2014-01-29, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iphonecracker
Blir så sjukt trött av att läsa hur vissa tjejer ratar/säger till killar direkt att kuken inte duger, vad fan har hänt med samhället haha, detta hade aldrig ens diskuterats för 100 år sen!

Jag menar, jag skulle aldrig säga till en tjej att hennes fitta var för slapp eller att hon hade vidriga bröst? Då knullar man på och sen är det bara att glömma, verkar ju faktiskt finnas vissa tjejer som avbryter själva sexakten när dem får syn på kuken.

Jag tror tom det tar hårdare att få höra att man har liten kuk än att för en tjej höra att hon har vidriga tuttar/slapp fitta.

Vad beror detta på? Jag tror männen själva (omedvetet) har inbillat tjejerna att en stor kuk klår allt, via porr osv, det har blivit något visuellt för kvinnan att se en stor kuk så en liten kuk är direkt avtändande?

Diskutera, small dicks unite!

Kan inte mer än hålla med, mitt ex ville aldrig ligga (varför vettefan) men hon sög mer än gärna av mig osv , och jag lyckades bara att få henne till underkläder.. Men det har väl blivit i samband med porrindustrin. Tjejerna kan se sisådär ut men killarna måste ha en pjäs på åtminstone 20 cm.. Man får väl hoppas att det lugnar ned sig eller att man hittar en flickvän som älskar en för den man är
Citera
2014-01-29, 07:38
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Alltså håll käften haha, du är över medellängd på kuk (kanske inte här på fb men).
Det är supervanligt med folk med mindre kuk än dig (jag är inräknad, och klarar mig fint)!
Sjukligt hur folk är så porrskadade, som tror att man måste slaska fram 20 centimetarn för att kunna prestera hahah...
Oavsett vilken av oss medelnissar som har flest cm, så är vi alla disponibla när kvinnan träffat någon av de lyckliga 20%. Supervanligt betyder varken tillräckligt, önskvärt eller ok- Det bara betyder att något är vanligt, precis som cancer eller skilsmässor är vanligt. Att kvinnor inte når orgasm vid samlag är tom ULTRAvanligt. En vagina kan till följsam töjning sträckas ut tre gånger sin ursprungslängd när kvinnan görs tillräckligt kåt(ca 25 cm,har sett det även i porr). Endast 20% av oss män är nära den längden och av någon märklig anledning tycks det endast vara till 20% av samlagen kvinnor når orgasm. Därtill går att tillägga att både skilsmässor och knullkompisar ökar- och det beror inte på cancer, såvida vi inte talar om prostatacancer, utan om faktumet att "större är bättre" och att "sex kan ge mer kärlek än ett förhållande".

Om denna storlekskris kunde erkännas redan bland mellanstadieelever, så skulle de flesta välja karriärinriktning redan där. De spelregler för vuxna att få chans på varann skulle skrämma slag i knattarna. Inom något dussin år skulle samtliga sexhandikapp åtgärdas tillsammans med cancer och andra hälsohot. Åtminstone skulle ungar sluta växa upp med tron att det är okej att kräva något som ingen kan kan göra något åt. Jag har inga fittpreferenser exempelvis, annat än att tjejer ser till att de inte har könssjukdomar. Att bara ha en villig fitta intill är himmelskt... VARFÖR KAN INTE KVINNOR TÄNKA SÅ OM KUKAR?? Det finns ju både dildos och penisöverdrag dessutom, så vafan tänker de på när de exempelvis dumpar oss mitt i akten -_- jag hatar alla dessa preferenser som män och kvinnor slänger åt varann. Jävla horor
Senast redigerad av Borkaman87 2014-01-29 kl. 08:36.
Citera
2014-01-29, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
Oavsett vilken av oss medelnissar som har flest cm, så är vi alla disponibla när kvinnan träffat någon av de lyckliga 20%. Supervanligt betyder varken tillräckligt, önskvärt eller ok- Det bara betyder att något är vanligt, precis som cancer eller skilsmässor är vanligt. Att kvinnor inte når orgasm vid samlag är tom ULTRAvanligt. En vagina kan till följsam töjning sträckas ut tre gånger sin ursprungslängd när kvinnan görs tillräckligt kåt(ca 25 cm,har sett det även i porr). Endast 20% av oss män är nära den längden och av någon märklig anledning tycks det endast vara till 20% av samlagen kvinnor når orgasm. Därtill går att tillägga att både skilsmässor och knullkompisar ökar- och det beror inte på cancer, såvida vi inte talar om prostatacancer, utan om faktumet att "större är bättre" och att "sex kan ge mer kärlek än ett förhållande".

