Citat:
Nu tycker jag det börjar räcka snart med dina nonsensfasoner. Du har ingen röd tråd i det du påstår förutom att Helge, Åsa och möjligtvis Sara är oskyldiga. Du kan inte svara med vettiga argument på de faktum som kommit fram genom rättegångarna utan nästlar in dig i komplicerade, konspiratoriska tankegångar som säger emot varandra på flera håll. Knutbyförsamlingen är knappast i något avseende bokstavstrogna och ö h t synd att kalla sekt så som vulgärpropagandan vill göra gällande. Allt spårade ur efter det ouppklarade mordet på Helene där intrigmakarna hoppades på att få Helge dömd och församlingen splittrad. Istället försvarar man samfällt Helge då man inte kan tro annat än olycka. Hur orimlig förklaringen än var vågade ingen tro att det var rent mord och absolut inte något arrangerat av Satans infiltratörer eller med polisen själv. Satan fick återkomma med en hjärntvättad Sara till att ta på sig skulden för nästa illdåd men då är det istället Helge som hellre tar på sig ansvaret så att åtminstone församlingen hålls ihop tills den verkliga sanningen om Satans infiltratörer skall kunna växa fram med tiden.
Folk som efter Åsas naturliga framträdande med alla medel fortsätter att älta den gamla mediebilden av henne och vill hindra sanningen att komma fram blir nu allt tydligare.
Folk som efter Åsas naturliga framträdande med alla medel fortsätter att älta den gamla mediebilden av henne och vill hindra sanningen att komma fram blir nu allt tydligare.
Nu vill jag se bevis från dig som styrker det du säger. Jag vill se en klar redogörelse för det du säger där man ser en klar och tydlig röd tråd, annars får det räcka. Du är ett tröttsamt internet-troll, och jag börjar bli riktigt leds på dig.
Om man säger saker som går emot i princip allt som framkommit som ren fakta får man faktiskt komma med tydliga belägg för vad man står för. Starta gärna en tråd angående detta någon annanstans annars, för konspirationsteorier utan belägg hör inte hemma i denna tråd.
Deras tankegångar är helt skruvade.