Citat:
Ursprungligen postat av
hardbone
ja försvarar ente nått mord men du skriver la att henke blåser alla å d gör ju du tydlien åxå så ja fattar ente va du tjatar om blåsningar för när du syslar me samme sak d finns masser å länkar om dej blandanat där du blåser en student på hanses dator och kallar dig henrik men självklrt sa han ha ett riktit straff för gabbe men du kan la hålla dej te d för d e la d som e i ditt intresse, va jöbbar du me nu
Kolla gärna länkar där jag s.k blåst en människa, berätta hur länge sedan de skulle vara?
Jag har inte varit en ängel men också tagit mina straff för de vilket du säkerligen kan kolla upp om du orkar. Det här handlar om ett mord, rått och brutalt på sin egna s.k kusin. Polisen har självklart varit i kontakt med samtliga som haft någon som helst kontakt med M,H eller BO och all information som kan bevisa att GM inte är en vanlig Svensson hjälper åklagaren i åtalet eller hur?
Jag kan inte se att NÅGON information i vittnesmål skulle kunna ses som s.k "gol" ifall det hjälpt åklagare i åtalet, kan du de? Målet med hela åtalet är att GM's skall få de straffen svensk rättslag kan ge dem även om det aldrig blir inärheten utav vad dom förtjänar.
Det här är ingen stöld och heller inget bråk som människor kan/skall hålla tyst om, eller hur? All information som hjälper och kan hjälpa åklagaren skall självfallet tas upp och nämnas till person som sätter straffet.