2014-01-26, 00:04
Medlem
michieffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ParadiseWHOREtel
"Oh nej, min fanbase är helt borta. Hela mitt liv är borta". Är Instagram/Facebook allt han har i livet? Lite överdrivet med en sådan reaktion skulle man kunna tycka. Iofs har han kanske inte rent mjöl i påsen (meddelanden på facebook tänker jag främst på). Anger management nästa?

Hoppas det blir en bra läxa till alla som lever genom datorn. Det här är ju bara sorgligt att se. Skadeglädje också för den delen. Blandade känslor. Tack för klippet!

Ibland blir jag mörkrädd över hur blåögda folk är. Förstår du inte att hela hans existens i sociala medier ger honom pengar? Han skriver det tom skön som han är men folk fattar ju inte. Han trollar alla överallt med sina inlägg och tjänar pengar på att alla ska spekulera och ge hans existens ljus. Hela grejen är ju en kupp. Stön.
Citera
2014-01-26, 02:05
Medlem
carass avatar
Har börjat kolla Paradise Hotel Danmark. Mycket bättre än svenska versionen. Smartare deltagare bättre manus bättre kameraklipp bättre allting. Deltagarna i Paradise Hotel Sverige framstår som tråkiga korkade mellanstadieelever på klassfest i jämförelse med de danska deltagarna som vet att hålla igång. En sak jag undrar över ang danska versionen.. när deltagarna är nakna exempelvis i duschscenerna så censureras tuttar, snoppar osv.. är det bara webb-tv versionen som är censurerad eller var även TV versionen censurerad från att visa deltagarnas kroppar helt?
Citera
2014-01-26, 02:18
Medlem
Danska versionen är fan briljant och rekommenderad av undertecknad. Känns så mycket mer genomtänkt och påkostad. Dessutom är den fan så mycket bättre castad. I svenska Paradise är det ju bara Jeppe J som håller måttet underhållningsmässigt. Någon förut drog en parallell mellan honom och Robinsson-robban; det håller jag helt med om!
Citera
2014-01-26, 12:45
Medlem
Någon som vet hur gammal Jeppe J är? Hörde något om att han var äldre än 23?
Citera
2014-01-26, 13:33
Medlem
michieffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkina
Någon som vet hur gammal Jeppe J är? Hörde något om att han var äldre än 23?

Han är född 1990
Citera
2014-01-26, 17:24
Bannlyst
Ainas mamma är svensk och hennes pappa är från Wales men hon är född på Nya Zeeland.
http://ask.fm/ainabanaina/answer/105765771742
Citera
2014-01-27, 00:04
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caras
Har börjat kolla Paradise Hotel Danmark. Mycket bättre än svenska versionen. Smartare deltagare bättre manus bättre kameraklipp bättre allting. Deltagarna i Paradise Hotel Sverige framstår som tråkiga korkade mellanstadieelever på klassfest i jämförelse med de danska deltagarna som vet att hålla igång. En sak jag undrar över ang danska versionen.. när deltagarna är nakna exempelvis i duschscenerna så censureras tuttar, snoppar osv.. är det bara webb-tv versionen som är censurerad eller var även TV versionen censurerad från att visa deltagarnas kroppar helt?

Det var censurerat på TV också. Har för mig att produktionen styrdes från England och de är ju så känsliga med sådant.
Citera
2014-01-27, 02:27
Medlem
Grim.Fandangos avatar
Har sett hela säsong 9 av den danska och måste instämma att den är så mycket bättre än den svenska. Den svenska versionen framstår som en riktig budget alternativ. Som att nästan titta på en kompisgäng på gratis solsemester.
Till och med rummen känns riktigt dåliga. Svenska solorummet är ju som dom andra rummen. Vad hände med krokodilen och flamingon?
Citera
2014-01-27, 10:04
Medlem
Graflunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cilang
Men om man ger ett sånt svar är det ju inte så svårt att fatta vinkeln, han inte ville prata om det, så varför inte bara släppa det liksom. Det är såklart okej att Mia uttrycker sin åsikt, men det som inte är okej är att hon var så jävla aggressiv utan anledning mot en ny kille (eller vad det nu var) som varit hur trevlig som helst mot varenda en i programmet.

Håller med dig om att hon drev det för långt, jag tycker att hon har rätt när det gäller det otydliga svaret men att hon fortsatte och fortsatte och nästan mobbade honom var väldigt fult.
Citera
2014-01-27, 11:10
Avstängd
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grim.Fandango
Har sett hela säsong 9 av den danska och måste instämma att den är så mycket bättre än den svenska. Den svenska versionen framstår som en riktig budget alternativ. Som att nästan titta på en kompisgäng på gratis solsemester.
Till och med rummen känns riktigt dåliga. Svenska solorummet är ju som dom andra rummen. Vad hände med krokodilen och flamingon?

Vem orkar kolla på danska? Dem kan fan inte ens prata, låter som dem har 1 kg gröt i munnen.
Citera
2014-01-27, 12:05
Medlem
Jaha, vad tror ni om veckan? Är paren låsta och deltagarna elimineras två och två eller kommer det att ske flera parcermonier?
Citera
2014-01-27, 15:33
Medlem
Läs på egen risk, det är en spoiler.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här