Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-01-23, 04:53
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldtekt
fast dom är ju rarespawn på wote också.

Ahapp, inge vidare mer än vad man redan visste, tack iallafall

ja det gör dom ju, men tog för givet att de är lite svårt för dig å ta dig dit solo?

men gällande cavebears är detta kills från min server.. så på 4 dagar har de dödats 6 st.. så den är inte SÅ ovanlig, men jag har aldrig haft turen att hitta en.. dock bara kollat några enstaka gånger tills jag tröttna å sålde tameitem .. men lycka till!

undead cavebears 2 - 2014-01-21
undead cavebears 1 - 2014-01-20
undead cavebears 3 - 2014-01-18
Citera
2014-01-23, 10:56
Medlem
PhilMorriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shejken
Förut fanns det ett forum för Tibicam och bilder på www.tibia.de, det verkar dock vara nere nu.
Är det någon som vet om de har flyttat någonstans eller hur man kan få tag på bilder man har laddat upp där?

The greatness that en gång var tibia.de dog tillsammans med allt som var roligt med spelet. Nej, tyvärr. Det finns inte kvar. Men jag antar att du kan gå in på tibiaml eller liknande skitsida om du verkligen vill känna tibia-communityt av idag!
Citera
2014-01-23, 11:03
Medlem
Shejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilMorris
The greatness that en gång var tibia.de dog tillsammans med allt som var roligt med spelet. Nej, tyvärr. Det finns inte kvar. Men jag antar att du kan gå in på tibiaml eller liknande skitsida om du verkligen vill känna tibia-communityt av idag!

Var ute efter mina 100tals bilder och tibicams som jag en gång i tiden laddade upp där
Tack ändå!
Citera
2014-01-23, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
ja det gör dom ju, men tog för givet att de är lite svårt för dig å ta dig dit solo?

men gällande cavebears är detta kills från min server.. så på 4 dagar har de dödats 6 st.. så den är inte SÅ ovanlig, men jag har aldrig haft turen att hitta en.. dock bara kollat några enstaka gånger tills jag tröttna å sålde tameitem .. men lycka till!

undead cavebears 2 - 2014-01-21
undead cavebears 1 - 2014-01-20
undead cavebears 3 - 2014-01-18

jo, är ju inte profit att dra dit direkt. rätt omständigt tyvärr.

Justde, så kan man ju kika. Är väl risk att folk bottar där och dödar dom på det sättet även om man drar dit och ska checka nattetid.
Citera
2014-01-23, 15:54
Medlem
Hur många spelar aktivt i den här tråden fortfarande?
Citera
2014-01-23, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tasq
Hur många spelar aktivt i den här tråden fortfarande?
Nog inte många. Däremot bottar majoriteten för fullt

Förstår inte hur folk orkar spela manuellt när det är bottar överallt? måste vara jobbigt om man dedikerar 6h/dag på att levla o så blir man ändå ifrånlevlad
Citera
2014-01-23, 16:38
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voldtekt
jo, är ju inte profit att dra dit direkt. rätt omständigt tyvärr.

Justde, så kan man ju kika. Är väl risk att folk bottar där och dödar dom på det sättet även om man drar dit och ska checka nattetid.

ja precis, sen har jag alltid undrat om någon tamear ett djur om de då räknas med som "kill" statistik... om inte lär de ju vara fler spawns
Citera
2014-01-23, 16:40
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Nog inte många. Däremot bottar majoriteten för fullt

Förstår inte hur folk orkar spela manuellt när det är bottar överallt? måste vara jobbigt om man dedikerar 6h/dag på att levla o så blir man ändå ifrånlevlad

handlar om att lira lite RPG då blire väl kul om man har bra polare/guild osv å spela med.. det som alltid varit charmen med tibia, att göra saker tsm å ha folk å prata med å så!

själv har alla polare slutat å guildet kickat mig för jag bottar så im botting på
Citera
2014-01-23, 17:17
Medlem
pozies avatar
Citat:
ja precis, sen har jag alltid undrat om någon tamear ett djur om de då räknas med som "kill" statistik... om inte lär de ju vara fler spawns
nee tame räknar inte som kill, det gjorde det inte när jag lirade iaf. tveksam på att det skulle ändrats nu
Citera
2014-01-23, 20:35
Medlem
Topppis avatar
fan dödat över 400 Mahdris utan loot... bara otur lr äre så lite dropp..!
Citera
2014-01-23, 20:43
Medlem
m0nkees avatar
Citat:
fan dödat över 400 Mahdris utan loot... bara otur lr äre så lite dropp..!

Jag antar att du räknat bort dessa?
Citat:
Ursprungligen postat av Tibia.Wikia
0-230 gp, Burning Heart (always), Great Health Potion, Life Ring, 0-3 Small Rubies

För utöver dem så verkar det vara ganska snålt med loot.

Citat:
Ursprungligen postat av Tibia.Wikia
Fire Axe (rare), Holy Falcon (very rare), Mini Mummy (very rare), Phoenix Shield (very rare), Red Gem (very rare).
Citera
2014-01-23, 21:00
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m0nkee
Jag antar att du räknat bort dessa?

För utöver dem så verkar det vara ganska snålt med loot.

haha precis, vill ju ha falcon eller skölden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in