2014-01-15, 09:15
Medlem
Kiltmannens avatar
Från facebook:

Citat:
Vi hade tänkt släppa lite mer framåt slutet av månaden.
Citera
2014-01-15, 17:50
Medlem
Axwell och Sebastian Ingrosso är klara för ett b2b-set på New York-festivalen The Governers Ball Music Festival som går av stapeln 6-8:e juni.

Känns som att tidigare önskningar i tråden om ett b2b-set från dem på Bråvalla kanske kan bli verklighet? Känns ju som en ganska klockren EDM-headliner som skulle locka bra med folk.
Citera
2014-01-15, 22:29
Medlem
dannemann1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dothedew
Axwell och Sebastian Ingrosso är klara för ett b2b-set på New York-festivalen The Governers Ball Music Festival som går av stapeln 6-8:e juni.

Känns som att tidigare önskningar i tråden om ett b2b-set från dem på Bråvalla kanske kan bli verklighet? Känns ju som en ganska klockren EDM-headliner som skulle locka bra med folk.

Det vore riktigt gött om det stämmer. Det verkar som dem flesta "stora" edm akter börjar bli upptagna.

Men vad vet jag bråvalla kanske har ett ess i rockärmen
Citera
2014-01-20, 14:54
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Nä, nu är det dags att vi får Dance-akterna. De har haft nog med tid på sig nu så att det bör vara klart nu!
Citera
2014-01-20, 15:18
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachineHeadXXX
Nä, nu är det dags att vi får Dance-akterna. De har haft nog med tid på sig nu så att det bör vara klart nu!

Det kommer när det kommer, det som är oroväckande är ju dock hur många stora akter som faktiskt är uppbokade redan!
Citera
2014-01-20, 15:22
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:

Släpps säkert lagom tills lönen kommer
Citera
2014-01-20, 15:35
Medlem
Hoppas dom släpper flera bra dance-akter på samma dag. Har nämligen bara tänkt att gå lördagen hehe men sån tur har jag förmodligen inte... Sist var det ändå Dada Life, Nicky Romero, Sebjak och Avicii på samma dag.
Citera
2014-01-20, 16:20
Medlem
Citat:
Det blir inga dance-akter iår
Citera
2014-01-20, 16:30
Medlem
Bråvalla kanske brände 90% av budgeten på Iron Maiden så att det inte blir fler bandsläpp, Kings Of Leon och Mando Diao tar platserna som headliners
Citera
2014-01-21, 16:46
Medlem
Goldencandy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Bråvalla kanske brände 90% av budgeten på Iron Maiden så att det inte blir fler bandsläpp, Kings Of Leon och Mando Diao tar platserna som headliners
Mycket tveksamt, känns som att skulle planera lite bättre än så
Citera
2014-01-21, 16:50
Medlem
Kiltmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldencandy1
Mycket tveksamt, känns som att skulle planera lite bättre än så

Jag tror inte han var seriös

Givetvis har FKP en noga uträknad budget.
Citera
2014-01-21, 17:23
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Det kommer när det kommer, det som är oroväckande är ju dock hur många stora akter som faktiskt är uppbokade redan!

De sa att de ville ha en besökarmängd på 80,000 personer i år i en intervju från förra året så tja, jag tror det krävs en jävla massa stora band för det .
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Släpps säkert lagom tills lönen kommer

Ja iofs. Kan vara så! Vi får vänta och se. Men det skulle ju komma släpp innan månadens slut såg jag att någon skrev så vi får se, som sagt.
Citat:
Ursprungligen postat av Haze
Det blir inga dance-akter iår
Haha

Får se hur det blir ändå. Jag kanske inte kommer ha pengar för festivalen i år men vi får som sagt se. Jag vet bara att jag har pengar för Emmaboda just nu. Vi får se hur det blir med Bråvalla. Men om Daft Punk kommer dit måste jag dit. MÅSTE.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in