2014-01-28, 00:08
Medlem
neqers avatar
Ibland hänger jag inte med i vad Mia säger. Det låter lite som hon pratar ett främmande språk. Eller så är det bara för att jag är trött så jag har svårare att hänga med i otydligt mummel...
Citera
2014-01-28, 00:48
Bannlyst
Hahahha Tobias asså vilken vidrig liten människa, blir skrikig direkt fyllan och kan inte ens föra en diskussion eller ens stå för vad han säger. Hoppas han åker på ordentligt med spö.

Hoppas Niklas/samir/fröidh vinner med Linnea. För övrigt så är jeppe (han som knullar paow) riktigt vidrig han också hoppas att Niklas får spela ut svinet.

Japp, fröidh kan vinna detta
Citera
2014-01-28, 00:50
Medlem
Svårt att säga vem som låg under lakanet. Såg dock ut som en kort person med små/inga bröst vilket tyder på AK eller Fröidh. Har dock svårt att se AK komma tillbaka ännu en gång. Jag hoppas iaf på att det är Fröidh och att de väljer att ta tillbaka honom.
Citera
2014-01-28, 00:51
Medlem
Det är riktigt svårt i att spekulera i vem ska vinna när ingen förutom jeppe och niklas verkar ha någon ordentlig speluppfattning. Hoppas Niklas tar sig i kragen och gör en comeback efter dagens förtroendetapp.
Citera
2014-01-28, 00:53
Medlem
kennedy8s avatar
Måste bara fråga om jag är ensam om det här, har egentligen inget med själva programmet att göra utan tänkte mer på Thobias. Det är inget "påhopp" utan tänkte mer som bara en fråga, stör mig något så fruktansvärt på detta.

När Thobias pratar, varför låter det hela jävla tiden som att han är förkyld? Han pratar ju ur näsan, vill bara skrika åt honom att han ska snyta sig eller vafan som helst Hoppas inte jag är själv som hört detta, när jag sitter och ser avsnitten måste jag nästan spola när han pratar för jag får fan ont i skallen.
Citera
2014-01-28, 01:13
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8
Måste bara fråga om jag är ensam om det här, har egentligen inget med själva programmet att göra utan tänkte mer på Thobias. Det är inget "påhopp" utan tänkte mer som bara en fråga, stör mig något så fruktansvärt på detta.

När Thobias pratar, varför låter det hela jävla tiden som att han är förkyld? Han pratar ju ur näsan, vill bara skrika åt honom att han ska snyta sig eller vafan som helst Hoppas inte jag är själv som hört detta, när jag sitter och ser avsnitten måste jag nästan spola när han pratar för jag får fan ont i skallen.

Han kommer från Dalarna+att han är bög
Citera
2014-01-28, 01:46
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kennedy8

Det är resterna av sperman som ligger som ett litet fint lager på stämbanden
Citera
2014-01-28, 01:48
Medlem
Det är frestande att tro dessa personer som hört diverse rykten av deltagarna själva.Kan tänka mig att det är grymt svårt att hålla käften på fyllan.Speciellt när väldigt många tjatar och luskar.

Jag har sett flera här inne nämna danska varianten av Paradise Hotel och sagt att den är bättre.Jag har inte sett något från den danska serien men motiveringen har varit att det är mer action i jämförelse med den svenska.

Däremot har jag sett ett klipp från ryska varianten och där var det oxå ganska mycket action.I jämförelse med svenska såklart.Jag har som sagt inte sett den danska.

http://www.liveleak.com/view?i=2af_1390777749
Citera
2014-01-28, 01:52
Medlem
"Hon var krigets gud" Nej hon var krigsgudinnan. Pinsamt låg nivå på allmänbildningen bland dessa, "när var stenåldern? När var medeltiden? Öhh, när var romartiden?"
Citera
2014-01-28, 01:54
Medlem
DrogadProfets avatar
Haha asså Tobias fyfan vilken vidrig bögjävel. Tycker självfallet att joppe är en patetisk jävel han med men fan va man bara ville att han skulle möblera om Tobias vidriga ansikte, han är så fruktansvärt ful och äcklig, speciellt när han e full och börjar gapa som en rövknullad get! Haha asså när han gömde sig under täcket var nog det fegaste jag någonsin sett också! Sen att han höjer Mia och Emelie till skyarna är ju helt sanslöst haha två av Sveriges skabbigaste slynor e va dom e! Jag hatar verkligen Tobias och hur fan kan han ligga inne med den dubbelhakan när han är så äckligt smal haha wtf!?
Citera
2014-01-28, 02:32
Medlem
€rics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stor snajdarn
Det är frestande att tro dessa personer som hört diverse rykten av deltagarna själva.Kan tänka mig att det är grymt svårt att hålla käften på fyllan.Speciellt när väldigt många tjatar och luskar.

Jag har sett flera här inne nämna danska varianten av Paradise Hotel och sagt att den är bättre.Jag har inte sett något från den danska serien men motiveringen har varit att det är mer action i jämförelse med den svenska.

Däremot har jag sett ett klipp från ryska varianten och där var det oxå ganska mycket action.I jämförelse med svenska såklart.Jag har som sagt inte sett den danska.

http://www.liveleak.com/view?i=2af_1390777749

Hahaha fan vilken skillnad. Kanske till en överdrift, men bråk bör finnas även om det kan stanna vid verbala bråk.
Citera
2014-01-28, 03:15
Medlem
xtraStors avatar
Någon som vet om Jeppe är schizofren eller bara ganska så korkad?

En sak är att han drar predikan om hur falska och dumma alla är, medans han är i huset med alla, bara för att "spela smart" men när han sitter ensam vid kameran och gråter börjar man fan undra
Senast redigerad av xtraStor 2014-01-28 kl. 03:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in