Okej!
Tackar för tipsen
De dagar som gått har väl varit hyffsade. Lärt mig lite nytt i alla fall samt börjat få lite mer flyt nu.
Mycket kvar att lära, samt mer än en månad kvar.
Men ändå lite orolig på det inte alls kommer bli nå jobb efteråt :/
Social ångest/fobi har jag verkligen när jag börjat fundera mer på min sociala förmåga m.m. Börjat lyssna på ljudbok för att motverka det och bli mer social på så sätt.
Men tycker liksom chefen aldrig verkar se mig arbeta, då han verkar arbeta med annat för det mesta. Så förstår inte riktigt vad dom kommer basera min praktik på, om dom ens har tankarna i anställning efteråt?
Visst, är ju ändå bra praktik då det står på papper i alla fall att jag kommer få lära mig kassan också, något man kan skriva ner i CV'et för att söka jobb på matvarubutiker.
Men just denna affär besöker jag flera gånger i veckan och gillar den enormt.
Sjukt nervös att göra mycket fel, och känns som det blir så när jag blir nervös över det.
Inte riktigt fattat exakta vilka datum som ska placeras före andra datum.
På mejeriet och dess produkter brukar det ju vara kort datum och det är ju självklarhet att lägga de nya produkterna längst bak.
Men när det gäller datum som håller i ett halvår? och det i över ett år?
Jag har hittills kört på lite känsla, att om det är mycket produkter i hyllan och ser att datumen håller i över ett år till och att jag ser att de nuvarande datum som jag placerar in bara är någon/några få veckor längre än de som redan är i hyllan, så placerar jag in de nyaste först.
Om det är bara en eller några kartonger med produkter som är lätt att flytta så brukar jag göra det och lägga de nyaste längst bak fastän de kanske är nå halvår till några år gamla.
Osäker om att fråga FÖR mycket, vill köra på logik och initiativ.