2014-01-25, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
ja försvarar ente nått mord men du skriver la att henke blåser alla å d gör ju du tydlien åxå så ja fattar ente va du tjatar om blåsningar för när du syslar me samme sak d finns masser å länkar om dej blandanat där du blåser en student på hanses dator och kallar dig henrik men självklrt sa han ha ett riktit straff för gabbe men du kan la hålla dej te d för d e la d som e i ditt intresse, va jöbbar du me nu

Kolla gärna länkar där jag s.k blåst en människa, berätta hur länge sedan de skulle vara?
Jag har inte varit en ängel men också tagit mina straff för de vilket du säkerligen kan kolla upp om du orkar. Det här handlar om ett mord, rått och brutalt på sin egna s.k kusin. Polisen har självklart varit i kontakt med samtliga som haft någon som helst kontakt med M,H eller BO och all information som kan bevisa att GM inte är en vanlig Svensson hjälper åklagaren i åtalet eller hur?

Jag kan inte se att NÅGON information i vittnesmål skulle kunna ses som s.k "gol" ifall det hjälpt åklagare i åtalet, kan du de? Målet med hela åtalet är att GM's skall få de straffen svensk rättslag kan ge dem även om det aldrig blir inärheten utav vad dom förtjänar.

Det här är ingen stöld och heller inget bråk som människor kan/skall hålla tyst om, eller hur? All information som hjälper och kan hjälpa åklagaren skall självfallet tas upp och nämnas till person som sätter straffet.
Senast redigerad av Romano-Emanuel 2014-01-25 kl. 16:57.
Citera
2014-01-25, 17:08
Medlem
Citat:
ne d klart att dom sa sättas för gabbe men du tjatar om blåsningar hele tin , vafför göra d när en har satt fölk i skiten själv han du blåste på datorn kunne inte sätta fast dej för d va ett stölet kort du lurat killen me å lätt för han å klara skola utan dator när han jick en musiklinje å använde datorn te alla jobb å sålde datorn för å köpa mat å en billiare dator, å skecka e tjackhora för å hämta datorn för du velle inte visa dej skälv har du nöra samvettskval för d elle

De hör inte hit men kan intyga för dig att jag kommer ihåg den datorn samt betalt / fått straffet för de.
Kan också intyga för dig att de ja då begick under den tiden var väldigt själviskt och idiotiskt ifrån min sida. Men som tidigare nämnt handlar ej de här om en dator för 6000:-, utan ett mord på en 20 årig pappa,bror,morbror och farbror.
Citera
2014-01-25, 17:12
Medlem
Citat:
ne d klart att dom sa sättas för gabbe men du tjatar om blåsningar hele tin , vafför göra d när en har satt fölk i skiten själv han du blåste på datorn kunne inte sätta fast dej för d va ett stölet kort du lurat killen me å lätt för han å klara skola utan dator när han jick en musiklinje å använde datorn te alla jobb å sålde datorn för å köpa mat å en billiare dator, å skecka e tjackhora för å hämta datorn för du velle inte visa dej skälv har du nöra samvettskval för d elle

Din svenska är något av det sämsta jag någonsin sett. Du kan ju inte ens lyckats ta dig ur första klass ditt jävla mongo!

Att sitta och försöka smutskasta Gabriels bror i denna tråden är fruktansvärt respektlöst. Vill du prata om Emanuel så starta en ny tråd för att göra det istället. För här inne passar det verkligen inte in. Vad E gjort och inte gjort har inte med något här inne att göra i huvudtaget och det är väll en förbannad skillnad på att i ung ålder "blåsa" någon på en dator eller vad du tjatar om och att brutalt mörda en annan människa? Tycker du att det ens går att jämföra de två handlingarna som Emanuel och DET har gjort så är du mer skadad än vad som vore tillåtet att vara på en människa.
Citera
2014-01-25, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orelevant
Din svenska är något av det sämsta jag någonsin sett. Du kan ju inte ens lyckats ta dig ur första klass ditt jävla mongo!

