Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-11, 01:17
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mango123456
Tänkte botta knights för det men spelar på Aurora så det blir svårt med Facc och vill helst inte botta på mitt mainkonto :/ Tänkte att jag ska transfera premscroll till ingame senare men kontot måste ju funnits 240 dagar och ha en level 80 på det så det lär ta ett tag innan det blir någon knight För att botta FACC knight om nätterna (för att kunna komma in i spelet i huvudtaget) är väl typ 100% ban?

Det skulle jag inte tro!

Men vafan, vad kostar prem i månaden, 70 kr? Tänk all tid du sparar på din mainkonto när du bara slänger på botten över natten och kör och får fina cash!
Citera
2012-10-11, 01:44
Medlem
Mango123456s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Det skulle jag inte tro!

Men vafan, vad kostar prem i månaden, 70 kr? Tänk all tid du sparar på din mainkonto när du bara slänger på botten över natten och kör och får fina cash!

Mjo men jag har aldrig använt någon annan bot än Elfbot och var inte särskilt bra på det heller Vilken bot skulle du rekommendera för det jag vill göra?
Citera
2012-10-11, 01:55
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Mjo men jag har aldrig använt någon annan bot än Elfbot och var inte särskilt bra på det heller Vilken bot skulle du rekommendera för det jag vill göra?

Xenobot, dock har jag inte testat iBot, och redbot kommer inte på tal.

Men helt klart Xenobot för enkelhetens skull
Citera
2012-10-11, 02:43
Medlem
Topppis avatar
Citat:

kör Ibot å den är hur bra som helst, funkar helt prima.. dock kostar många scripts vet dock ej hure är med xenobot på den fronten

edit : finns ju några gratis, men high lvl scripts för liksom 150-200+ gubbar kostar
Citera
2012-10-11, 04:08
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Topppi
kör Ibot å den är hur bra som helst, funkar helt prima.. dock kostar många scripts vet dock ej hure är med xenobot på den fronten

edit : finns ju några gratis, men high lvl scripts för liksom 150-200+ gubbar kostar

Jo där ligger nog Xenobot före då det finns gratiscript som är 100% afk för precis alla levlar!
Citera
2012-10-11, 04:15
Medlem
Mango123456s avatar
Blir kanske att införskaffa Xenobot i helgen då! Tack för svaren.
Citera
2012-10-11, 09:20
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Tänkte botta knights för det men spelar på Aurora så det blir svårt med Facc och vill helst inte botta på mitt mainkonto :/ Tänkte att jag ska transfera premscroll till ingame senare men kontot måste ju funnits 240 dagar och ha en level 80 på det så det lär ta ett tag innan det blir någon knight För att botta FACC knight om nätterna (för att kunna komma in i spelet i huvudtaget) är väl typ 100% ban?

70KR i månaden för premium. Lite till för Xenobot om du inte redan har det. En mille på aurora säljer man snabbt för en 500kr eller mer. Nog för att det tar ett tag att få ihop dom pengarna i början men tillslut (om man vill) så kan man tjäna en fin hacka på ingame cash om man spelar Aurora.
Citera
2012-10-11, 10:18
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Föresten.

Kör väldigt sällan knights - och har fixat ett par accounts nu för att börja farma pengar. Vart bör man botta (xeno) med level 50-60 eks för nice profit? Ligger på zaoan arm, zaoan legs, crus helm, demon shield, noble axe, boh, plat ammy och har typ 80/75 nåt.

Kör 2 EK's så gärna tips på två olika spawns och bryr mig bara om profit såklart.
Citera
2012-10-11, 16:10
Medlem
Citat:
Xenobot, dock har jag inte testat iBot, och redbot kommer inte på tal.

Men helt klart Xenobot för enkelhetens skull

Ett annat alternativ är att använda Bbot. Det är typ det enklaste bottet som finns ute och i stort sätt alla gör sina egna scripts för att det är så enkelt att använda. Själv använder jag det bara för att jag får det gratis ^^.

Kostar typ 20kr i månaden.

Föressten killar, var bör jag botta min 130ek? Dragons, caimans kan jag bara glömma på min realm. Någon tipsade om east - Deeplings fast det vet jag inte vart det är :S
Citera
2012-10-11, 16:16
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldidy
Ett annat alternativ är att använda Bbot. Det är typ det enklaste bottet som finns ute och i stort sätt alla gör sina egna scripts för att det är så enkelt att använda. Själv använder jag det bara för att jag får det gratis ^^.

Kostar typ 20kr i månaden.

Föressten killar, var bör jag botta min 130ek? Dragons, caimans kan jag bara glömma på min realm. Någon tipsade om east - Deeplings fast det vet jag inte vart det är :S

Bbot litar jag inte ett dugg på och när jag läst om folk som pratat om det har det inte verkat särskilt bra, så jag håller mig undan från den. Dock tycker jag att det är bra att det finns många olika bottar som fungerar då det skapar konkurrens på marknaden om funktioner och diverse olika saker
Citera
2012-10-11, 16:43
Medlem
Citat:
Bbot litar jag inte ett dugg på och när jag läst om folk som pratat om det har det inte verkat särskilt bra, så jag håller mig undan från den. Dock tycker jag att det är bra att det finns många olika bottar som fungerar då det skapar konkurrens på marknaden om funktioner och diverse olika saker

Har använt det i 3 månader nu. Inte haft några problem alls . Däremot är det inte optimalt till paladins dock, rätt sugit för paladins. Men för knights fungerar det prima, kör 4x klienter typ 24/7 ^^
Citera
2012-10-11, 17:37
Medlem
Ollitos avatar
Är det någon som har koll på hur Premia är nu för tiden? Är servern helt död efter alla invasioner när WT var nytt eller är det fortfarande massa krig och BRs som styr servern? Lite info skulle vara guld då jag funderar på att kanske börja lira igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in