2014-01-28, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtraStor
Någon som vet om Jeppe är schizofren eller bara ganska så korkad?

Vet inte, men han är fet och äcklig iallafall
Citera
2014-01-28, 03:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pomo172
Thobias är ju värre än Emelie, usch.
dock är han nog lite bättre på att göra så här:

http://i41.tinypic.com/azfcaq.gif
Citera
2014-01-28, 03:55
Medlem
Bulkmodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loveboobs

Jeppe? Du menar Joppe? Jeppe har 14% i bodyfat.
Citera
2014-01-28, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrogadProfet
Haha asså Tobias fyfan vilken vidrig bögjävel. Tycker självfallet att joppe är en patetisk jävel han med men fan va man bara ville att han skulle möblera om Tobias vidriga ansikte, han är så fruktansvärt ful och äcklig, speciellt när han e full och börjar gapa som en rövknullad get! Haha asså när han gömde sig under täcket var nog det fegaste jag någonsin sett också! Sen att han höjer Mia och Emelie till skyarna är ju helt sanslöst haha två av Sveriges skabbigaste slynor e va dom e! Jag hatar verkligen Tobias och hur fan kan han ligga inne med den dubbelhakan när han är så äckligt smal haha wtf!?

Du sa exakt det ja tänkte. Fick fan nog idag av att höra hans jävla röst. Nog den värsta jag hört.
Citera
2014-01-28, 04:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loveboobs

Säga vad man vill om Jeppe, men tjock är han inte ivf.

Är det någon som vet hur vinnarna utses? Ska dom röstas fram av deltagarna i sista avsnittet? Och det är ett par som vinner och inte en enskild individ?

Jag kan inte riktigt se hur en person som Jeppe kan anses som ett "hot" om det hela avslutas med en popularitetstävling? Thobias om någon ligger farligt nära en vinst för alla tjejerna verkar gilla honom. Bildar han par med Aina kan vi ha vinnarna där.
Citera
2014-01-28, 04:37
Medlem
Strobeliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
Säga vad man vill om Jeppe, men tjock är han inte ivf.

Är det någon som vet hur vinnarna utses? Ska dom röstas fram av deltagarna i sista avsnittet? Och det är ett par som vinner och inte en enskild individ?

Jag kan inte riktigt se hur en person som Jeppe kan anses som ett "hot" om det hela avslutas med en popularitetstävling? Thobias om någon ligger farligt nära en vinst för alla tjejerna verkar gilla honom. Bildar han par med Aina kan vi ha vinnarna där.

Om det är som i andra Paradise Hotel vilket jag antar att det är så funkar det som en "parceremoni" mellan finalparen.

Där kanske 9 personer (deltagare i årets paradise) får välja vilket par som dom vill ställa sig bakom.

Paret som får flest röster får ett test där dom ska hålla i varsin kula. Ifall både hålla kvar i kulan hela tiden så delar dom på pengarna men om någon väljer att släppa den så får den dela pengarna med en som den valt innan "kulan". Programledaren lägger på mer och mer pengar, tror det är 50 000 per påse. Så när det ligger 100k där kan nån välja att släppa och därmed får personen som den vann med åssit.
Citera
2014-01-28, 05:53
Medlem
Robertuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
En dagsedel så hon drutta i poolen? Du såg rätt. Samma herre tar även ett riktigt grabbatag i håret på henne längre in i videon och jag tror att han är densamme som sänker en gorilla gång på gång senare i videon. Gorillan vägrar ge sig också.
Riktigt underhållande.

Haha, kollade vidare efter jag skrev kommentaren. Ja, det här är television. En viss typ av television iaf.

OnT: Jag vet inte riktigt vad man ska tro inför imorgon, kommer Jesper F tillbaka?
Citera
2014-01-28, 07:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xtraStor
Någon som vet om Jeppe är schizofren eller bara ganska så korkad?

En sak är att han drar predikan om hur falska och dumma alla är, medans han är i huset med alla, bara för att "spela smart" men när han sitter ensam vid kameran och gråter börjar man fan undra

Är faktiskt osäker på om han är smart eller bara jävligt dum/börjar bli girig.

Eller så ville han bevisa för gruppen att han fortfarande är att räkna med som gruppens alfahane, för det är riktigt pinsamt att konfrontera Niklas sådär, när han sedan blir ifrågasatt säger han att det är för att "alla ska fatta". Är det verkligen så? Jag är osäker på vad han tänkte öht, tror han fortfarande är lack över att Niklas skickade ut honom.

Ett jävla fulspel är det, med tanke på att han har haft alla runt sitt lillfinger sedan dag 1, förutom dom som fattat att han är en stark spelare. Mia är nog starkare än Jeppe i en final, är det någon som ens tycker om honom längre?
Citera
2014-01-28, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Han har alltså verkligen en unge? Har sett andra som påstått det i tråden, men vafan? Vad är det för offer som behåller en unge med Joppe som farsa?

Vad är det för offer som ens vill knulla med honom?
Där har du svaret.
Citera
2014-01-28, 10:29
Medlem
kanelipullas avatar
oooh.. vi måste ju bara vara tusentals där ute som gillar Samir som faan.. ju mer man ser han ju mer gillar man hans sätt att vara. Jäkla rolig och skön kille det där.. är nästan 100 på att han är den populäraste utav alla som har medverkat i Paradise Hotel. Jag hoppas verkligen att han vinner det hela
Citera
2014-01-28, 10:54
Medlem
dekadentens avatar
Min pojkvän undrar varför ingen tar upp att Paow ser ut som en 12-årig pojke vid frukostbordet.

För... ja det gör hon ju.
Citera
2014-01-28, 12:05
Medlem
tjenare.knugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Min pojkvän undrar varför ingen tar upp att Paow ser ut som en 12-årig pojke vid frukostbordet.

För... ja det gör hon ju.

Ja inte är hon snygg i alla fall...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in