Om denna storlekskris kunde erkännas redan bland mellanstadieelever, så skulle de flesta välja karriärinriktning redan där. De spelregler för vuxna att få chans på varann skulle skrämma slag i knattarna. Inom något dussin år skulle samtliga sexhandikapp åtgärdas tillsammans med cancer och andra hälsohot. Åtminstone skulle ungar sluta växa upp med tron att det är okej att kräva något som ingen kan kan göra något åt. Jag har inga fittpreferenser exempelvis, annat än att tjejer ser till att de inte har könssjukdomar. Att bara ha en villig fitta intill är himmelskt... VARFÖR KAN INTE KVINNOR TÄNKA SÅ OM KUKAR?? Det finns ju både dildos och penisöverdrag dessutom, så vafan tänker de på när de exempelvis dumpar oss mitt i akten -_- jag hatar alla dessa preferenser som män och kvinnor slänger åt varann. Jävla horor
My point exactly, satt på kvinnliga forum/youtube och tittade intervjuer om vad som var bäst, dem flesta sa 17-18cm och att dem inte skulle kunna inleda ett förhållande med någon som har under 15. Känns lite trist att höra.
Även kommentaren "han får göra upp för det på annat vis, t.ex. oralsex". Mediaförvrängda horor alltså, man är ju född på ett sätt. Liksom, inte fan begär jag en kvinna med slapp fitta att bemästra deepthroat som en jävla porrstjärna?
Märkte även faktumet att, destå trögare/tjockare en kvinna var, destå mer värde satte hon på kuken, jag tycker iaf att väger du över 100kg som kvinna kan du intr begära mycket.
Small penis unite!
Citera
2014-01-29, 09:56
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
My point exactly, satt på kvinnliga forum/youtube och tittade intervjuer om vad som var bäst, dem flesta sa 17-18cm och att dem inte skulle kunna inleda ett förhållande med någon som har under 15. Känns lite trist att höra.
Även kommentaren "han får göra upp för det på annat vis, t.ex. oralsex". Mediaförvrängda horor alltså, man är ju född på ett sätt. Liksom, inte fan begär jag en kvinna med slapp fitta att bemästra deepthroat som en jävla porrstjärna?
Märkte även faktumet att, destå trögare/tjockare en kvinna var, destå mer värde satte hon på kuken, jag tycker iaf att väger du över 100kg som kvinna kan du intr begära mycket.
Small penis unite!

"han får göra upp för det på annat vis, t.ex. oralsex" det finns inte små kukar, eller slappa fittor- bara slöa sinnen och känslokalla partners. Med de där orden valde hon aktivt bort åtrå och passion när hon kunde gjort hela honom och allt han var villig att ge- till sin egen stygga fetisch. Hon pratar om hans kuk som ett handikapp, snarare än en erotisk del av honom.. Det ENDA som kanske skiljer deras älskande, förtroliga roller åt- och som ståendes och ivrig kunde vittnat om hennes kvinnliga perfektion i hans ögon och själ.. DETTA reducerar hon till en disponibel parentes.. som han måste "GÖRA UPP FÖR". Mycket illa valda ord. Varken fitta eller kuk ska beskrivas som handikapp, utan som ett plus. Ett tecken på att någon samtycker med dig, åtrår dig och dyrkar dig i nuet. Det är vansinne att jämföra kuk med kuk, fitta med fitta- istället för att uppskatta den oändliga skillnaden mellan frätande ensamhet och sjudande passion -_- Horor har ingen gnista, utan är bara förlorade skal i en värld de tror sig förstå men som förvridit dem i hela deras liv.
Senast redigerad av Borkaman87 2014-01-29 kl. 10:11.
Citera
2014-01-29, 10:41
Medlem
R.Rs avatar
Citat:

