2014-01-29, 21:58
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Det är ju en _enorm_ skillnad på 13 cm och 11 cm omkrets? 13 cm omkrets finns det ju många tjejer som accepterar. Jag skulle DÖDA bara för att få ha 12 cm vid tjockaste stället, jag tror att det är vid 12 cm omkrets ungefär som tjejer börjar känna något överhuvudtaget.

Kvinnor som män ska inte "acceptera" någonting hos partnern, utan vara glada att de är attraktiva nog och att de snart ska göra stygga saker med varann. Pretentioner inför sex kommer dö ut mer och mer I takt med att kvinnor och män står upp för vad de har och vägrar diskrimineras. Knulla lite, pippa lite, slicka och sug lite- variera och tillfredsställ alla dina sinnen och hon kommer älska det. Man väljer inte sin kropp- utan njutningen man delar med varann.

Penisöverdrag(Renegade Reversible rekommenderas) och penisstretchare(MaleEdge tex) är något du kanske prövar framöver. Men penisstretchare ska isf användas med extrem ömhet på din penis, för minsta slitage/sträckning kan göra dig impotent. Din kuk tog lång tid på sig att växa till dagens storlek. Unna din nästa storlek samma sak. Resultat talas om inom ett halvår, men använd mer försiktigt ist- över ett helt år. Iaf första gången- och glöm aldrig att det är njutning och inte sexet som spelar roll.
Senast redigerad av Borkaman87 2014-01-29 kl. 22:06.
Citera
2014-01-29, 22:13
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
Kvinnor som män ska inte "acceptera" någonting hos partnern, utan vara glada att de är attraktiva nog och att de snart ska göra stygga saker med varann. Pretentioner inför sex kommer dö ut mer och mer I takt med att kvinnor och män står upp för vad de har och vägrar diskrimineras. Knulla lite, pippa lite, slicka och sug lite- variera och tillfredsställ alla dina sinnen och hon kommer älska det. Man väljer inte sin kropp- utan njutningen man delar med varann.

Penisöverdrag(Renegade Reversible rekommenderas) och penisstretchare(MaleEdge tex) är något du kanske prövar framöver. Men penisstretchare ska isf användas med extrem ömhet på din penis, för minsta slitage/sträckning kan göra dig impotent. Din kuk tog lång tid på sig att växa till dagens storlek. Unna din nästa storlek samma sak. Resultat talas om inom ett halvår, men använd mer försiktigt ist- över ett helt år. Iaf första gången- och glöm aldrig att det är njutning och inte sexet som spelar roll.

Jag håller med dig och jag tycker att du skriver fint! Visst är njutningen det enda och det viktiga som man delar under sexet! Jag vill också påminna om att många kvinnor lättare får g-punkts orgasm med ngn som har just har en mindre kukstorlek - krävs träning förstås för att lära rätta tekniken.
Snälla var rädda om era snoppar och tänk på att det är skönt ändå även om den råkar vara mindre.
Citera
2014-01-29, 22:18
Medlem
Lite flummiga tankar om kukstorlek och jämställdhet;

Jag tror att det är pga. denna kukstorleksgrej som samhället aldrig kommer bli jämlikt på det sätt som feminister vill. Feminister klagar ju att män har för mycket makt och högre lön osv. Kvinnor behöver dock aldrig oroa sig för att ha för liten kuk (värre oroskänsla finns inte) och kan enkelt och skamlöst dissa män med för liten kuk och det ses t.om. som accepterat av de flesta andra kvinnor.

Män har alltså högre lön och mer makt i samhället för att kompensera och "hämnas" på att det ses som okej för tjejer att rata män med liten kuk. Skulle män och kvinnor annars vara helt jämlika så skulle tjejerna vara helt överlägsna männen just pga. detta, att mannen i övrigt har mer makt i samhället är alltså helt oundvikligt.

Det jag menar är alltså att feminister klagar helt i onödan eftersom samhället är jämlikt som det är nu, bara att männen har makten i andra saker än kvinnorna.

