Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-01-27, 19:27
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av piov
Tur att man håller sig till Aurora som klarar sig utan merge
men aurora är ju mer poppulated än vad en mergad server kommer vara. kan tänka mig att de andra servrarna kommer få increased xp eller spawnrate med för att lösa crowded spawnz
Citera
2014-01-27, 19:52
Medlem
Treants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
men aurora är ju mer poppulated än vad en mergad server kommer vara. kan tänka mig att de andra servrarna kommer få increased xp eller spawnrate med för att lösa crowded spawnz

Det kommer nästan helt säkert skapas nya världar (förmodligen pvp enfo men förmodligen open också) och då kommer många börja lira där
Citera
2014-01-27, 19:56
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treant
Det kommer nästan helt säkert skapas nya världar (förmodligen pvp enfo men förmodligen open också) och då kommer många börja lira där
de kommer vara världar du inte kan transfera till, cip är 100% jävla efterblivna om de gör helt nya världar som är precis som de vanliga precis efter en merge. xd
Citera
2014-01-27, 19:56
Medlem
-Vasslepulvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
de ska ju merga servers så det är inget du kommer kunna undvika

När blir det aktuellt ?
Citera
2014-01-27, 21:22
Medlem
Holmquists avatar
Vet inte om jag ska skratta eller gråta, både jag och min polare blev bannad inom loppet av 2 dagar.

Jag själv huntade coryms på min 40~ ED, då en 80~ EK går runt till alla players i caven och frågar "bot?". Svarar i början "No, I'm not botting" men efter kanske fjärde gången så säger jag till honom "Yes, I'm obviously botting. Cant you see?". 2 dagar senare så är jag bannad i 7 dagar pga denna kommentar!

Polaren huntade lizards på sin MS då en dryg polack gång efter gång försöker att lura monster på honom. Han säger då "kurwo" halvt på skojj och blir sedan bannad i 3 dagar pga den kommentaren...

Jag får ta och tänka efter vad jag kläcker ur mig i framtiden, men tycker att båda dessa bans var väldigt löjliga!
Citera
2014-01-27, 21:51
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Vet inte om jag ska skratta eller gråta, både jag och min polare blev bannad inom loppet av 2 dagar.

Jag själv huntade coryms på min 40~ ED, då en 80~ EK går runt till alla players i caven och frågar "bot?". Svarar i början "No, I'm not botting" men efter kanske fjärde gången så säger jag till honom "Yes, I'm obviously botting. Cant you see?". 2 dagar senare så är jag bannad i 7 dagar pga denna kommentar!

Polaren huntade lizards på sin MS då en dryg polack gång efter gång försöker att lura monster på honom. Han säger då "kurwo" halvt på skojj och blir sedan bannad i 3 dagar pga den kommentaren...

Jag får ta och tänka efter vad jag kläcker ur mig i framtiden, men tycker att båda dessa bans var väldigt löjliga!
Haha standard! Var något litet äckel som lurade på mig på Galana för kanske ett år sen, slutade med att jag skrev typ "bitch" eller liknande, så skrev äcklet "reported "
Citera
2014-01-27, 22:33
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Vasslepulver
När blir det aktuellt ?
vet faktiskt inte, har slutat spela så är inte lika aktiv med vad som händer, men finns en tråd om det på proposal board iaf
Citera
2014-01-28, 10:17
Medlem
ingen FB guild på aurora än??
Citera
2014-01-28, 10:19
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
NEIN!

lets do it!? ;(
Citera
2014-01-28, 17:18
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
lets do it!? ;(
Voc, Lvl etccc?
Citera
2014-01-28, 18:55
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Voc, Lvl etccc?

166 rp ^^
har dock aldrig gjort den, så vetefan egentlgien hur den går till men vill göra den så ja kan lämna in mer tomes
Citera
2014-01-28, 19:12
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
166 rp ^^
har dock aldrig gjort den, så vetefan egentlgien hur den går till men vill göra den så ja kan lämna in mer tomes
Osäker om EK + RP Combon är ultimat, men bör ju gå med våra lvls? Pallar inte idag dock xd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in