Du träffade uppenbarligen en riktig size queen och har nu i sann Flashback anda bestämt dig för att utgå ifrån att alla kvinnor är likadana och ena jävla horor och vara arg och bitter över det. Det om något kan jag lova dig är en garanti för att du kommer få problem att få ligga framöver. Så länge du har medel kommer de flesta kvinnor vara OK med det även om de skulle ha en större eller mindre preferens och det är inget du blir dumpad för om du inte är ihop med ett riktigt stolpskott. De som har väldigt stora eller väldigt små kan ha större problem med kompatibilitet men det finns gott om kvinnor som är OK med dem också.
Citera
2014-01-29, 11:09
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Du träffade uppenbarligen en riktig size queen och har nu i sann Flashback anda bestämt dig för att utgå ifrån att alla kvinnor är likadana och ena jävla horor och vara arg och bitter över det. Det om något kan jag lova dig är en garanti för att du kommer få problem att få ligga framöver. Så länge du har medel kommer de flesta kvinnor vara OK med det även om de skulle ha en större eller mindre preferens och det är inget du blir dumpad för om du inte är ihop med ett riktigt stolpskott. De som har väldigt stora eller väldigt små kan ha större problem med kompatibilitet men det finns gott om kvinnor som är OK med dem också.

vad jag säger på fb, med användarnamn och profilbild som inte passar med privata detaljer, har ingen inverkan på vad kvinnorna jag träffar tycker om mig

därtill stämplar jag gärna de som skaffar sig diskriminerande preferenser efter saker deras "subjekt" inte kan göra något åt- som HOROR

vid omnämnandet av horor var jag även ganska könsneutral
Senast redigerad av Borkaman87 2014-01-29 kl. 11:19.
Citera
2014-01-29, 13:51
Medlem
Men nu tycker jag vi går till botten med det här, ordet Size Queen, alltså en kvinna som enbart går efter stora kukar, hur fan har det gått så långt?

Det känns tom som om en stor kuk (enligt samhället) ska gå hand i hand med bra självförtroende idag. Om man t.ex. står i pissoaren på krogen så ser man aldrig en kille med liten kuk stå och pissa, för att han skäms.

Det är klart det finns män som går efter stora bröst/stora rumpor osv, men som knappast ratar sina sexpartners/relationer totalt efter det.

Tjejerna kan väl svara istället för massa snubbar som spekulerar hej vilt!
Citera
2014-01-29, 18:55
Medlem
SigmenFloyds avatar
Citat:
Blir så sjukt trött av att läsa hur vissa tjejer ratar/säger till killar direkt att kuken inte duger, vad fan har hänt med samhället haha, detta hade aldrig ens diskuterats för 100 år sen!

Jag menar, jag skulle aldrig säga till en tjej att hennes fitta var för slapp eller att hon hade vidriga bröst? Då knullar man på och sen är det bara att glömma, verkar ju faktiskt finnas vissa tjejer som avbryter själva sexakten när dem får syn på kuken.

Jag tror tom det tar hårdare att få höra att man har liten kuk än att för en tjej höra att hon har vidriga tuttar/slapp fitta.

Vad beror detta på? Jag tror männen själva (omedvetet) har inbillat tjejerna att en stor kuk klår allt, via porr osv, det har blivit något visuellt för kvinnan att se en stor kuk så en liten kuk är direkt avtändande?

Diskutera, small dicks unite!

Jag skulle på allvar tycka det var ett jobbigt problem om jag blev ihop med en kvinna med slapp vagina. Jag är en "size king" helt enkelt.

Detta är inte för att jag har liten kuk (den är 19x17.5). Men, jag kommer inte i första taget och jag föredrar rejäl stimulans.

Jag får inte ut något av att knulla ett glas vatten, och jag kan förstå en tjej som inte får ut något av att knulla en blyertspenna. Detta är beklagligt och orättvist, men inget att göra något åt.

Däremot tycker jag det är osympatiskt av en slappfittad person att kräva en stor kuk, eller av en småkukad person att kräva en trång fitta. Har man inget att komma med själv bör man inte gapa efter mycket.
Citera
2014-01-29, 20:36
Medlem
Den här tråden har helt ärligt förstört hela mitt liv och självkänsla. Klarar knappt av att se mig i spegeln längre och allt pga. denna jävla tråd och min kuk som är 11 cm runt på tjockaste stället. "Det är inte längden som räknas, det är omkretsen" Jotack

