2014-01-23, 11:12
Medlem
Fy fan va äcklig Joppe är. Kladdar på Linnea och viskar saker i hennes öra medans hon är ledsen över att ha skickat hem TH. Han är så jävla desperat av att få ligga och spela spelet som hans idol Jeppe. Pinsamt, Jeppes lille knähund....
Citera
2014-01-23, 11:58
Medlem
mindtricks1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollsan
Vilket jävla trams att säga att deltagare ska dö Moget, riktigt moget. Tycker ni överdriver så sjukt mycket om många deltagare. Klart man kan irritera sig, men att slänga ur sig vidriga saker om död, hora och annat skit är ju bara töntigt.

Är du emelie själv månne?

Emelie är en hora, spyr på henne så vidrig person
Citera
2014-01-23, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lollsan
Vilket jävla trams att säga att deltagare ska dö Moget, riktigt moget. Tycker ni överdriver så sjukt mycket om många deltagare. Klart man kan irritera sig, men att slänga ur sig vidriga saker om död, hora och annat skit är ju bara töntigt.

Det är många som är sådana när de sitter vid datorerna, de är anonyma och passar då på att spy ut så mycket skit de kan. Tror knappast att de skulle vara sådana även irl i sociala sammanhang osv.
Mitt råd är att strunta i deras kommentarer, dessa personer kommer inte att sluta.
Yttrandefrihet måste få finnas. Lev istället med ett samvete att du inte är som dom.
Citera
2014-01-23, 12:12
Medlem
De som undrade hur långa deltagarna var, efter mycket researches här kommer svaret.

Killarna:

TH: 204cm
Björn: 196cm
Thobias: 184cm
Sebastian: 182cm
Jesper F: 181cm
Jeppe: 180.5cm
Niklas: 180cm
Samir: 178cm
Joppe: 174cm

Tjejerna:

Emelie: 186cm
Dorotha: 181cm
Magda: 178cm
Lenita: 175cm
Emilie: 174cm
Linnea: 174cm
AK: 173cm
Anja: 172cm
Aina: 170cm
Paow: 167cm
Mia: 165cm
Evelina: 161cm
Senast redigerad av luigitopaz 2014-01-23 kl. 13:10.
Citera
2014-01-23, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindtricks1
Är du emelie själv månne?

Emelie är en hora, spyr på henne så vidrig person

Nej jag är inte Emelie. Måste "man" vara det för att tycka något? Ni andra tycker ju så himla mycket om allt och alla, och säkert är ni helt perfekta själva. Hora används så himla mycket här , vet du/ni inte vad det betyder eller?
Citera
2014-01-23, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ann-Chis
Det är många som är sådana när de sitter vid datorerna, de är anonyma och passar då på att spy ut så mycket skit de kan. Tror knappast att de skulle vara sådana även irl i sociala sammanhang osv.
Mitt råd är att strunta i deras kommentarer, dessa personer kommer inte att sluta.
Yttrandefrihet måste få finnas. Lev istället med ett samvete att du inte är som dom.

Haha jo det har du ju helt rätt i. Ja, alltså jag har verkligen försökt blunda för alla skit här. Men tror jag snart får hjärnblödning av alla hat-kommentarer. Det blir för mycket när det snart bara står om hur alla ska dö och hur horiga alla är (tjaa, tydligen bara tjejerna dessutom). Om man inte klarar av människorna, varför ens kolla?

Tycker förövrigt att det är kul att följa trådar, men nu blir man ju bara sömnig. Helt klart att yttrandefrihet ska finnas, därav mitt inlägg också. Men ja, jag undrar faktiskt hur man orkar och dessutom vill, sitta och hata bakom en skärm. Jösses Dessutom tror jag att många bara hänger med tåget, exempelvis med Emelie.
Senast redigerad av Lollsan 2014-01-23 kl. 12:50.
Citera
2014-01-23, 12:51
Medlem
För fan sluta vara off-topic och förstå att det här är ett anonymt diskussionsforum där folk får säga vad dom vill, anonymt. Att blir kränkt över det och skriva uppstatser kring det är bara så jävla korkat.

