Citat:
Ursprungligen postat av
liljenstar
Nu var det ju inte så att killen i fråga blev nekad inträde på sydpolens enda krog, där det krävs 70 mil på skidor för att nå baslägret.
Ville killen ha en taxi stod det förmodligen ett par stycken utanför.
Det finns ju bara ETT ställe där, tott.
Och beroende på vad klockan var så kan det ju faktiskt varit tomt på taxibilar, men vad vet vi?
Hur som helst är det jävligt tragiskt.