Citat:
Ursprungligen postat av
-Wasteland-
Jag har inte uppfattat att det bedrivs någon kristendomskritik från nationalister, jag kanske har missat det isåfall, jag tycker mest det är De Geer och Söderman som i tid och otid får för sig att beklaga sig över alla judaiserade hobbyhedningar.
Men vad som implicit menas är inte att nationalister specifikt bedriver kristendomsfientlighet, utan att kristendomsfientligheten bedrivs, medvetet eller omedvetet, även bland nationalister. Som ett resultat av den kollektiva mentala judaiseringen, sett över hela nationen. En kristendomsfientlighet som nått groteska proportioner och pågått många åttionden. Kritiken gäller då, som jag tror det, främst hur vi nationellt lagda bara upprepar agendajudarnas andliga pogrom mot vårt folk, och blir ledda i samma omedvetenhet som samhället i övrigt.
Att ett par enstaka radiopratare/nationalister väcker sådan uppståndelse bara med en liten fras bevisar bara hur äckligt långt det gått med vår religiösa självförnekelse. Faktum är också att judaiserade hobbyhedningar existerar överallt i hela samhället, många jag känner kan jag beskriva just så. Kanske även jag själv delvis. Något i mig säger att detta tillstånd är mycket fel.
Edit: rättning, tog bort ordet vissa (nationalister) i första meningen.