2014-01-20, 23:21
Medlem
Vad gör joppe i ph. Är ju tjock och ful
Citera
2014-01-20, 23:22
Medlem
Lothbroks avatar
Tycker hela Paradise känns fruktansvärt oseriöst när alla gamla deltagare får komma tillbaka hela tiden. Speciellt när en som blir MÖRDAD kommer tillbaka bara efter några avsnitt och dessutom blir immun, helkasst ju, redaktionen kan ju välja precis vilka dom vill ska gå längst o vinna tävlingen. Första säsongen jag ser men har det alltid vart såhär?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JEHoover
Linnea är en ytterst osäker person som vore livsfarlig att knulla i verkliga livet. En typisk tjej som knullar för bekräftelsen och sedan ångrar sig och anmäler killen för våldtäkt.

Nailed it, exakt så tänkte ja
Citera
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holisistic
En bra regel brukar precis som du säger (?) vara att tjejer som är bi är straight medan killar som är bi är gay.

Ibland inbillar jag mig att många lebbar bara är det för att de har något emot män, medan gaykillar nästan alltid verkar vara genuina i sin gayighet.

Med tanke på att lebbar många gånger ser ut som Looodmilla kan man tänka sig att de i sin ungdom inte blivit uppvaktade som prinsessor av killarna, vilket kanske bidrar till bitterheten. Bögar, däremot, har ofta ett attraktivt utseende och har sannolikt betydligt bättre erfarenheter av det motsatta könet.

Att "lebben" inte var lebb förstod man direkt. Vid castingen sa hon säkert att hon var bisexuell för att verka mer intressant. När produktionen sedan fick behov av en fittsmekare fick hon frågan, något hon tackade ödmjukast för genom att säga att hon skulle "komma ut" i sändning.

Vad som hände sen vet vi: En brunstig alfahanne stövlar in och fittan hamnade genast på slaktbänken. Sen en skvätt gråt på det som inramning.
Citera
2014-01-20, 23:24
Medlem
Cilangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PervoMan
Joppe är en svag människa som följer den äckliga KUNGEN Jeppe!

Joppe verkar rätt svag, ja.
Citera
2014-01-20, 23:28
Medlem
ojojros avatar
Programmet blev ju 10x bättre nu när Jeppe kom in igen. Det är nu det kan hända lite saker, innan kunde man ju blanda ihop Paradise hotell med någon romantisk komedi smörja
Citera
2014-01-20, 23:28
Medlem
mckillahs avatar
Haha den enda alfan kommer tillbaks så himla skönt, för övrigt hatar typ den bögen tobbe och hans äckliga sluddrande fylleröst.

Är han våldtäktsman? Eftersom han kände att han var tvungen att gå på riktigt personligt om smygbögens utseende? Kändes iaf i min värld som ett riktigt fjortis drag, och bögar som ska vara så jävla PK och alla är lika värda och hon skelögat som säger att TH är tråkigt vafan är inte hon haha nä sorgligare människor alltså. Va bara tvungen att skriva av mig lite.
Citera
2014-01-20, 23:33
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JEHoover
Linnea är en ytterst osäker person som vore livsfarlig att knulla i verkliga livet. En typisk tjej som knullar för bekräftelsen och sedan ångrar sig och anmäler killen för våldtäkt.
Jag tänkte faktiskt precis samma sak.

Det här är typiskt ett sådant fall man läser om tidningen och alla mediafeminister ojar sig över att gärningsmannen blev friad. Jag kan föreställa mig hur det står "jag sa faktiskt att jag ville sova, men han bara sa nej inte nu och körde på". Och efteråt sprang hon och böla till sin tjejkompis om att hon gjort något hon inte ville.

Klockrent fall, skulle säkert kunna få killen dömd också om hon haft lite tur.
Citera
2014-01-20, 23:35
Medlem
Kgjjs avatar
Citat:
Jag tänkte faktiskt precis samma sak.

Det här är typiskt ett sådant fall man läser om tidningen och alla mediafeminister ojar sig över att gärningsmannen blev friad. Jag kan föreställa mig hur det står "jag sa faktiskt att jag ville sova, men han bara sa nej inte nu och körde på". Och efteråt sprang hon och böla till sin tjejkompis om att hon gjort något hon inte ville.

Klockrent fall, skulle säkert kunna få killen dömd också om hon haft lite tur.
Fast Joppe lyssnade ju när hon sa nej. Syftar du på någon som fortsätter fast hon säger nej?
Citera
2014-01-20, 23:35
Medlem
Holisistics avatar
Man märker för övrigt hur tydligt det är att sliddjur dras till alfahannen.

Han kan bete sig som ett svin mer eller mindre men ändå suktar de efter lite påle.
Citera
2014-01-20, 23:36
Medlem
Holisistics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kgjj
Fast Joppe lyssnade ju när hon sa nej. Syftar du på någon som fortsätter fast hon säger nej?
Jag syftar på om detta skulle varit IRL.

Jag föreställer mig att det är ofta såhär det går till när vissa tjejer bestämmer sig för anmäla en kille för våldtäkt.
Citera
2014-01-20, 23:38
Medlem
Kgjjs avatar
Citat:
Jag syftar på om detta skulle varit IRL.

Jag föreställer mig att det är ofta såhär det går till när vissa tjejer bestämmer sig för anmäla en kille för våldtäkt.
Du menar att killen slutar och ändå anmäler hon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in