Citat:
Ursprungligen postat av
thooht
Lol, hade 16 LP. Spelar match och vinner, hamnar på 49 nu. umad?

Det är ju så det är när det just har varit en reset, tror knappast någon bryr sig så.. Inget direkt ovanligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tjockstark
Eve i junglen beskrivs ofta som ett monster. Men helt ärligt jag har kanske dragit 4 games nu och misslyckat totalt.. Trodde det skulle vara ungefär som Shaco.
Hur fan spelar man Eve??

Ptja, junglar du aldrig så är det rätt svårt att spela Eve, men det gäller rent generellt att counter-ganka bra, "vänta" tills en motståndare går all-in kanske och dyka upp och vända ganken. Går ju också att försöka ganka 1-2 gånger före level 6 och sen vid level 6 får du en rätt nice powerspike på henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
ProDeo
Inte spelat Eve på länge, men det gäller att snowballa med henne (min erfarenhet) för annars är hon värdelös, (tycker jag) får hon inte någon kills så gör hon ingen dmg alls.
Jag försöker rusha jungle item (golem, eller vad de heter) och sedan lich bain och sedan rabadon.
Maxar Q först och sedan E, det gör jag för Q har så low CD så man kan använda lich bain ofta och göra dmg
Nja, din build tycker jag är väldigt konstig. Först borde man ju köpa Spectral Wraith om man junglar eve, och sen försöka köpa en Haunting guise (DFG är också top-notch på henne). Både Lich bane är en rätt dålig snowboll-item på just eve och Rabadon's är nog inte den bästa saken att köpa early heller.