honom en fördel. Han kan gå långt. Mäktiga kroppsslag, varierar slagen på ett mycket fint sätt.
Citera
2014-01-27, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godzilla3
Hur som helst, Froch-Chavez är en rolig fight enligt mig även fast jag såklart hade föredragit Groves. Fel fight för Chavez Jr att ta måste jag säga. Först och främst möter han den störste puncher han någonsin mött. Martinez är inte någon överdrivet stark puncher, han förlitar sig på snabbhet. Chavez Jr fick motta rejält med stryk mot Martinez men var aldrig riktigt skadad, bara ansiktet som blev fucked up. För att slå Froch behöver man vara snabb och pumpa en jabb. Något Chavez Jr inte gör, jag tvivlar på att han är snabbare än Froch. Chavez Jr har en av de bästa hakorna just nu men om Froch får landa lika mycket som Martinez gjorde kan det vara godnatt. Ganska intressant scenario om Chavez Jr kan komma in på insidan, där är nog enda stället där han är bättre än Froch enligt mig.
Det ser nästan löjligt enkelt ut för Golovkin när han sparrar mot Jr så en välskolad tekniker som Froch med det nypet han har i nävarna tror jag ganska enkelt kommer att kunna hamra sönder Jr.

Paulie Malignaggi om en match Jr vs GGG: "I think Golovkin hospitalizes Chavez Jr. I don´t think that's a fight. I don't think thats something even worth talking about."
Citera
2014-01-28, 08:11
Medlem
jimmyfingerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tom-jones
Undrar om han har fått nån diagnos på att han är utvecklingstörd? Han har ju nån mental funktionsnedsättning helt klart. Kolla på mongot, sitter i en TV-intervju och snurrar på stolen och snaskar på ett bubblegum, är han 11 år i huvudet? Han måste ju vara det? Och som du påpekar challis, vafan säger han? Menar han att vi boxningsfans känner det som att Floyd har torskat en fight eftersom han själv fick däng av Maidana? Vilken obehaglig fixering han har vid Floyd. Undrar om han brukar tänka på Floyd när han drar i struten?

Håller med dig. Det går inte göra annat än hata honom. Underbart att se honom få stryk!
Citera
2014-01-28, 16:33
Medlem
Riktigt sugen på att satsa lite pengar på Bradley i april. Tror han tar det på UD.
Citera
2014-01-28, 18:47
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ajuaju
Riktigt sugen på att satsa lite pengar på Bradley i april. Tror han tar det på UD.
Absolut, väntar på att oddsen kommer ut. De lär vara höga på Bradley i början och sen sänkas succesivt. Fick 5 ggr pengarna på Bradley i första fighten, lär väl ligga runt 3 ggr pengen nu skulle jag gissa.
Citera
2014-01-29, 18:13
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Absolut, väntar på att oddsen kommer ut. De lär vara höga på Bradley i början och sen sänkas succesivt. Fick 5 ggr pengarna på Bradley i första fighten, lär väl ligga runt 3 ggr pengen nu skulle jag gissa.
Oddsen kom ut idag (bet365) och de är låga 2,62 på Bradley. Men ändå spelvärt tycker jag.
Citera
2014-01-31, 10:10
Medlem
challiss avatar
Ortiz blev knockad hårt igår i andra ronden. Varefter Collazo går och callar ut Mayweather. Lågoddsare på den. Inte bara det, utan han vill också ha Mayweather i New York. Stor risk.

Mike Alvarado utreds också för att ha dumpat en SUV i sjön efter en smash'n'grab-kupp läste jag någonstans.
Citera
2014-01-31, 16:28
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Ortiz blev knockad hårt igår i andra ronden. Varefter Collazo går och callar ut Mayweather. Lågoddsare på den. Inte bara det, utan han vill också ha Mayweather i New York. Stor risk.

Mike Alvarado utreds också för att ha dumpat en SUV i sjön efter en smash'n'grab-kupp läste jag någonstans.
Ganska tung knock alltså, han har tre förluster på raken nu via KO/TKO. Tycker att han och Berto (som blev knockad av Soto Karass) bör sluta, båda vill nog vara mästare och inte bli någon dörrvakt till nya prospects. Ingen kommer troligtvis att bli mästare igen, de har bara inte det som krävs. Ortiz har ju inga problem att tjäna in cash direkt, han är med i Expendables 3, var med i Dancing with the Stars och gör väl modelljobb också. Boxning var nog aldrig hans passion, ta matchen mot Maidana som exempel.
Citera
2014-01-31, 18:49
Medlem
challiss avatar
Citat:
Ganska tung knock alltså, han har tre förluster på raken nu via KO/TKO. Tycker att han och Berto (som blev knockad av Soto Karass) bör sluta, båda vill nog vara mästare och inte bli någon dörrvakt till nya prospects. Ingen kommer troligtvis att bli mästare igen, de har bara inte det som krävs. Ortiz har ju inga problem att tjäna in cash direkt, han är med i Expendables 3, var med i Dancing with the Stars och gör väl modelljobb också. Boxning var nog aldrig hans passion, ta matchen mot Maidana som exempel.

Tror du han hade kunnat ställt sig upp om han ville?
Citera
2014-01-31, 19:19
Medlem
Godzilla3s avatar
Citat:
Tror du han hade kunnat ställt sig upp om han ville?
Svårt att säga, min första reaktion när jag såg kroken landa var att han borde vara helt borta. Klockren träff på hakan, Ortiz såg ingenting. Men när man ser om det i slow motion så ser han ändå hyfsat medveten ut och det ser ut som att han gör ett val att inte stå upp. Låt mig säga såhär, tror många boxare i samma position åtminstone hade försökt ställa sig upp. Var ju i slutet av ronden också. Jag säger inte att han inte har hjärta men vi lägger så hög standard på våra boxare att vi lite sjukt förväntar oss att alla boxare ska göra samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in