2014-01-28, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Syrisk? Han är väl persisk?
Vadå folket? Sd snor ju folkets pengar.
Är det riktigt att dom anställer perser före svenskar? Där åkte partiboken rätt i kaminen.
Citat:
Jämför SvP som skänker saker till hemlösa när det är jul!
Är det riktigt att dom lockar hit dom hemlösa EU-ziggisarna som lurat mig på pengar med gåvor? Där åkte partiboken rätt i kaminen.
Citera
2014-01-28, 19:40
Medlem
Det som är intressant nu i fallet är om det kommer bli rättsliga konsekvenser av att förfalskade dokumenten, undertecknade av bland annat Åkesson. att sådana dokument förfalskats verkar inte förnekas, det är mer att det inte spelar någon roll som är poängen.

En förundersökning har inletts.
Citera
2014-01-28, 19:41
Medlem
Hm stora rubriker, kvinnan som förskingrade x antal miljoner i Irak....vad hände där?
Citera
2014-01-28, 19:42
Medlem
Månsans avatar
Förvånande nog lät Rapport just nu Paula Bieler komma till tals i slutet av det i övrigt grovt vinklade anti-SD-inslaget.

Paula gjorde bra ifrån sig. Den bittra iraniern framstod som en bedragare och mediadrevet som totalt dödfött.
Citera
2014-01-28, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HugoStieglitz
Syrisk? Han är väl persisk?
Vadå folket? Sd snor ju folkets pengar.

Jämför SvP som skänker saker till hemlösa när det är jul!
Snor? Inget brott har begåtts. De har bara ansökt om bidrag till partiet helt enligt regler. Ni SvP'are som trycker ner SD varje chans ni får är lika tjatiga som vänstern.
Citera
2014-01-28, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Snor? Inget brott har begåtts. De har bara ansökt om bidrag till partiet helt enligt regler. Ni SvP'are som trycker ner SD varje chans ni får är lika tjatiga som vänstern.

så att lämna in årsmötesprotokoll som är påhittade förfalskningar är alltså helt enligt reglerna? Det låter väldigt tveksamt om det är sant som du säger.
Citera
2014-01-28, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Förvånande nog lät Rapport just nu Paula Bieler komma till tals i slutet av det i övrigt grovt vinklade anti-SD-inslaget.

Paula gjorde bra ifrån sig. Den bittra iraniern framstod som en bedragare och mediadrevet som totalt dödfött.

Framstod alltså. Hon sa tydligen inget väsentligt som kan återges i text och har något värde för diskussionen?
Citera
2014-01-28, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma77Linn
så att lämna in årsmötesprotokoll som är påhittade förfalskningar är alltså helt enligt reglerna? Det låter väldigt tveksamt om det är sant som du säger.

Vad jag inte förstår är att om sammanslutningen fanns så kunde man väl använda deras årsmötesprotokoll. Varför gjorde man inte det? Och varför ragga nya namn om sammanslutningen redan fanns.

Om någon kunde förklara det så att jag förstår vore jag tacksam!
Citera
2014-01-28, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av granved
Precis, Bieler säger att hon hört att sammanslutningen fanns men vet inte ens hur många de var. Hon har också hört av någon att det var 13-18 personer som på internet röstade på en ordförande.

Om det är någon som vet mer om kvinnoförbundet och de tidigare lösa sammanslutningarna går det bra att berätta det i denna tråd (FB) Sverigedemokraternas kvinnonätverk

Detta är sant, det fanns ett nätverk med en ordförande innan valet 2010. Men detta leddes av Anna Hagwall och anlednigen till att D4 och feras älskarinnor bluffade bort henne var ju för att de såg henne som eett problem. Detta var också älskarinnan Paula med om och hon har knappast ljugit.
Citera
2014-01-28, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jehovamox
Detta är sant, det fanns ett nätverk med en ordförande innan valet 2010. Men detta leddes av Anna Hagwall och anlednigen till att D4 och feras älskarinnor bluffade bort henne var ju för att de såg henne som eett problem. Detta var också älskarinnan Paula med om och hon har knappast ljugit.

Hur demokratiskt var detta då?
Citera
2014-01-28, 19:57
Medlem
Någon mer än jag som tyckte att Beiler gjorde bra ifrån sig på Aftonbladets-TV?
Själv tyckte jag hon var riktigt proffsig, bästa SD kvinnan hittills. Ska bli intressant att följa henne när hon sitter i riksdagen efter nästa val.
Citera
2014-01-28, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktoranden
Någon mer än jag som tyckte att Beiler gjorde bra ifrån sig på Aftonbladets-TV?
Själv tyckte jag hon var riktigt proffsig, bästa SD kvinnan hittills. Ska bli intressant att följa henne när hon sitter i riksdagen efter nästa val.

Vad sa hon som du tyckte var bra då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in