Kvinnor = Kan dissa och skratta åt småkukade hur dom vill och det ses som accepterat (sjukt)
Män = Makt i allt annat (också sjukt men kvinnornas kukstorleks-makt väger lika tungt)

Vad tror ni om detta? Har det gjorts någon forskning eller dylikt i detta ämne? Är helt seriös.
Citera
2014-01-29, 22:18
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattias-8888
13 och 11 är som sagt mycket när det gäller omkrets.

Har mätt omkretsen på min många gånger, hamnar oftast på 13 runt ollonet och 15-16 längre ner.

Omkrets är det viktigaste och inte längden, så länge det är typ över 14 cm.
Mina 20 cm i längd ger inte så mycket om jag inte hade haft bra omkrets.
Oftast så har längd och omkrets dock oftast korrelation.
Så jag är nöjd. Tackar naturen för det.
Till alla utan lika tur så vill jag säga att teknik alltid kommer först.

http://www.ladda-upp.se/bilder/ikwzlperjcqyr/

http://www.ladda-upp.se/bilder/ptcyswfxveqrhm/

Kvinnor som män kan inte förlita sitt sexliv på att deras partners ska ha tighta fittor och rejäla kukar. En stor kuk eller tight fitta ska inte behöva vara något att bli tacksam över. Du har ingen respekt för dem som kommer hit med sina komplex. Du borde kastas ut från tråden för de två länkarna. Trash
Senast redigerad av Borkaman87 2014-01-29 kl. 22:31.
Citera
2014-01-29, 22:20
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Det är ju en _enorm_ skillnad på 13 cm och 11 cm omkrets? 13 cm omkrets finns det ju många tjejer som accepterar. Jag skulle DÖDA bara för att få ha 12 cm vid tjockaste stället, jag tror att det är vid 12 cm omkrets ungefär som tjejer börjar känna något överhuvudtaget.

Det där är väl mest skitsnack. Tittar du på de dildos som säljs av våra sexshopper har de ofta en omkrets på under 12 cm (Diameter strax under 4 cm).

Klart att tjejer känner även tunnare snoppar

http://www.martinshop.se/gulddildon-flickornas-favorit.html
Citera
2014-01-29, 22:26
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:

Jag tror att det är pga. denna kukstorleksgrej som samhället aldrig kommer bli jämlikt på det sätt som feminister vill. Feminister klagar ju att män har för mycket makt och högre lön osv. Kvinnor behöver dock aldrig oroa sig för att ha för liten kuk (värre oroskänsla finns inte) och kan enkelt och skamlöst dissa män med för liten kuk och det ses t.om. som accepterat av de flesta andra kvinnor.

Män har alltså högre lön och mer makt i samhället för att kompensera och "hämnas" på att det ses som okej för tjejer att rata män med liten kuk. Skulle män och kvinnor annars vara helt jämlika så skulle tjejerna vara helt överlägsna männen just pga. detta, att mannen i övrigt har mer makt i samhället är alltså helt oundvikligt.

Det jag menar är alltså att feminister klagar helt i onödan eftersom samhället är jämlikt som det är nu, bara att männen har makten i andra saker än kvinnorna.

Kvinnor = Kan dissa och skratta åt småkukade hur dom vill och det ses som accepterat (sjukt)
Män = Makt i allt annat (också sjukt men kvinnornas kukstorleks-makt väger lika tungt)

Vad tror ni om detta? Har det gjorts någon forskning eller dylikt i detta ämne? Är helt seriös.

jäklar broder. du ger mina tankar ett eko. du är samhällsforskare hör jag.. SEXLIV ÄR DIREKT KOPPLAT TILL FOLKHÄLSA OCH UTAN FOLKHÄLSA RASAR SAMHÄLLET IHOP. Om hundra år kommer problemen vi skapat att antingen fasats ut via biologisk modifiering- eller bara tynat bort pga flexig sexualitet

