Har en level 100 druid med magic level 60 när han är naken. Har fått höra av många att det är för dålig m-lvl för min level. Och att jag borde köpa manas för 1kk för att m-lvla. Vad säger ni, är det verkligen värt det? jag har endast 1.5kk till mitt förfogande.
Är det inte bättre att hunta något med mycket mana use istället?
Har en level 100 druid med magic level 60 när han är naken. Har fått höra av många att det är för dålig m-lvl för min level. Och att jag borde köpa manas för 1kk för att m-lvla. Vad säger ni, är det verkligen värt det? jag har endast 1.5kk till mitt förfogande.
det spelar ingen roll alls, bara o hunta med spells och offline träna mag lvln så kommer du komma upp. folk bryr sig för mycket om skills ,det är inte så stor skillnad i dmg såvida du inte har typ 30-40 skills mer
Nej. Köp supplies och dra och expa istället Se till att alltid ta offline training när du ska logga ut!