Att sitta och försöka smutskasta Gabriels bror i denna tråden är fruktansvärt respektlöst. Vill du prata om Emanuel så starta en ny tråd för att göra det istället. För här inne passar det verkligen inte in. Vad E gjort och inte gjort har inte med något här inne att göra i huvudtaget och det är väll en förbannad skillnad på att i ung ålder "blåsa" någon på en dator eller vad du tjatar om och att brutalt mörda en annan människa? Tycker du att det ens går att jämföra de två handlingarna som Emanuel och DET har gjort så är du mer skadad än vad som vore tillåtet att vara på en människa.

d e la för fan inte mordet ja skriver öm d e att emanuell jort eller gör blåsningar själv å han va älre än henke när han blåste killen på datorn då e d la lika respektlöst att kasta skit på bruno isf han har la fan inte jort nött, d e klart att dom sa ha riktia straff för gabbe men va har henkes blåsjobb me d å jöra å va sa emanuell spela redi för när han gör samme saker själv å va e d som jör honom te helgon jo hanses bror har blett döad men d jör ju inte nån av dom bättre för, öm d hade vart ombötta roller hade d vart skitsnack åt andra höllet. men klart dom sa in på maxtid säjer inget annat
Citera
2014-01-25, 17:33
Medlem
Minimois avatar
Citat:
d e la för fan inte mordet ja skriver öm

Du skriver i tråden som avhandlar mordet på Gabriel 2013 och mordrättegången 2014.
Citera
2014-01-25, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Du skriver i tråden som avhandlar mordet på Gabriel 2013 och mordrättegången 2014.

ja men va fan fatta när ja säjer maxtid för mordet men vaför blanna inn blåsjobb när han jör samme saker chälv
Citera
2014-01-25, 17:52
Medlem
Mr-Mums avatar
Citat:
hur kan ditt fruntimmer få socbidrag me den inkomst du säjjer dej ha

Inlagd av Fråga
Visa användare Preben
Antal inlägg 427 st
Postad/Inlagd 2009-03-12 17:19
Anmäl hela inlägget/tråden till moderator Anmäl inlägget
Äger följande bilar Äger följande bilar:
Chevrolet Colorado -05
X5 4,4 -02 Då fick man ett sånt där seriöst mail från en kille som vill köpa min bil, ska man slå till??????...........................NOT!!!!!!
Någon annan som har fått något liknande?

Hej.

Jag har tillsammans med min sambo kollat runt efter en pålitlig,rolig,trygg & bekväm familjebil & vi har tillsammans varit inne på polismyndigheterna i skara för att få reda på hur man genomför ett giltigt kontrakt som vid missbruk växer åtal med en privat person & inte ett företag. Dem gav oss det enkla svaret genom ett skriftligt kontrakt som skulle innehava Namn / Person Nummer / Adress / Full Information Om Bil / Krav / Summa / Betalnings alternativ,tankar / Vittnes underskrift ifrån bådas håll ( säljare & köpare ) Anledningen till detta är pga en gammal anmärkning jag fick på mig då jag hadde min väns påställda,oförsäkrade bil i mitt namn en längretid & därför jag blivit nekad via banklån/Kredit . Jag & min sambo undrar därför ifall det skulle finnas en chans att genomföra en avbetalningsplan med er som blir trygg för oss båda. Vi kan slänga in 30
- 40.000SEK kontant & ha ett skriftligt avtal på en summa av 10.000 / månaden till er. Kan dock bli mer vid något tillfälle ( men aldrig mindre ) . Vid missbrukande ska detta kontrakt väcka åtal & ersättning för den drabbade som isådantfall skulle blivit du. Jag är medveten och förstående ifall du som säljare inte är något intresserad utav detta & får då tacka iallafall & lycka till med försäljningen.