Frågar igen: Vad innebär semifinal? Kommer deltagarna börja åka ut parvis nu eller fortfarande bara en och en? Känns som att det börjar gå mot sitt slut trots att det är 10 deltagare kvar och det säkert kommer komma in en till nästa vecka.
Citera
2014-01-23, 12:53
Medlem
-charliesheens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pardon
Straight, tackar som frågar. Snygg var den.
haha nej den var så jävla ful. lite påfågel kan väl funka, men det där ser bara sjukt ut. när har du tänkt att använda en sån? inte nu hoppas jag. Det är ganska konstigt med folk som får för sig att ju mer färger och konstiga mönster desto coolare och snyggare blir den
Citera
2014-01-23, 12:54
Medlem
Printa skjortan för fan.
Citera
2014-01-23, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luigitopaz
De som undrade hur långa deltagarna var, efter mycket researches här kommer svaret.

Killarna:

TH: 204cm
Björn: 196cm
Thobias: 184cm
Sebastian: 182cm
Jesper F: 181cm
Jeppe: 180.5cm
Niklas: 180cm
Samir: 178cm
Joppe: 174cm

Tjejerna:

Emelie: 186cm
Dorotha: 181cm
Magda: 178cm
Lenita: 175cm
Emilie: 174cm
Linnea: 174cm
AK: 173cm
Anja: 172cm
Aina: 170cm
Paow: 167cm
Mia: 165cm
Evelina: 161cm

Kan det där stämma? Ofta alla är sådär långa? Verkar konstigt.
Citera
2014-01-23, 13:19
Medlem
Kan bara säga att skönt att TH åkte ut för han var världens drygaste dragqueen, men Joppe är ju också sjukt jävla muppig så hoppas han ryker härnäst. Så jävla desperat att få vara kvar i programmet, typ det bästa som hänt i hans liv, och sen att han är typ besatt av Jeppe, typ kär i honom nästan, är så jävla patetiskt.

Skönt att Emelie åkte också för hon var jävligt dryg och muppig, ser lite ut som en transa men verkar tro att hon är sjukt het.

BTW, någon som vet vad Anja syftar på att Linnea och Samir gjort? De har väl inte gjort något?
Citera
2014-01-23, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lendita
BTW, någon som vet vad Anja syftar på att Linnea och Samir gjort? De har väl inte gjort något?

Läs Anjas blogg, hon förklarar sig där.

http://www.tv3.se/blog/anja/samir-%C3%A4r-%C3%A4cklig

"För det första så hade Samir gett mig ett brev när han kom tillbaka där det stod att han ska göra allt för att visa vilken bra kille han är. Och även skulle han visa det på utsidan. (Jag kan vid det här laget konstatera att hela det brevet var ett stort skämt, men då trodde jag faktiskt på det, då jag var kär).

För det andra så hade vi precis innan han satt där och skrev på Lineas ben haft ett snack bara jag och Samir där jag sa att han inte skulle vara så närgången med henne eftersom hon inte verkade vara den som drar sig för att hålla på med upptagna killar (med tanke på det med Jeppe) och då sa han "usch nej, jag ska inte ens snacka med henne". Jag ba "jo, det kan du göra, men var inte för närgången bara".

Och sen gick vi upp till lounchen och då var han iskall mot henne och såfort jag gick ner till poolen och kollade upp mot loungen så har han sprungit så fort benen bar honom och satt sig brevid Linea och skrev på hennes ben och grejer."

-------

"Anyways, i min ilska så gick jag fram till Samir och Linea och frågade vad de gjorde. Och då fnissade de och ignorerade mig och fortsatte skriva på varandras ben. Min kvinliga intuition sa mig att han skrev något flörtigt eller kanske sexrelaterat på hennes ben, men vem vet, det kanske bara var min svartsjuka som talade. Kanske var Samir en toppenkille som bara råkade göra ett enda misstag med Emelie och sen aldrig mer. Det lär vi ju se i programmet "
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in