2014-01-05, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Falcao90
Om lärarstudenter?

Vänster, antingen miljöpartist eller vänsterpartist. Var en medelmåtta i skolan, valde läraryrket för att hen inte hade några andra val. Väldigt politisk korrekt men tycker illa om barnen hen ska möta i yrkeslivet.
Citera
2014-01-05, 14:35
Medlem
nutkjells avatar
Citat:
Om lärarstudenter?

Lättfotade!
Trevliga så länge man undviker att prata om politik. Ganska många bögar.
Citera
2014-01-05, 14:53
Medlem
Citat:
Om lärarstudenter?
Naivt vänster och vägrar öppna sitt sinne för andra åsikter (alla som inte är vänster är ju onda...).
Kom inte in på något annat program.
Tror (också naivt) att de ska kunna påverka barnen och inser inte att allt redan är kört.
Citera
2014-01-05, 16:53
Medlem
landskapsarkiteker då? samma stela, perfekta och stilrena aura eller kanske mer skogsmullar/vänsterfolk?
Citera
2014-01-05, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wiutrer
landskapsarkiteker då? samma stela, perfekta och stilrena aura eller kanske mer skogsmullar/vänsterfolk?
Flum, flum, flum och lite mera flum.
Citera
2014-01-05, 18:33
Medlem
bax88s avatar
Citat:
Om lärarstudenter?

Som diverse användare nämnt ovan samt att de är många som hoppat av tekniska eller naturvetenskapliga program för att det var för svårt och försöker nu bli lärare
Citera
2014-01-23, 20:55
Medlem
Skulle vilja höra lite fördomar om de som studerar till Sjuksköterska av den anledningen att jag själv är intresserad av yrket men tycker att studiekamraterna/kollegorna är oerhört viktiga att jag passar med. Gärna så utförligt ni kan
Citera
2014-01-23, 22:47
Medlem
HoolaBaduulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caijro
Skulle vilja höra lite fördomar om de som studerar till Sjuksköterska av den anledningen att jag själv är intresserad av yrket men tycker att studiekamraterna/kollegorna är oerhört viktiga att jag passar med. Gärna så utförligt ni kan

Unga tjejer som ska "rädda världen", mycket mycket PK-tänk. 50 % bitches - 50 % white thrash.
Citera
2014-01-23, 23:52
Medlem
Bittersteels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Baste_
Väldigt intresserade av sitt ämne och kan tala i timmar om olika kungar, krig och riken. Klär sig väldigt mellanmjölk och är betydligt mer intresserad av klädernas funktion än utseende.

När historia-studenten blir lite äldre börjar han köpa Ecco-skor (De är ju så bekväma!).

Kan även delas upp i 2 kategorier: De som inte riktigt vet vad de vill läsa eller arbeta med så de läser en termin historia för att testa på universitetslivet. Den andra kategorin är de som går all in och doktorerar i "Nordiskt vapensmide under stenåldern" och senare skaffar skägg.

Aj fan, stämmer bra på mig.
Citera
2014-01-24, 01:32
Medlem
Venators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ejkreativ
Statistiker?

Det finns ju ett fint talesätt: En statistiker är någon som inte har personlighet nog för att bli revisor.
Citera
2014-01-24, 10:12
Medlem
elmisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caijro

Citat:
Ursprungligen postat av HoolaBaduula
Unga tjejer som ska "rädda världen", mycket mycket PK-tänk. 50 % bitches - 50 % white thrash.
Där är ju tjejerna avbockade i alla fall.
I början är killarna som studerar det en grupp vanliga killar. Efter första terminen, när vissa snubbar insett att de valt fel, börjar det droppa av lite folk. Kvar blir då de homo-, bi- och metrosexuella killarna med VÄLDIGT LJUS, PIPIG röst. De skaffar snabbt en tjej som de blir BFF med och kan ha alla möjliga konstiga pyjamaspartyn med utan några konstigheter...

Detta är baserat på fördomar jag fått från folk jag träffat som pluggar detta.
Citera
2014-01-24, 15:40
Medlem
Civilingenjör i maskinteknik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här