Du... har du hört talas om Venusprojektet? Heh, det handar bara om politik, men du kanske gillar tankesmedjan de utgör. Egentligen är det en rörelse, som man bäst håller på avstånd. Men om det är något som kan köra över egotrasande komplex så är det kluriga pussel; Hur optimerar man samhällets alla funktioner att gagna folkhälsa och hållbarhet maximalt? :P (ISS, I'm returning to thread)
Senast redigerad av Borkaman87 2014-01-29 kl. 22:43.
Citera
2014-01-29, 22:30
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackehaxanMia
Jag håller med dig och jag tycker att du skriver fint! Visst är njutningen det enda och det viktiga som man delar under sexet! Jag vill också påminna om att många kvinnor lättare får g-punkts orgasm med ngn som har just har en mindre kukstorlek - krävs träning förstås för att lära rätta tekniken.
Snälla var rädda om era snoppar och tänk på att det är skönt ändå även om den råkar vara mindre.

ängel. have a riley
Citera
2014-01-29, 23:18
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Den här tråden har helt ärligt förstört hela mitt liv och självkänsla. Klarar knappt av att se mig i spegeln längre och allt pga. denna jävla tråd och min kuk som är 11 cm runt på tjockaste stället. "Det är inte längden som räknas, det är omkretsen" Jotack

Nu till frågan, är det ovanligare med kukar som är smalare än medelomkretsen än kukar som är kortare än medellängden? Jag har fått för mig att det är så, många korta kukar verkar ändå ha en helt okej omkrets. Finns det överhuvudtaget något hopp för mig med 14 x 11 cm eller är den så ovanligt smal att alla tjejer kommer se mig som någon sorts en-på-miljonen-freak?

Jo som jag sa, en normal tjej vill ha en normal kuk... och där funkar din perfekt.

En fitta är väldigt anpassningsbar och kommer att vänja sig och forma sig efter ditt organ. Klagar hon så be henne börja med knipövningar.
Citera
2014-01-30, 00:53
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
med detta stöttar du den fascism som inte behöver finnas. värdelösa ego. skärp till dig för fan

Om det kan vara till någon tröst kan jag meddela att jag inte är speciellt snygg.
Det är med andra ord ganska lång väg för mig att vandra innan jag får med en tjej i sängen. Men då blir det å andra sidan åka av på allvar. Jag ser min överdimensionerade kuk som kompensation för mitt mediokra ansikte. Och jag håller mig gärna till tjejer med mediokra ansikten bara hennes fitta är riktigt trång.

"Fascismen" du pratar om kommer frodas vidare i alla sina andra attributfixerade former. Om vi så införde totalt burka-tvång och könsstympning på planetens samtliga män och kvinnor.

Då skulle du gnälla om hur du blev ratad av tjejerna för att du inte har tillräckligt storslagen personlighet. "Det är inte mitt fel att min personlighet är så liten!" "Alla borde älska alla, oavsett vilka attribut man råkar ha!"

Och jag skulle skriva att jag föredrar tjejer med personlighet som matchar min egen.

Men då är man förstås fascist med värdelöst ego...

Sluta gnäll, din penis-hippie. Lär dig uppskatta det liv du har.
Senast redigerad av SigmenFloyd 2014-01-30 kl. 00:58.
Citera
2014-01-30, 01:04
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:

[...Förvirrat svammel...]

Män kan också skratta åt slappfittade. Jag gör det nu: haha.
Citera
2014-01-30, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Det där är väl mest skitsnack. Tittar du på de dildos som säljs av våra sexshopper har de ofta en omkrets på under 12 cm (Diameter strax under 4 cm).

Klart att tjejer känner även tunnare snoppar

http://www.martinshop.se/gulddildon-flickornas-favorit.html

Hur många kukar vibrerar som helvete då?
Citera
2014-01-30, 09:42
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 300reffs
Hur många kukar vibrerar som helvete då?

Det beror väl på hur du använder den
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in