2014-01-24, 20:33
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karamazow
Du om någon borde väl ha koll på att 30 cm snarast är att se som freakshowcirkusobjekt även inom porren, straight eller gay. Det existerar inte. Vad kvinnor föredrar? Är de förälskade spelar det mindre roll så länge hon har koll på om mannen är inne eller inte. Annars(eller ja, efter smekmånaden)talar anonyma undersökningar på 17-19/18-20x14-16.
Jo det är klart! Men det var lite menat, om än otydligt, att påvisa något som en del killar hävdar här inne: "Om tjejer får välja så väljer de en så stor kuk som möjligt".
Visar på att här är någon med erfarenhet av stora organ, av normala organ, kanske till och med av små organ, och sedan av abnormt stora organ!
Visst, hon säger inte att hon föredrar 12-13cm, men hon har ju ändå kört runt lite och kan konstatera vad hon anser passar henne.
Citera
2014-01-25, 01:18
Medlem
14,5 cm x 14,5 cm
Citera
2014-01-26, 02:47
Medlem
karamazows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelaren63
Det är inte det som är poängen. Många som skriver i den här tråden drömmer om en sån kuk.

Ingen söker efter en fakad cirkusplastkuk. Förutom fördelen för kvinnor att känna sig uppfyllda, vilket kan variera från 17 cm och uppåt handlar det om proportionalitet, estetik och symmetri, kuken ska helst synka med resten av kroppen, personligheten och utstrålningen för att kåta upp en kvinna. De som har koll brukar sällan missa om en man är välutustad eller inte.
Citera
2014-01-26, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darknesshorror
Undrar var ni läser på om era undersökningar?!
Har då aldrig läst/hört eller sett någon dokumentär där dom säger att 20 cm m.m är "normalt"
Vad jag hört är väl att i Sverige är 13-16 normalt över det är stort typ 17-21.

Normalt? Det pratas om vad tjejer vill ha i olika undersökningar. Det betyder inte att det är vad som anses vara normalt i storleks ordningen.
Citera
2014-01-26, 17:18
Medlem
Endemisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
då menar du alltså att den är femton cm, finns inte en chans att nån med 20cm skulle skriva att den är mellan 16 och 20, tyvärr är du avslöjad.
Men kvinnorna är säkert nöjda med din förträffliga snabel. Lycka till!

Jag menar att storleken beror på upphetsan, diet, eventuellt intag av stimulanter och så vidare. I bland är den 16, stundom närmare 20.
Citera
2014-01-27, 08:43
Medlem
Borkaman87s avatar
Jag är 16x13 cm. Skulle det räcka för att ge er kvinnor kraftiga orgasmer, om jag kunde hålla vilket tempo som helst- 5-10 minuter utan paus??? (jag är desperat!!) Har bara haft sex med EN kvinna, som varit med dussin innan mig. Hon totaltförstörde mitt självförtroende med 20x14 dildon intill sängen och berättelser om sina erövringar. Därtill har jag bara bevittnat fontänorgasmer där tjocka kukar varit inblandade. Sex har jag insett, utgör det viktigaste prestationsforumet i en relation- där för liten kuk är förödande. Bröststorlek, kan jag tillägga, spelar ingen jävla roll insåg jag med kvinnan jag var med. Inte ens slapphet, för smaken/doften/känslan av FITTA gör mig lika tillgänglig för alla sorts "avslut". Ni kvinnor har det rätt lätt om ni inte är extremt kräsna med att era bästa "avslut" endast ska ske med en riktig kuk i er. Kan inte en dildo duga?! När ni vet ni är perfekta för partnern, att han älskar er fitta och bara vill har er??! <<< Då skulle män också ha det lättare.. och vi alla kunde ha aktiva sexliv, utan ensamhet. Det enda jag delar min tillvaro med nu är mitt peniskomplex. Riskerar bli seriöst.... hatar min jävla kropp och denna jävla värld!!??
Senast redigerad av Borkaman87 2014-01-27 kl. 08:56.
Citera
2014-01-29, 00:18
Medlem
Tjena Flashback.. Ska antagligen bli av med den förbannade oskulden i helgen, men jag är fett nervös att hon ska typ skratta åt mig eller nåt... Antagligen inte men jag nojjar som fan, så är;
13,5 cm i längd och 12,2 cm i omkrets nåt att ha? Tack för svar.
Citera
2014-01-29, 00:47
Medlem
locmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBorgkvist
Tjena Flashback.. Ska antagligen bli av med den förbannade oskulden i helgen, men jag är fett nervös att hon ska typ skratta åt mig eller nåt... Antagligen inte men jag nojjar som fan, så är;

