Följer bara FB logiken!
Dock så kan jag väll påstå att argumentet han har är helt åt skogen.. Man är WT om man lyssnar på Avicii, men detta gör alltså förmodligen halva Sverige till WT enligt honom?
Ja... skulle säga att mer än halva Sverige har en WT musiksmak ja.
Alltså, folk kan inte förneka att Jeppe och Samir är sådana jävla karaktärer. Helt sjukt underhållande. Som tagna från någon American Pie-film typ. Personligen tycker jag det är bra att dom kastar in folk som är UNDERHÅLLANDE igen, eftersom det är det som får mig att titta. Fyfan vad trist det var förra veckan. På riktigt, har det ens varit något stort bråk? TV3 lär ju vara sjukt missnöjda med att folk kommer så bra överens och inte bråkar, trots oändlig tillgång till alkohol. Jeppe och Samir är de enda som castades perfekt. Kanske Mia och Emelie också eftersom TV3 vinklar det så att man ska hata dom, vilket dom bör fortsätta med. TH är typ den nya Björn. Vad gör han ens där liksom? Förstår att dom vill vara "rätt i tiden" och ta in någon som inte är hetero men den idén föll ju rätt snabbt i praktiken.
Bara jag som hör att thobias pratar gotländska när han är full? Tror han har blod därifrån men har tränat bort det p.g.a. skam.. Sjukt jävla kul att det kommer fram när han är full så den jävla bögen får skämmas.
Fyfan vilket skämt Emelie här. Hoppas hon åker ut. Lite roligt att hon först säger "jag är aldrig falsk" och sekunden senare "Jag är falsk för att det är ett spel"
Tycker nästan han såg bättre ut där även fast han såg för jävlig ut då med. Förstår inte hur någon kan finna honom attraktiv, jag hade hellre legat med Joppe än honom.