Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-01-28, 19:35
Medlem
m0nkees avatar
Vad tycker ni om offline-träningen? (http://tibia.wikia.com/wiki/Training_School)

Detta fanns inte sist jag spelade. Började dock nu i helgen.

Man lär ju vara lite mer rädd för att gå på low-levels nu för tiden eftersom det kan
vara en alt som konstant stått och skillat.

Synpunkter!
Citera
2014-01-28, 20:00
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Vad tycker ni om offline-träningen? (http://tibia.wikia.com/wiki/Training_School)

Man lär ju vara lite mer rädd för att gå på low-levels nu för tiden eftersom det kan

Synpunkter!
Gillar det somfan, kört i princip varje natt sen det kom & har dunder-skills på alla mina premade chars : )
Citera
2014-01-28, 20:04
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee

Synpunkter!
gillar inte det, saknar när folk står och tränar med varandra och faktiskt är sociala. de som skyller på att bottare har övertag för de kan afkträna borde istället klaga på cip som faktiskt gör bottandet möjligt. nu kan du få höga skills utan o förtjänat dem
Citera
2014-01-28, 20:31
Medlem
piovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
gillar inte det, saknar när folk står och tränar med varandra och faktiskt är sociala. de som skyller på att bottare har övertag för de kan afkträna borde istället klaga på cip som faktiskt gör bottandet möjligt. nu kan du få höga skills utan o förtjänat dem

+1, saknar det som fan också!

Går det äns att träna med varandra längre utan att ta white? :S har inte riktigt koll på nya systemet
Citera
2014-01-28, 20:34
Medlem
Topppis avatar
trist att dom tagit bort training dummies oxå.. visst va de rätt slack men hurfan ska man träna som 300 rp nu liksom
Citera
2014-01-28, 21:25
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Osäker om EK + RP Combon är ultimat, men bör ju gå med våra lvls? Pallar inte idag dock xd

u to laaaazzy maaaaan
Citera
2014-01-28, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av piov
+1, saknar det som fan också!

Går det äns att träna med varandra längre utan att ta white? :S har inte riktigt koll på nya systemet

det bästa är att döda den andra unjust en gång så en av personerna har orange skull, om man gör detta på lowlvl alltså, då kan man träna på varann en vecka i sträck utan white. Annars blir det svårt.

Men som sagt, offlinetraining som gäller.
Citera
2014-01-28, 23:56
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldtekt
det bästa är att döda den andra unjust en gång så en av personerna har orange skull, om man gör detta på lowlvl alltså, då kan man träna på varann en vecka i sträck utan white. Annars blir det svårt.

Men som sagt, offlinetraining som gäller.

Totalt efterblivet system som kräver att man ska ha ihjäl varandra för att sedan kunna träna utan att riskera att bli dödad.

Blir mer och mer förbannad och frustrerad på CIPs inaktivitet mot botters. Ett tag efter att jag börjat spela igen så brydde jag mig inte, men nu är allt bara på en sån jävla dagisnivå att det är sanslöst.

Ingen på CIP kan ju spela spelet, någonsin. Det räcker ju med att gå till valfri DP så står det ju 10 dice-bottar där och vrålar om hur vassa erbjudanden dom har. Träffade förövrigt på en typ 240 ED som stod på övervåningen och vrålade i sitt hus på cormaya om "COME PLAY WITH ME PAYOUT 80%" osv. Så reportar man för både spam och statement utan resultat. När det är så jävla döds-obvious att man blir gråtfärdig.
Citera
2014-01-29, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Blir mer och mer förbannad och frustrerad på CIPs inaktivitet mot botters. Ett tag efter att jag börjat spela igen så brydde jag mig inte, men nu är allt bara på en sån jävla dagisnivå att det är sanslöst.

Instämmer till fullo. Många av de uppdateringar som gjort spelet till det sämre bygger på Cips försök till att komma till rätta med de som fuskar. Ganska frusterande att komma till en spawn där någon från toppguilden håller till och bottar dygnet runt. Man reportar och hoppas att det ska bli ban, två veckor senare är det fortfarande pending report.
Citera
2014-01-29, 00:56
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branson
Instämmer till fullo. Många av de uppdateringar som gjort spelet till det sämre bygger på Cips försök till att komma till rätta med de som fuskar. Ganska frusterande att komma till en spawn där någon från toppguilden håller till och bottar dygnet runt. Man reportar och hoppas att det ska bli ban, två veckor senare är det fortfarande pending report.

Två veckor? Har en 413 EK som bottar i hive east tower var fjärde dag på min värld. Nu huntar jag inte i den spawnen längre, men han har seriöst huntat på exakt samma ställe i 8 månaders tid. Trots sin höga level så används charen inte till någonting annat än att botta på samma jävla skitställe. Förstår inte hur deras skitkassa jävla negerdetector inte ger utslag på något liknande. Eller varför ingen kollar upp charen trots oändliga reports. Bara jag har reportat honom minst 5 gånger. Kolla exp-statistiken... http://www.mrthomsen.de/player/view/felar%20blitz
Citera
2014-01-29, 01:00
Medlem
Topppis avatar
mhhmmm bottar för fullt jag
Citera
2014-01-29, 01:13
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Två veckor? Har en 413 EK som bottar i hive east tower var fjärde dag på min värld. Nu huntar jag inte i den spawnen längre, men han har seriöst huntat på exakt samma ställe i 8 månaders tid. Trots sin höga level så används charen inte till någonting annat än att botta på samma jävla skitställe. Förstår inte hur deras skitkassa jävla negerdetector inte ger utslag på något liknande. Eller varför ingen kollar upp charen trots oändliga reports. Bara jag har reportat honom minst 5 gånger. Kolla exp-statistiken... http://www.mrthomsen.de/player/view/felar%20blitz
cip är fullt medvetna om det men är för efterblivna för att göra något åt det själva, de behöver verkligen inte lägga ner multum på ett jävla företag som ska koda ett program åt dem. det är den största anledningen till varför cip borde sälja tibia till någon annan.

istället för att sätta några av sina 70+ anställda som gm's som kollar uppenbara reports då och då så ska de göra det så efterblivet anpassat som möjligt. fak cip
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in