2014-01-28, 22:35
Medlem
emelieklass på bögtobbe - vindruva i röven

sen jeppe hahahaha "som det kanske märks just nu har jag tagit tramadol" - känns så typiskt honom
Citera
2014-01-28, 22:39
Medlem
Det är ju sjukt tråkigt att gamla deltagare kommer in precis hela jävla tiden.
Det får de styra upp till nästa säsong och gärna casta folk med bättre tvpersonlighet, de flesta där inne är ju så otroligt tråkiga.
Citera
2014-01-28, 22:42
Medlem
Vadå, "See-us"? Namnet uttalas för fan "Sevs". Idioter hela bunten.
Citera
2014-01-28, 22:42
Medlem
Snake.Plisskens avatar
Jag gissar att i finalen kommer en tjej och en kille komma tillbaks och sopa hem hela skiten

Sämsta jävla Paradise Hotel någonsin när dom som är där inte vågar spela hårt eftersom dom vet att personer som åker ut kommer att komma tillbaks. Då tappar ju programmet hela sin mening.

Ska dom lägga budget för detta program kan dom väl betala några fler jokrars flygbiljetter ner så dom får lite turbulens. Helt jävla sjukt.

Hejdå Paradise Hotel Sverige.
Citera
2014-01-28, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suddisen
Det får de styra upp till nästa säsong och gärna casta folk med bättre tvpersonlighet, de flesta där inne är ju så otroligt tråkiga.

Tycker dom kan skita i att ha en till säsong om det ska vara så här tråkigt. Lägg hela budgeten på att texta danska och ryska versionerna istället.
Citera
2014-01-28, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suddisen

yep såg precis att fröidh också kom tillbaka. alltså seriöst haha fy fan vad b denna säsong är (och ändå fortsätter jag att kolla )

tillägg: jahapp nicklas åkte ut - men fick han verkligen en ärlig chans? nej inte direkt. han kastar ut jeppe, som ofc kommer tillbaka och kan sen kasta ut honom.

sen hejar jag på jeppe men ändå, känns rätt trött
Senast redigerad av cidinho 2014-01-28 kl. 22:48.
Citera
2014-01-28, 22:48
Medlem
tj.s avatar
Haha, Samir vs. "björnen". Dagens scen!
Citera
2014-01-28, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cidinho
yep såg precis att fröidh också kom tillbaka. alltså seriöst haha fy fan vad b denna säsong är (och ändå fortsätter jag att kolla )

tillägg: jahapp nicklas åkte ut - men fick han verkligen en ärlig chans? nej inte direkt. han kastar ut jeppe, som ofc kommer tillbaka och kan sen kasta ut honom.

sen hejar jag på jeppe men ändå, känns rätt trött

Niklas åker väl ändå inte ut?
Citera
2014-01-28, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tj.
Haha, Samir vs. "björnen". Dagens scen!
HAHAHA ja, så jävla bra.
"Jag ska gå å ta en cigg, så ser jag en apa eller vafan de e.. eller en björn kanske de va"
Citera
2014-01-28, 22:56
Medlem
Buttra Molnets avatar
Irriterar mig som fan på Jesper Fröjdhs fåniga och inställsamma
oäkta leende.
Är så trött på den vuxna karln som inte tillför något alls för mig som
tv tittare.
Blähä!
Citera
2014-01-28, 22:56
Medlem
Bara jag som hoppades på Björn?
Citera
2014-01-28, 22:58
Medlem
icedancer24s avatar
Allvarligt hur fan kan man ge någon en fribiljett tillbaka in på hotellet när halva semifinalveckan har gått? Uppenbart att produktionen har riggat spelet för att Fröidh ska vinna. Nu kan man vara helt säker på att det är Fröidh som vinner. Produktionen har bestämt sig och kommer garanterat att använda twister och allt man kan för att Fröidh ska stå som segrare.

Spelar ju ingen roll om man spelar spelet bra när alla jävlar som åkt ut är tillbaka veckan efter hur som helst. När det är semifinal ska det inte komma in nån på en räkmacka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in