2014-01-20, 23:10
Medlem
Tjena grabbar, riktigt grym tråd det här. Har gått på Nebido i 3 år pga testovärdena som låg på 11 då o nu ligger dom på typ 21 tror jag sista testet visade som var för ca 1,5 år sen. Nu till min fråga: Har bunkrat en jäkla massa nebido och hade lite planer på o köra typ 4 ml/ew i 10 veckor för o bygga på lite. Kommer det hända grejer då eller är det helt meningslöst? Anledningen jag inte vill köra med annat aas är att jag känner mig bekväm med det här o sen vet jag till 100% vad jag får o sen är det ju gratis Tacksam för alla svar.
Citera
2014-01-20, 23:26
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgeous George
Tjena grabbar, riktigt grym tråd det här. Har gått på Nebido i 3 år pga testovärdena som låg på 11 då o nu ligger dom på typ 21 tror jag sista testet visade som var för ca 1,5 år sen. Nu till min fråga: Har bunkrat en jäkla massa nebido och hade lite planer på o köra typ 4 ml/ew i 10 veckor för o bygga på lite. Kommer det hända grejer då eller är det helt meningslöst? Anledningen jag inte vill köra med annat aas är att jag känner mig bekväm med det här o sen vet jag till 100% vad jag får o sen är det ju gratis Tacksam för alla svar.

Tja klart du kan köra med Nebido men på 10 veckor så når du knappt steady state.
Citera
2014-01-20, 23:31
Medlem
Tja SamBumb, vad menar du med steady state??
Citera
2014-01-21, 11:55
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
Tja SamBumb, vad menar du med steady state??

Jämna nivåer.
Citera
2014-01-21, 14:34
Avslutad
Min libido är lite förvirrad, tror jag. Och vad beror det på främst, vissa dagar hård och kåt, andra dagar russin och total avsaknad av kåthet. Kan hålla i sig i flera dagar båda delarna.

Kan säkert vara yttre faktorer som spelar in, stress o.s.v, men tyckte mig ha läst någonstans i tråden som att picken och kåtheten kan svajja friskt ibland under Nebidobehandling, stämmer det?

Mvh BB
Citera
2014-01-22, 15:32
Medlem
SamBumB, menar du att det skulle vara bättre o ta det en längre tid som 3-4 månader då??
Citera
2014-01-22, 18:12
Avslutad
Ett SHBG-S värde på 14,6nmol/L. Är det bra eller dåligt, fördelar kontra nackdelar?

Mvh
Citera
2014-01-22, 21:06
Medlem
SamBumBs avatar
Citat:
SamBumB, menar du att det skulle vara bättre o ta det en längre tid som 3-4 månader då??

Du får ta och läsa i nybörjartrådarna istället. Här är det enbart TRT disskution som gäller.
Citera
2014-01-23, 16:37
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

Nebido ska inte tas i muskeluppbyggande syfte, för långsam ester. Testo E/C är det du ska köra.

/ Leif
Citera
2014-01-25, 05:57
Medlem
vasaduellers avatar
Det nämns att man kan få bättre vård i USA. Skiljer sig detta mellan olika stater, städer etc.?
Citera
2014-01-25, 09:27
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasadueller
Det nämns att man kan få bättre vård i USA. Skiljer sig detta mellan olika stater, städer etc.?

Dom jag känner har bara knatat in på en sk klinik med inriktning "manlig hälsa" lämnat lite prover och hämtat ut sitt recept 1-2 veckor senare. De fick även möjligheten att träffa en sjuksköterska och bli instruerade hur man injicierar testo. En gick på TRT i NY, en annan i Florida och några i Cali från San Diego upp till SF.

/ Leif
Citera
2014-01-25, 09:40
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Dom jag känner har bara knatat in på en sk klinik med inriktning "manlig hälsa" lämnat lite prover och hämtat ut sitt recept 1-2 veckor senare. De fick även möjligheten att träffa en sjuksköterska och bli instruerade hur man injicierar testo. En gick på TRT i NY, en annan i Florida och några i Cali från San Diego upp till SF.

/ Leif

Tack Leif. Var dessa personer amerikanska medborgare/green card-innehavare, eller svenskar med turistvisum?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in