2014-01-28, 23:09
Medlem
BoysNoizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tummelito
Haha, han kommer till min stad, Jönköping på lördag. Han kommer till centrum, vår sämsta nattklubb, men måste ändå dit o tjöta lite med honom.

Lycka till med att få en syl i vädret.

http://instagram.com/p/juPR4-HNJx/
Citera
2014-01-28, 23:09
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icedancer24
Allvarligt hur fan kan man ge någon en fribiljett tillbaka in på hotellet när halva semifinalveckan har gått? Uppenbart att produktionen har riggat spelet för att Fröidh ska vinna. Nu kan man vara helt säker på att det är Fröidh som vinner. Produktionen har bestämt sig och kommer garanterat att använda twister och allt man kan för att Fröidh ska stå som segrare.

Spelar ju ingen roll om man spelar spelet bra när alla jävlar som åkt ut är tillbaka veckan efter hur som helst. När det är semifinal ska det inte komma in nån på en räkmacka.
Ja, det är faktiskt helt sjukt. Hur fan tänker produktionen egentligen, här är det semifinalvecka och 10 ska bli 6 - lysande idé att ta in gammalt folk igen.

Man kan ju fundera på, för övrigt, om inte Anja, Aina, Niklas och Thobias borde förtjäna någon slags fördel i det här läget. De har alla varit med från början och aldrig åkt ut och fått en andra chans.
Citera
2014-01-28, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Ja, det är faktiskt helt sjukt. Hur fan tänker produktionen egentligen, här är det semifinalvecka och 10 ska bli 6 - lysande idé att ta in gammalt folk igen.

Man kan ju fundera på, för övrigt, om inte Anja, Aina, Niklas och Thobias borde förtjäna någon slags fördel i det här läget. De har alla varit med från början och aldrig åkt ut och fått en andra chans.
Öh Thobias har inte alls varit med från början. Han kom in som amor
Citera
2014-01-28, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoysNoize
Lycka till med att få en syl i vädret.

http://instagram.com/p/juPR4-HNJx/

Fy fan, vad tragiskt att beskåda.
Citera
2014-01-28, 23:26
Bannlyst
Så Aina har en ny bästis? Barnunge. Och Thobias befäster sin position som husets oskönaste efter Joppes uttåg, vad tycker Thobias om Jeppe egentligen? Så jävla påklistrat. Äckel.

Samir vs "Björnen"
Senast redigerad av Kokosbollar 2014-01-28 kl. 23:37.
Citera
2014-01-28, 23:32
Medlem
Thobias kommer till Göteborg på Fredag blir jag eran kung på Flashback ifall jag ger han en höger ?
Citera
2014-01-28, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milden
Thobias kommer till Göteborg på Fredag blir jag eran kung på Flashback ifall jag ger han en höger ?

Behövs filminspelning på det i sådana fall.
Citera
2014-01-28, 23:38
Medlem
Aina blir sur och Fröidh såg ledsen ut.

ByeBye Niklas imorgon?! Han är ju den enda värdiga vinnare IMO!
Citera
2014-01-28, 23:50
Medlem
Vindens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig

Inte helt rätt. Aina åkte ut redan dag ett med övriga tjejer från "landet". Thobias kom in som Amor och Anja kom in dag 2 (?) som Stockholmstjej. Om jag inte misminner mig är Niklas den enda som inte åkt ut än fast produktionen gjort sitt yttersta för att få ut honom.
Citera
2014-01-28, 23:50
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porrladda
Aina blir sur och Fröidh såg ledsen ut.

ByeBye Niklas imorgon?! Han är ju den enda värdiga vinnare IMO!

Aina blev ledsen ikväll då de var på tal om att Niklas kanske skulle lämna. Att hon blir sur imorgon har nog inget med att Niklas skulle lämna? Då skulle hon ju sitta och grina typ om de var så.

Jeppe kanske åker, förhoppningsvis.

Niklas är den mest värdiga vinnaren.
Senast redigerad av Horrorgram 2014-01-28 kl. 23:52.
Citera
2014-01-28, 23:51
Medlem
Ja Niklas är den mest värdiga vinnaren, är väl den enda som varit där hela tiden utan att åka ut.

Anja och Aina har väl det med. Men dom är ju sjukt tråkig iaf Anja, Aina fäller en del underhållande kommenterar.
Citera
2014-01-28, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vinden
Inte helt rätt. Aina åkte ut redan dag ett med övriga tjejer från "landet". Thobias kom in som Amor och Anja kom in dag 2 (?) som Stockholmstjej. Om jag inte misminner mig är Niklas den enda som inte åkt ut än fast produktionen gjort sitt yttersta för att få ut honom.
Eftersom Jeppe valde Nicklas till sitter offerlamm men produktionen satte stopp för det så stämmer inte det sista meningen iallafall
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in