Citat:
Ursprungligen postat av
Borkaman87
Oavsett vilken av oss medelnissar som har flest cm, så är vi alla disponibla när kvinnan träffat någon av de lyckliga 20%. Supervanligt betyder varken tillräckligt, önskvärt eller ok- Det bara betyder att något är vanligt, precis som cancer eller skilsmässor är vanligt. Att kvinnor inte når orgasm vid samlag är tom ULTRAvanligt. En vagina kan till följsam töjning sträckas ut tre gånger sin ursprungslängd när kvinnan görs tillräckligt kåt(ca 25 cm,har sett det även i porr). Endast 20% av oss män är nära den längden och av någon märklig anledning tycks det endast vara till 20% av samlagen kvinnor når orgasm. Därtill går att tillägga att både skilsmässor och knullkompisar ökar- och det beror inte på cancer, såvida vi inte talar om prostatacancer, utan om faktumet att "större är bättre" och att "sex kan ge mer kärlek än ett förhållande".
Om denna storlekskris kunde erkännas redan bland mellanstadieelever, så skulle de flesta välja karriärinriktning redan där. De spelregler för vuxna att få chans på varann skulle skrämma slag i knattarna. Inom något dussin år skulle samtliga sexhandikapp åtgärdas tillsammans med cancer och andra hälsohot. Åtminstone skulle ungar sluta växa upp med tron att det är okej att kräva något som ingen kan kan göra något åt. Jag har inga fittpreferenser exempelvis, annat än att tjejer ser till att de inte har könssjukdomar. Att bara ha en villig fitta intill är himmelskt... VARFÖR KAN INTE KVINNOR TÄNKA SÅ OM KUKAR?? Det finns ju både dildos och penisöverdrag dessutom, så vafan tänker de på när de exempelvis dumpar oss mitt i akten -_- jag hatar alla dessa preferenser som män och kvinnor slänger åt varann. Jävla horor
My point exactly, satt på kvinnliga forum/youtube och tittade intervjuer om vad som var bäst, dem flesta sa 17-18cm och att dem inte skulle kunna inleda ett förhållande med någon som har under 15. Känns lite trist att höra.
Även kommentaren "han får göra upp för det på annat vis, t.ex. oralsex". Mediaförvrängda horor alltså, man är ju född på ett sätt. Liksom, inte fan begär jag en kvinna med slapp fitta att bemästra deepthroat som en jävla porrstjärna?
Märkte även faktumet att, destå trögare/tjockare en kvinna var, destå mer värde satte hon på kuken, jag tycker iaf att väger du över 100kg som kvinna kan du intr begära mycket.
Small penis unite!