Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-23, 21:33
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
haha precis, vill ju ha falcon eller skölden
Bottade Mahrdis för något år sedan och tror jag körde runt 20h totalt (iiiingen aning om hur många jag dödat) men jag fick då 2 falcons och en sköld! ingen mini mummy dock
Citera
2014-01-23, 22:06
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Bottade Mahrdis för något år sedan och tror jag körde runt 20h totalt (iiiingen aning om hur många jag dödat) men jag fick då 2 falcons och en sköld! ingen mini mummy dock

har nog bottat runt 20h jag med... men fan inge tur för de
Citera
2014-01-23, 22:31
Medlem
pozies avatar
Citat:
yamal looth4xxor så lyssna inte på honom :/
Citera
2014-01-23, 22:35
Medlem
Sheddans avatar
Citat:
Man får inte så ofta loot men när man får något bra drop då jävlar
Citera
2014-01-24, 00:23
Medlem
Vad är anledningen till att folk har slutat? Har läst det senaste halvåret av den här tråden och det verkade vara pga av lags/DDOS, men nu är väl dessa problem borta?
Citera
2014-01-24, 00:48
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tasq
Vad är anledningen till att folk har slutat? Har läst det senaste halvåret av den här tråden och det verkade vara pga av lags/DDOS, men nu är väl dessa problem borta?

hade 2 masskicks idag
Citera
2014-01-24, 00:50
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tasq
det kommer aldrig försvinna till 100% från tibia, cip kan inte göra något åt det, så varje gång en br har mens så kommer han ta ut sin ilska på tibias servrar
Citera
2014-01-24, 07:30
Medlem
Tibia frös igår och fick DC i fenrock dls, kollar hemsidan och ser att jag dött och tänker "HELVETE" men till min stora förtjustning loggar jag in i templet och har inte förlorat något, tydligen en grej cupsoft implementerat sedan sist jag spelade. Att man inte förlorar ngt om dom känner av att det var lagg just då
Citera
2014-01-24, 18:17
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antefh
Tibia frös igår och fick DC i fenrock dls, kollar hemsidan och ser att jag dött och tänker "HELVETE" men till min stora förtjustning loggar jag in i templet och har inte förlorat något, tydligen en grej cupsoft implementerat sedan sist jag spelade. Att man inte förlorar ngt om dom känner av att det var lagg just då

Du hade inte blessings? Kanske en bra idé att kolla upp så du inte lirar runt utan nu.
Citera
2014-01-24, 18:21
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Du hade inte blessings? Kanske en bra idé att kolla upp så du inte lirar runt utan nu.
kan vara så, kan dock även vara cips egna system som de lagt in. dock buggade det ganska ofta när jag lirade iaf xd
Citera
2014-01-24, 18:28
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
kan vara så, kan dock även vara cips egna system som de lagt in. dock buggade det ganska ofta när jag lirade iaf xd

Ah, så det finns ett sådant system? Jag har inte spelat aktivt på en stund så jag är inte helt uppdaterad på det. Bra om det finns. En sak om ens egen anslutning strular men det kan ju vara tråkigt att dö p.g.a serverlagg.
Citera
2014-01-24, 19:28
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Ah, så det finns ett sådant system? Jag har inte spelat aktivt på en stund så jag är inte helt uppdaterad på det. Bra om det finns. En sak om ens egen anslutning strular men det kan ju vara tråkigt att dö p.g.a serverlagg.
yes det kom när jag slutade tycker det är pinsamt att de ens behöver ett sånt system. de borde ta tag i problemet istället för o fixa kortsiktiga lösningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in