Emanuel Holmdahl
JMK Säljare
Inkomst : 24-31.000SEK garanterad lön / månaden. 4000 för varje maskin som säljes, även 10.000 extra ifall månaden slutar med att jag sålt 3 eller fler maskiner. Hittils har jag haft en månadslön efterskatt på 22-29.000sek & det ser bara ut att bli bättre

Min flickvän har bara inkomst via föräldra penning / barnbidrag & socialbidrag tills agusti 2009. En total summa av 10.647:-

Ifall det är något ni undrar över / eller vill ändra så ring mig på 0764112111 eller sänd ett mail tillbaka. Känner du/ni er skeptiska till detta råder jag er till o kontakta närmsta polis för mer information om giltiga kontrakt mellan privat personer. Mvh IP: ...[.201.12]

Hörru hårdben... Killens lillebror har blivit mördad. Kan du försöka sätta dig in i situationen?
Vad fan har hans fem år gamla skumraskaffärer med mordet på hans lillebror att göra?
Nu tycker jag faktiskt att det får räcka med skitsnack från din sida. Jag hoppas att dontlike får reda på vem du är, o att dontlike är betydligt farligare än HH oroade sig över.
Sluta smutskasta familjen till offret för helvete!
Citera
2014-01-25, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-Mum
Hörru hårdben... Killens lillebror har blivit mördad. Kan du försöka sätta dig in i situationen?
Vad fan har hans fem år gamla skumraskaffärer med mordet på hans lillebror att göra?
Nu tycker jag faktiskt att det får räcka med skitsnack från din sida. Jag hoppas att dontlike får reda på vem du är, o att dontlike är betydligt farligare än HH oroade sig över.
Sluta smutskasta familjen till offret för helvete!

d har la lika mycke me saken å göra som va henkes släkt som far o mor m.m jort, ja jobbar söm svetsare i vara så ja tror dontlike kan ta reda på vem ja e
Citera
2014-01-25, 18:10
Medlem
Citat:
d har la lika mycke me saken å göra som va henkes släkt som far o mor m.m jort, ja jobbar söm svetsare i vara så ja tror dontlike kan ta reda på vem ja e

Fast skillnaden är att GM's föräldrar haft ett ansvar att uppfostra sin son till en "normal" människa, från det att han föddes.
Citera
2014-01-25, 18:10
Medlem
Minimois avatar
Citat:

Du blandar ihop BO och GM. BOs familj är inte misstänkta för någonting, eller hur? De har drabbats av stor förlust och sorg. Du har gjort bort dig totalt.

Ta istället och försök förklara varför Henrik ringer från sitt för mordet införskaffade, och då okända, sim-kort till pappa det första han gör? Mördaren blandar därigenom själv in sin pappa i mordet. Vad tror du att de snackar om i en knapp minut - väder och vind?
Citera
2014-01-25, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minimoi
Ta personliga, gamla vendettor i PM istället. De har - till skillnad från T*ds vittnesmål om den misstänkte på morddagen - ingenting alls med mordet på Gabriel att göra.

Angående möjlig påföljd för HH har detta mål en hel del paralleller med rånmordet i Solna. Adde var några få år äldre än HH, men Adde var till skillnad från HH - ostraffad. Den juridiska frågan är egentligen hur MF kommer att dömas.

Absolut snarlikt,ja. 18 år för en ostraffad. Då bör det bli livstid för Henrik.
Tänker även på mordet i Töreboda,där gm dömdes till 14 år. Mej veterligt hade
inte han mördat eller varit vållande till någons död tidigare.
Henrik är ju snudd på seriemördare,som klassificeras genom antal mord samt njutning
av genomförandet. Tre mord krävs för detta epitet. Att Henrik njuter av dödandet
råder det väl ingen tveksamhet över. Dessutom visar han INGEN som helst ånger!
Citera
2014-01-25, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullskridsko
Fast skillnaden är att GM's föräldrar haft ett ansvar att uppfostra sin son till en "normal" människa, från det att han föddes.
jo ja vet d va ju en sak som ente bos färäldrar klara för dom knarka bört barna , henkes far har ju vart på kåken stor del å hanses uppväxt så han kan la inte ha fostrat honom. ne nu skiter ja i detta för d verkar söm fölk tror att ja försvarar henke å d e inte meningen men summan = två pundarfamilger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in