Citat:
Ursprungligen postat av
fgnm
Gick från d5 till p5 men det är inget jag deppar över längre. Brukar va rätt seg på att lära mig metan och har dessutom pausat ett tag från ranked för att spela andra spel. Borde nog ge mig lite också att gå från att spela på en 15 tums laptop till en 24 tums riktigt skärm med ny burk.
Ingen kommentar ang. trundle?
Det hade ju kunnat varit värre så!

Hur många vinster hade du förresten?
--
Jag tycker det är roligt att Trundle spelas, öppnar ju "upp" toplane lite i och med att man kan bli counter-pickad med honom. Tycker också han är rätt stark och svinjobbig att möta för den delen.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrWalros
Yo, fan jag har börjat lira zed igen, mainade honom förut ett tag, känns som om han är lite tankigare nu, har de höjt hp/lvl hos han? Känns som om man kan tanka mkt med dorans shield och black cleaver
Ngn som kan länka en pro guide om zed ? Känns som om ja mst uppdatera mig lite om honom lol, har kollat lite bjergsen build osv
Nej, han har inte blivit tankigare och dem har inte höjt hp per level. Det är antagligen mastery's du känner av. Du kan titta
här om du är nyfiken på vad dem har ändrat.
Det är bara bygga honom precis som innan, så en pro guide tror jag inte hjälper dig så mycket.
Botrk, lw, black cleaver också vidare.