Okej, nu har jag hållit mig till att bara läsa tråden alldeles för länge. Dags för mig att skriva av mig.
Jag har fastnat totalt för thaimassage.. Det började som en slump när jag cyklade förbi en salong inne på söder i Sthlm och tänkte att det vore bra för min rygg.
Det som hände den närmaste timmen var inget utöver just en thaimassage men den sensuella spänningen som låg i luften fick mig att bli helt tokig! Jag kommer ihåg att jag ville boka en ny tid redan nästa dag!
Jag har sambo så jag hade aldrig tänkt göra något extra, men känslan av att frågan kunde komma och att hennes händer rörde sig så sensuellt på rätt ställen var mer än tillräckligt för mig.
Jag var på en 3-4 massager runt om där jag bor och plötsligt en gång kom frågan som jag fantiserat om.. Jag hade redan bestämt mig för vad jag skulle svara men plötsligt slutade jag tänka med hjärnan och kuken tog över totalt. Det blev några snabba ryck som egentligen inte var värt en tia men där och då hade jag gått över gränsen och som ni kanske vet är det svårt att bromsa ett skenande tåg.
Jag har sedan dess besökt ett tiotal salonger med blandade resultat och har väl lyckats inse hur min "ultimata" massage ser ut. Tyvärr blir man ofta ganska besviken på massagen då den ofta bara är lite kladd och sen en fråga om extra, men på vissa ställen slår det gnistor!
För mig handlar det inte så mycket om just det extra. Jag vill komma in och bli bemött med ett leende. Få lägga mig i ett mysigt rum och bara slappna av.
Jag vill absolut inte att det ska vara övertydligt att kalsongerna ska ryckas av utan jag vill verkligen ha mina 60 min med lite försiktiga närmanden så man ligger och misstänker vad som ska ske bara! Den absolut bästa massagen jag har fått var helt utan extra men hon var väldigt sexig och märkte att jag reagerade på hennes förföriska smekningar!
Jag har också gjort misstaget att redan innan massagen diskutera extra vilket resulterade i 10 min massage och ett hastigt, uttråkat ryck i draken och sen var den "sensuella timmen" över.. suck.
Det här var väl ingen fantastisk recension eller spännande text - men jag ville lämna ett första avtryck i tråden och i framtiden ska jag sköta mina recensioner! Jag kan verkligen gå och längta tills jag ska boka ett nytt besök..