2014-01-25, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Essemmenn
Du har rätt, men visst måste man formas från det man är liten också? Finns väl tillräckligt många pundar-pappor och alkis-morsor som fuckat upp sina barns liv totalt? Klarar barnen sig och det blir något vettigt av dem är det fan inte mamsen och pappsens förtjänst...

Självklart formas man, men man kan väl inte skylla på det hela livet?
Eget ansvar liksom.

Nej för bövelen, mor o far har förbrukat sitt för länge sen i många fall.
Citera
2014-01-25, 03:46
Medlem
Jag trodde att H hade lärt sig en läxa från då han stack P...men nej!! Inte heller tänke han på sin syster Emm*
Han är nog som de säger...en mördare och en liten fluga som brinner. Stackars lill efterbörd.
Citera
2014-01-25, 03:56
Medlem
Någon vänlig som vill länka till fup
Citera
2014-01-25, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalais179
Här har ni FUP!!!!!!

http://minfil.org/Qez0ebbbb6/ab_86.pdf

http://minfil.org/Oaz8e8b1b5/ab_87.pdf

http://minfil.org/P1zaeeb2b6/ab_88.pdf

http://minfil.org/Rez9e1b4b7/ab_90.pdf

Fick ingen 89 men det kan vara sekretessbelagt vad vet jag. MOD får gärna lägga in detta i trådstart.

FUP.
Citera
2014-01-25, 08:30
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=JAiBhxR2pIA - Är det H.H och G.H på bild vid 2:23?

Vem spelar låten och vad heter den? Någon som vet?
Citera
2014-01-25, 08:52
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cimaron
http://www.youtube.com/watch?v=JAiBhxR2pIA - Är det H.H och G.H på bild vid 2:23?

Vem spelar låten och vad heter den? Någon som vet?

Ja det är Henrik och Gabriel..

Vet dock ej något om låten.
Citera
2014-01-25, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottsutredning
Han fick ett adekvat straff. Han dömdes för misshandel och vållande till annans död, inte mord. Det är inte så högt straff.

Tänker du att domstolen som dömde honom skulle förstå att han skulle döda någon igen och höja straffet? Hur ska en domstol veta vilka som kommer återfalla och vilka som inte kommer göra det? Det är en fråga du bör ställa dig.

Domstolen som dömde honom borde förstå att är han kapabel att döda en helt oskyldig harmlös människa för en skitsak så ska är det dags att skicka honom på 20 år straffarbete för mord eftersom ur ett sånt värdelöst kryp inte kan komma annat än skit ur på den tidsrymden.
Citera
2014-01-25, 09:40
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eireann
har följt den här tråden lite sporadiskt så jag kanske missat en del. Hur som helst verkar ni flesta som kommenterat och har anknytning till de berörda vara överens om att "gola" är det värsta man kan göra och att då blir man ordentligt bestraffad.
Hur går det ihop med att vartenda jäkla vittne sedan suttit i rätten och sjungit ut som små kvittrande sångfåglar? Inte ens Kalle Ankas kolibrier skulle ha en chans mot dessa vittnen. Kanske dags att se över era små "gangsta" aspirationer och inse att er nisch kan liknas mer vid Cletus (Simpsons) lilla värld aka wt och inget mer.

Fast du glömmer en sak.. De som vittnat lever väl inte ett kriminellt liv?? Och då är det ju helt plötsligt en annan sak. Eller? Vad jag vet så är det bara en utav vittnena som faktiskt tydligt visar sin stånd punkt i denna frågan. Och hans vittnesmål blev strykt. Han kallade Henrik gång på gång horunge istället för hans tilltals namn. Han blev tillsagd att använda de åtalades namn när han pratade om dem, men han svarade "jag tilltalar inte sånt smuts vid namn".

Sen den andra som du kanske syftar på, som sjöng ut om allt som det var (framförallt att H är en fitta som han fick fram. Jag vet inte hur han lever sitt liv, men var det inte så att Henrik golade dit honom först...?? Henrik hade väl ingen anledning att berätta om folks leverantörer o skit när det kommer till sprit affären?!? Dessutom försökte han väl blåsa honom på spriten han fått krita?? Henrik påstod att "jag är ju ingen fitta, självklart kommer jag betala för mig". Åklagaren frågade, "betalade Henrik?" Vittnet svarade och blängde på Henrik "Nej han betalade inte för han är ju en fitta uppenbarligen"...

Klockrent!!
Citera
2014-01-25, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Fast du glömmer en sak.. De som vittnat lever väl inte ett kriminellt liv?? Och då är det ju helt plötsligt en annan sak. Eller? Vad jag vet så är det bara en utav vittnena som faktiskt tydligt visar sin stånd punkt i denna frågan. Och hans vittnesmål blev strykt. Han kallade Henrik gång på gång horunge istället för hans tilltals namn. Han blev tillsagd att använda de åtalades namn när han pratade om dem, men han svarade "jag tilltalar inte sånt smuts vid namn".

Sen den andra som du kanske syftar på, som sjöng ut om allt som det var (framförallt att H är en fitta som han fick fram. Jag vet inte hur han lever sitt liv, men var det inte så att Henrik golade dit honom först...?? Henrik hade väl ingen anledning att berätta om folks leverantörer o skit när det kommer till sprit affären?!? Dessutom försökte han väl blåsa honom på spriten han fått krita?? Henrik påstod att "jag är ju ingen fitta, självklart kommer jag betala för mig". Åklagaren frågade, "betalade Henrik?" Vittnet svarade och blängde på Henrik "Nej han betalade inte för han är ju en fitta uppenbarligen"...

Klockrent!!

Nu var ju inte Henrik ensam om att gola mig utan även gårdagens sista vittne!
Som verkar ha hela sin äckliga tunga långt upp i röven på henrik
Citera
2014-01-25, 10:28
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dontlike
Nu var ju inte Henrik ensam om att gola mig utan även gårdagens sista vittne!
Som verkar ha hela sin äckliga tunga långt upp i röven på henrik

Vem var sista vittnet? Nån Valentine elle..?

Du gjorde ett bra jobb iaf tycker jag! Tummen upp!!
Citera
2014-01-25, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Vem var sista vittnet? Nån Valentine elle..?

Du gjorde ett bra jobb iaf tycker jag! Tummen upp!!

det stämmer, tydligen någon hotbild mot han också då han hade
Väktare/polis med sig ända ut i bilen.
Men kansk var för att dom skulle hjälpa han bära med sig allt skitsnack
Citera
2014-01-25, 10:47
Medlem
vad vittnade valentin om då ? alltså..hade han nån SANNING att komma med ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in