vad fan gör de för nytta att tillexempel jeppe får kasta en person om samir&anja tar in en när det inte ens blir så i slutändan? fattar fan inte twisterna ibland... iofs bra då jag gillar niklas
Spoiler /mod
Senast redigerad av N3ss3 2014-01-28 kl. 19:35.
vad fan gör de för nytta att tillexempel jeppe får kasta en person om samir&anja tar in en när det inte ens blir så i slutändan? fattar fan inte twisterna ibland... iofs bra då jag gillar niklas
För att se till att det blir ännu mer spänt mellan deltagarna.
Samir är så sjukt jäääävla klockren (och korkad) ibland (oftast)
Ingen stor spoiler för "spelet" alls, men det händer i kvällens avsnitt som inte gått i tv än så.
- Såklart, när vi skiter i kamrorna och bara ska köra, då har hon mens, också blir det mycket blod i spelet, så vi avbröt där, får se det från den ljusa, eller röda sidan.
- Jag ska gå och ta en cigg, också ser jag en apa, eller en björn kanske det var.
Senast redigerad av KavliBaconost 2014-01-28 kl. 19:30.
Kan folket här förstå att det inte finns något "spel" att spela...
Deltagare som åker ut kommer tillbaks, Reglerna ändras 24/7, vissa får komma tbx vissa inte, kmr twister varje avsnitt där nån åker ut helt random...
så att spela spelet går inte då produktionen är efterblivna och konceptet är det sämsta sen tv'n uppfanns
bli gillad av produktionen är det ända sättet att vinna
Ja, folket här kan förstå det. Om du hade läst valfri sida i tråden hade du direkt sett ett par personer som klagar över hur produktionen har valt att lägga upp programmet. Det är skit.
Kan folket här förstå att det inte finns något "spel" att spela...
Deltagare som åker ut kommer tillbaks, Reglerna ändras 24/7, vissa får komma tbx vissa inte, kmr twister varje avsnitt där nån åker ut helt random...
så att spela spelet går inte då produktionen är efterblivna och konceptet är det sämsta sen tv'n uppfanns
bli gillad av produktionen är det ända sättet att vinna
Och ändå av dina inlägg att döma har du följt programmet från början till slut. Ifall konceptet är dåligt eller inte bryr sig inte produktionen om så länge de får tittare. Något som du inte har förstått.
Och ändå av dina inlägg att döma har du följt programmet från början till slut. Ifall konceptet är dåligt eller inte bryr sig inte produktionen om så länge de får tittare. Något som du inte har förstått.
Alltså Tobias citat "Istället för att trigga upp varandra, så ska vi trigga ner varandra." Tror han att dom är på en jävla lyxsemester eller? Avsnitten blir ju så jäääääävla tråkiga om dom ska hålla på och vara bästa vänner på ett sommarkollo.