Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-02-25, 16:25
Medlem
cybergrodans avatar
Letar efter folk här som har lust att göra banshee quest på Aurora.
Jag är RP level 68! Skriv till mig här eller i spelet, Tomegubben
Citera
2014-02-25, 17:38
Medlem
Har en level 100 druid med magic level 60 när han är naken. Har fått höra av många att det är för dålig m-lvl för min level. Och att jag borde köpa manas för 1kk för att m-lvla. Vad säger ni, är det verkligen värt det? jag har endast 1.5kk till mitt förfogande.

Är det inte bättre att hunta något med mycket mana use istället?
Citera
2014-02-25, 17:41
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Resander
Har en level 100 druid med magic level 60 när han är naken. Har fått höra av många att det är för dålig m-lvl för min level. Och att jag borde köpa manas för 1kk för att m-lvla. Vad säger ni, är det verkligen värt det? jag har endast 1.5kk till mitt förfogande.

det spelar ingen roll alls, bara o hunta med spells och offline träna mag lvln så kommer du komma upp. folk bryr sig för mycket om skills ,det är inte så stor skillnad i dmg såvida du inte har typ 30-40 skills mer
Citera
2014-02-25, 19:46
Medlem
cybergrodans avatar
Såg detta när jag loggade in på tibia.com idag, http://www.ladda-upp.se/bilder/uwfeglsekcjhxk/

Vad innebär det? Är det att jag kan få 14 fri premium, men att jag kan välja att ta några dagar i dubbel Exp/skills istället?
Citera
2014-02-25, 19:54
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cybergrodan
Såg detta när jag loggade in på tibia.com idag, http://www.ladda-upp.se/bilder/uwfeglsekcjhxk/

Vad innebär det? Är det att jag kan få 14 fri premium, men att jag kan välja att ta några dagar i dubbel Exp/skills istället?
du borde ta allt i exp/skills.
Citera
2014-02-25, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resander

Nej. Köp supplies och dra och expa istället Se till att alltid ta offline training när du ska logga ut!
Citera
2014-02-25, 20:18
Medlem
Holmquists avatar
Citat:
Letar efter folk här som har lust att göra banshee quest på Aurora.
Jag är RP level 68! Skriv till mig här eller i spelet, Tomegubben
Jag och en polare ska lana på fredag, hade då tänkt göra både banshee och behemoth quest på 3 olika chars. Bara att hänga på om du vill!
Citera
2014-02-25, 20:58
Medlem
Deathwanderers avatar
^
kanske också hänger med om jag inte ska jobba!
Citera
2014-02-25, 21:44
Medlem
Yamals avatar
Citat:

Dom som väljer 17 premdagar istället för 85 2x exp/skill dagar förtjänar fan en käftsmäll
Citera
2014-02-25, 22:02
Medlem
Sheddans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Dom som väljer 17 premdagar istället för 85 2x exp/skill dagar förtjänar fan en käftsmäll
värsta dealen asså, cykel på köpet
Citera
2014-02-25, 22:24
Medlem
cybergrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist
Jag och en polare ska lana på fredag, hade då tänkt göra både banshee och behemoth quest på 3 olika chars. Bara att hänga på om du vill!

Vore riktigt nice! Ni får gärna hojta till på något sätt innan ni tänkt dra iväg så hänger jag gärna med
Citera
2014-02-25, 22:43
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal

den ska vara längst åt vänster va xD

inte aktiverat min än, får bli om man blir arbetslös nångång xD
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in