Citat:
Ursprungligen postat av
Minimoi
All dynga som du har spridit här, som svetsare mm och nu som dig själv, verkar komma från en och samma källa. Du går på rykten och manipulerad info. BO pekade ut Bruno som skytten. Läs själv domen. Du kommer att känna igen flera namn från Gabriel-FUP.
Mordförsöket, samtliga rättsinstanser:
https://anonfiles.com/file/c7a94af39a839b53588973040a0279aa
Det går tydligen i släkten att lämna de som man har skjutit eller knivat ensamma kvar på platsen.
Enligt vad jag kan se så är inte Bruno skytten ! kan inte fröken svenska ? det står ju att Bruno gjort en rörelse för att förhindra det, läs och förstå innan du skriver falska anklagelser.
Vilka namn är det jag ska känna igen från Gabriels fup ? jag har inte läst den så jag vet ej vilka du menar, men jag såg att det flera gånger stog att det INTE var Bruno som skjutit!
och jag har inte spridit någon dynga här "fina mogna ord du använder" jag har tagit över detta kontot av en arbetskamrat som tydligen lessnat på folk med förutfattade meningar och liten hjärna.
Som du kanske har sett så har Bruno och den andre som var med sonat detta med fängelsestraff på sju år vardera så man får nog anse det brottet som sonat.
En annan fråga vem tror ni jag är ? tänkte bara för det stod "tror du inte vi vet vem du är" det kan jag tala om att ni inte vet.
Såg det i papperna ut som denne Kent var en oskyldig person ? nej! en människa som åkt och hotat folk , skjutit på folk och tidigare slått sönder knän och panna på en kille efter han våldtagit sin tidigare flickvän! så jag håller fast vid att droger drar med sig brott! sen att detta var mot en vidrig våltäcksman kan man bara hurra åt.
Det stod även att skadorna var av lindrigare art , du får lära dig att skillja på hur det kunde blitt och hur det blev lilla vännen.