Citat:
Ursprungligen postat av
kennjir
Fylla är knappast något grovt brott-måste finnas synliga skador med tanke på brottsrubriceringen-stympad?
det står inte att det är något grovt brott
Polisen utreder händelsen som ett
misstänkt grovt brott.
när folk hittas döda brukar polisen starta en utredning om mord som sedan läggs ner om det inte är brott med i bilden
synliga skador är inte något konstigt heller om man gör en vurpa med eller utan skidor och har lite otur på köpet.