2014-01-27, 09:20
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FimpeDimpen
Är mannen gravt utvecklingsstörd?

Hänger man på Murveln tillhör man med största sannolikhet eliten, det sk A-laget

Är det bara jag som ser kvinnans motiv, ett saftigt skadestånd hade per automatik betytt uppgradering. Från Murveln till Post Hotell, från blaskig öl på fat, till sprit av finare slag i fina glas.

Hon har givetvis gett sitt samtycke till sex, men inte haft något minne av att hon agerat lättfotad. Jag kan med säkerhet säga att detta inte är första gången aktuell dam följer med en man hem från krogen. Bjuds det dessutom på grogg åker trosorna av illa kvickt. Ett bra exempel är dagens unga tjejer som suger kuk för en lina colombianskt på krogen.

TS din infantila antidemokrat, det är ta mig FAN skandal att detta gått till rättegång!!

/ Leif
Citera
2014-01-27, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralPoop
Såklart han har uppfattat samtycke, annars skulle han ju erkänna?
Och att han tyckt att hon stönat, eller låtit...En person som är så pass full, kommer såklart låta om någon sätter på henne..hon är ju inte död..
Nej, mycket märkligt domslut, men som sagt, få ser vad dommer säger. Och förutsätter nästan att det överklagas
Åklagaren har redan sagt att detta kommer att överklagas...

Om jag ville våldta ngn skulle jag inte ta med henne hem...
Citera
2014-01-27, 09:27
Medlem
Rifter666s avatar
Är väl inget konstigt med det här. Låter som vanlig fyllesex. Om mannen själv är berusad är det helt klart möjligt han inte uppfattat hur berusad kvinnan var. Domen låter helt korrekt.
Citera
2014-01-27, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Hänger man på Murveln tillhör man med största sannolikhet eliten, det sk A-laget

Är det bara jag som ser kvinnans motiv, ett saftigt skadestånd hade per automatik betytt uppgradering. Från Murveln till Post Hotell, från blaskig öl på fat, till sprit av finare slag i fina glas.

Hon har givetvis gett sitt samtycke till sex, men inte haft något minne av att hon agerat lättfotad. Jag kan med säkerhet säga att detta inte är första gången aktuell dam följer med en man hem från krogen. Bjuds det dessutom på grogg åker trosorna av illa kvickt. Ett bra exempel är dagens unga tjejer som suger kuk för en lina colombianskt på krogen.

TS din infantila antidemokrat, det är ta mig FAN skandal att detta gått till rättegång!!

/ Leif

Låt se dina belägg för att hon "givetvis gett sitt samtycke till sex" om detta är så solklart som du påstår.

ONT: Bortom mitt förstånd att denna man INTE kan ha uppfattat hennes berusning.
Citera
2014-01-27, 09:31
Medlem
Hur vet de vilken promillehalt hon hade?
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mengele
sen stoppade hon på honom mobilen kickade ut honom och låste in sej själv. hur dum i huvudet är du?
Stöld och olaga frihetsberövande är inte samma som våldtäkt.
Senast redigerad av workinman 2014-01-27 kl. 09:34.
Citera
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojanlatvasgranne
Låt se dina belägg för att hon "givetvis gett sitt samtycke till sex" om detta är så solklart som du påstår.

ONT: Bortom mitt förstånd att denna man INTE kan ha uppfattat hennes berusning.

Låt se dina belägg för att hon "inte" gett sitt samtycke till sex? Domen är korrekt så det är bara att gilla läget

/ Leif
Citera
Medlem
Snygg-Anderss avatar
Finns det någon information om hur berusad mannen var?
Citera
2014-01-27, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mengele
sen stoppade hon på honom mobilen kickade ut honom och låste in sej själv. hur dum i huvudet är du?
Gällde inte tråden den "sk." våldtäckten. Om han snodde hennes mobil så handlar det om stöld.
Citera
2014-01-27, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Så på höjden av din klokskap är det okej att våldta tjejen därför att "hans sprit dög ju bra"?
Vem har blivit våldtagen? Enligt tingsrätten har det inte skett någon våldtäkt. Är det förbjudet att knulla på fyllan?. Hur många promille hade mannen?
Citera
2014-01-27, 09:38
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sosselebban
Gällde inte tråden den "sk." våldtäckten. Om han snodde hennes mobil så handlar det om stöld.

Hon kan ju ha tappat den i fyllan och han tog med sig den när han släpade hem henne. Sen har han väl kanske glömt bort den i jackfickan?
Citera
2014-01-27, 09:43
Bannlyst
Vad är etnicitet på denna mannen? Språkförbistring?
Citera
2014-01-27, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Hon kan ju ha tappat den i fyllan och han tog med sig den när han släpade hem henne.

Tog han inte med sig den från sin egen bostad när han lämnade bostaden och låste in henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in