Du kan vara lugn gosse!!
Citera
2014-01-29, 01:26
Medlem
EsoxLucius81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LBorgkvist

Jo, den duger säkert fint. Vissa tjejer är besatta av stora kukar men dom brukar ändå vara av dåligt flickvänsmaterial. En normal kuk duger för en normal tjej.

Själv så har jag 21x15cm och den har jag haft mer problem än nytta av, men visst... vissa tjejer uppskattar stora, men jag tror de flesta tjejer vill ha en normal penis typ 13-18cm.
Senast redigerad av EsoxLucius81 2014-01-29 kl. 01:35.
Citera
2014-01-29, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borkaman87
Jag är 16x13 cm. Skulle det räcka för att ge er kvinnor kraftiga orgasmer, om jag kunde hålla vilket tempo som helst- 5-10 minuter utan paus??? (jag är desperat!!) Har bara haft sex med EN kvinna, som varit med dussin innan mig. Hon totaltförstörde mitt självförtroende med 20x14 dildon intill sängen och berättelser om sina erövringar. Därtill har jag bara bevittnat fontänorgasmer där tjocka kukar varit inblandade. Sex har jag insett, utgör det viktigaste prestationsforumet i en relation- där för liten kuk är förödande. Bröststorlek, kan jag tillägga, spelar ingen jävla roll insåg jag med kvinnan jag var med. Inte ens slapphet, för smaken/doften/känslan av FITTA gör mig lika tillgänglig för alla sorts "avslut". Ni kvinnor har det rätt lätt om ni inte är extremt kräsna med att era bästa "avslut" endast ska ske med en riktig kuk i er. Kan inte en dildo duga?! När ni vet ni är perfekta för partnern, att han älskar er fitta och bara vill har er??! <<< Då skulle män också ha det lättare.. och vi alla kunde ha aktiva sexliv, utan ensamhet. Det enda jag delar min tillvaro med nu är mitt peniskomplex. Riskerar bli seriöst.... hatar min jävla kropp och denna jävla värld!!??
Alltså håll käften haha, du är över medellängd på kuk (kanske inte här på fb men).
Det är supervanligt med folk med mindre kuk än dig (jag är inräknad, och klarar mig fint)!
Sjukligt hur folk är så porrskadade, som tror att man måste slaska fram 20 centimetarn för att kunna prestera hahah...
Citera
2014-01-29, 02:11
Medlem
Blir så sjukt trött av att läsa hur vissa tjejer ratar/säger till killar direkt att kuken inte duger, vad fan har hänt med samhället haha, detta hade aldrig ens diskuterats för 100 år sen!

Jag menar, jag skulle aldrig säga till en tjej att hennes fitta var för slapp eller att hon hade vidriga bröst? Då knullar man på och sen är det bara att glömma, verkar ju faktiskt finnas vissa tjejer som avbryter själva sexakten när dem får syn på kuken.

Jag tror tom det tar hårdare att få höra att man har liten kuk än att för en tjej höra att hon har vidriga tuttar/slapp fitta.

Vad beror detta på? Jag tror männen själva (omedvetet) har inbillat tjejerna att en stor kuk klår allt, via porr osv, det har blivit något visuellt för kvinnan att se en stor kuk så en liten kuk är direkt avtändande?

Diskutera, small dicks unite!
Citera
2014-01-29, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av locman
Du kan vara lugn gosse!!

Haha, bra! Tack för snabbt svar iaf, lugnar mina nerver lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto