Citat:
Ursprungligen postat av
Ove Mollvik
Det är just vad du gör med dessa larviga ständigt återkommande inlägg så fort frågan börjar brännas för dem som istället borde framträda och ta sitt ansvar.
Hej!
Bra att du reagerar mot meningslösa inlägg.
Fick idag ett telefonsamtal från en förtvivlad Knutbyförälder och jag fick tillstånd att citera denna person:
Citat: Över tio år av har kastats bort i ett oerhört mörker, trots idoga försök att förstå vad som händer i Knutby, kan jag inte komma mina nära o kära närmare.
Jag har istället blivit verbalt hotad utav ÅW. (naturligtvis inte utav henne personligen).
Anhöriga har uppmanat mig att sluta ljuga/smutskasta sekten/ÅW., du är inne på en mycket farlig väg säger ÅW.
Man kan ju se det så här, det är inte ens fel att två träter, men hade jag varit stillatigande anser jag att grova kriminella handlingar begångna av ÅW. hade blundats för.
Jag har/får inte träffa dessa personer, för att jag så starkt visat vad jag känner.
Förstår också att går jag ut i media vilket jag kanske får frågor om relativt ofta, så blir mina anhöriga på ett eller annat sett straffade av ÅW.
Detta är ju också ett påvisbart sätt för ÅW. att skydda sig och sekten från ständigt upprepade lagövergrepp mot person/egendom.
Tänk om rättsväsendet kunde ha civilkurage nog att hjälpa oss anhöriga att bakom lyckta dörrar få ge vår historia.
Om dessa rättspersoner därefter satte sig ner och gjorde en bedömning om detta material.
Samt klartänk gör ett slutgiltigt ställningstagande LJUGER VI KNUTBYFORÄLDRAR ELLER???????????
Slut Citat.
Med vänlig hälsning Nedslepp.