Nu till frågan, är det ovanligare med kukar som är smalare än medelomkretsen än kukar som är kortare än medellängden? Jag har fått för mig att det är så, många korta kukar verkar ändå ha en helt okej omkrets. Finns det överhuvudtaget något hopp för mig med 14 x 11 cm eller är den så ovanligt smal att alla tjejer kommer se mig som någon sorts en-på-miljonen-freak?
Citera
2014-01-29, 20:57
Medlem
Borkaman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliriumm
Den här tråden har helt ärligt förstört hela mitt liv och självkänsla. Klarar knappt av att se mig i spegeln längre och allt pga. denna jävla tråd och min kuk som är 11 cm runt på tjockaste stället. "Det är inte längden som räknas, det är omkretsen" Jotack

Nu till frågan, är det ovanligare med kukar som är smalare än medelomkretsen än kukar som är kortare än medellängden? Jag har fått för mig att det är så, många korta kukar verkar ändå ha en helt okej omkrets. Finns det överhuvudtaget något hopp för mig med 14 x 11 cm eller är den så ovanligt smal att alla tjejer kommer se mig som någon sorts en-på-miljonen-freak?

Är man under "idealmåttet"(som ev är 20x14) så spelar det ingen roll hur mycket under. för 15x13 som för 14x11 är det exakt samma sak som gäller, nämligen att hålla på sitt mänskliga värde och slå tillbaks hårt så fort man avvisas för sin storlek. Verbalt alltså, inte fysiskt. Vi valde inte storleken vi fick och dömdes ändå att vara lika lideslefulla som någon annan man. En kvinnas njutning är ett val hon gör. Precis som hennes bemötande mot en när man visar attraktion åtrå för henne. Avvisar hon dig för din storlek- när ni istället kunde hittat på alla möjliga styggheter ihop- så tigger hon om en uppläxning i medmännsklighet. För sex är inte bara sex, så köp aldrig en sådan bortförklaring om hon försöker.

De flesta kvinnor tycker om kuk och koncentrerar sig bara på kuk- istf på dess mått, form och färg. Precis som riktiga män bara fokuserar på fitta- istf formen på vulvan, tightheten och färgerna. Med lite personkemi där ni glatt hunnit prata allmänt om sex och de sjukaste handikapp som finns där ute- så finns det inget som sedan kan hindra er från att dela de mest intensiva orgasmer med varann. Viktigt; Det är njutningen som spelar roll- inte hur den uppnås. Anser tjejen annorlunda så får du informera henne om hur förkastligt det är att ställa krav på något vi män inte kan göra något åt. Njut när du läxar upp henne, men beröm allt som är attraktivt med henne med och säg att hon inte behöver bete sig som en hora för att kunna belägra oss män. Hon är tillräckligt attraktiv utan det tramset. Sex är onani där man använder olika partners olika mycket. Fritt från pretentioner och häkt, kan sex inte misslyckas. Och det både vet och lyssnar kvinnor till.

Och det borde vissa män göra med (hintar uppåt)
Senast redigerad av Borkaman87 2014-01-29 kl. 21:07.
Citera
2014-01-29, 21:13
Medlem
Citat:
Är man under "idealmåttet"(som ev är 20x14) så spelar det ingen roll hur mycket under. för 15x13 som för 14x11 är det exakt samma sak som gäller

Det är ju en _enorm_ skillnad på 13 cm och 11 cm omkrets? 13 cm omkrets finns det ju många tjejer som accepterar. Jag skulle DÖDA bara för att få ha 12 cm vid tjockaste stället, jag tror att det är vid 12 cm omkrets ungefär som tjejer börjar känna något överhuvudtaget.
Citera
2014-01-29, 21:53
Medlem
mattias-8888s avatar
13 och 11 är som sagt mycket när det gäller omkrets.

Har mätt omkretsen på min många gånger, hamnar oftast på 13 runt ollonet och 15-16 längre ner.

Omkrets är det viktigaste och inte längden, så länge det är typ över 14 cm.
Mina 20 cm i längd ger inte så mycket om jag inte hade haft bra omkrets.
Oftast så har längd och omkrets dock oftast korrelation.
Så jag är nöjd. Tackar naturen för det.
Till alla utan lika tur så vill jag säga att teknik alltid kommer först.

http://www.ladda-upp.se/bilder/ikwzlperjcqyr/

http://www.ladda-upp.se/bilder/ptcyswfxveqrhm/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in